  • 1. Data: 2003-08-05 09:58:25
    Temat: Operacja na koncie - definicja
    Od: "BM" <m...@f...math.put.poznan.pl>

    Witam!

    Gdzie mogę znaleźć definicję operacji na koncie bankowym?
    A może ktoś wie, czy w ramach określenia "operacja" mieści się pobranie przez bank
    opłaty
    za prowadzenie konta (przez jego obciążenie daną kwotą).

    Pozdrawiam
    BM

  • 2. Data: 2003-08-07 11:42:04
    Temat: Re: Operacja na koncie - definicja
    Od: "Bozena" <b...@g...pl>

    "BM" <m...@f...math.put.poznan.pl> wrote in message
> [...]
    przez bank opłaty
    > za prowadzenie konta (przez jego obciążenie daną kwotą).

    Kiedyś przerabiałam ten temat. Domyślam się o co chodzi. Definicje powinny
    być w regulaminie konta. A nie chodzi Ci przypadkiem o definicję określenia
    "dyspozycja"?

    Bożena