  • 1. Data: 2003-08-05 12:15:00
    Temat: karta Visa Electron
    Od: "Oliwia" <i...@w...pl>

    Czy karta Visa Electron z mBanku mozna placic za granica???

    Oliwia

    --
    "Łaskoczesz mnie swoimi niektórymi słowami,
    tak jak alkoholik jest łaskotany widokiem

  • 2. Data: 2003-08-05 12:18:52
    Temat: Re: karta Visa Electron
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    <Użytkownik "Oliwia" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    <Czy karta Visa Electron z mBanku mozna placic za granica???

    Tak

    Pozdr. Michal

  • 3. Data: 2003-08-05 12:56:19
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    Oliwia wrote:

    > Czy karta Visa Electron z mBanku mozna placic za granica???

    Kazda Visa mozna placic za granica. tyle tylko, ze czasami sa problemy z
    akceptacja kart elektronicznych (Visa Electron i Maestro)

  • 4. Data: 2003-08-05 13:11:56
    Od: "Prof_Ex" <p...@N...gazeta.pl>

    Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej> napisał(a):

    [...]
    > Kazda Visa mozna placic za granica.

    Mijasz sie z prawda kolego. Slyszales o kartach
    Visa Electron o zasiegu krajowym? Jesli nie to
    tutaj znajdziesz przyklad takiej karty:

    http://www.pkobp.pl/indy/kblek.xml?id=1

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 5. Data: 2003-08-05 13:25:10
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    Prof_Ex wrote

    > Mijasz sie z prawda kolego. Slyszales o kartach
    > Visa Electron o zasiegu krajowym? Jesli nie to
    > tutaj znajdziesz przyklad takiej karty:
    >
    > http://www.pkobp.pl/indy/kblek.xml?id=1

    Rzeczywiscie nminalem sie z prawda, ale nie myslalem, ze takie twory w
    ogole istnieja. Wydawalo mi sie ze takie ograniczenie istnialo tylko w
    kartach organizacji lokalnych, np. kiedys wydawal takie Polcard.

  • 6. Data: 2003-08-06 08:03:29
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > Rzeczywiscie nminalem sie z prawda, ale nie myslalem, ze takie twory w
    > ogole istnieja. Wydawalo mi sie ze takie ograniczenie istnialo tylko w
    > kartach organizacji lokalnych, np. kiedys wydawal takie Polcard.

    Są także MC o zasięgu krajowym.

  • 7. Data: 2003-08-06 09:27:38
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 05 Aug 2003 15:25:10 +0200, Kamil Kosinski
    <k...@...tak.dalej> wrote:

    >Rzeczywiscie nminalem sie z prawda, ale nie myslalem, ze takie twory w
    >ogole istnieja. Wydawalo mi sie ze takie ograniczenie istnialo tylko w
    >kartach organizacji lokalnych, np. kiedys wydawal takie Polcard.

    Była też kiedyś - chlip, chlip :-) - Visa Domestic ś.p. PBG SA
    --
    Jarek Andrzejewski