  • 1. Data: 2003-08-05 12:49:52
    Temat: Obligacje przez siec
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Pojawil sie juz i komunikat.
    Ktos juz jest szczesliwym posiadaczem obligacji, kupionych via PKO BP??? :D

    Od 1 sierpnia pod adresem www.zakup.obligacjeskarbowe.pl działa internetowy
    serwis transakcyjny, dzięki któremu za pośrednictwem Internetu można kupić
    Obligacje Skarbu Państwa. Dzięki udostępnieniu przez bank kanału
    internetowego, ich zakupu można zatem dokonać nie odchodząc od swojego
    biurka.
    http://www.prnews.pl/html.php/display?article=2990

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-08-05 13:21:33
    Temat: Re: Obligacje przez siec
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    On 2003-08-05 14:49, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

> [...]
    > Obligacje Skarbu Państwa. Dzięki udostępnieniu przez bank kanału
    > internetowego, ich zakupu można zatem dokonać nie odchodząc od swojego

    Można ?
    1 nie dało sie zarejestrować. W sobote złożyłem zlecenie na 1 obligacje
    i zadeklarowalem datę wpływu środków na 4 (poniedziałek) pieniądze
    wyszły z mBanku w poniedziałek rano a moja dyspozyzcja cały czas ma
    status "oczekująca". Co gorsza jak sie przegląda "stan rejestru" to nie
    ma śladu, żeby jakiekolwiek pieniadze do pKOBP wpłynęły. Z ciekawostek:
    rachunek na który należy wpłacać pieniądze wygląda na NRB..
    KJ

    --
    JID: kjonca (małpa) chrome (kropka) pl
    Matryca: OK (na razie)

  • 3. Data: 2003-08-05 13:28:10
    Od: Łukasz Stawicki <g...@i...pl>

    Użytkownik Kamil Jonca (newsy) napisał:

> [...]
    > ma śladu, żeby jakiekolwiek pieniadze do pKOBP wpłynęły. Z ciekawostek:
    > rachunek na który należy wpłacać pieniądze wygląda na NRB..

    Ja się 1 sierpnia zarejestrowałem bez najmniejszych problemów. Za to
    miałem problem z przelewem z Lukasbanku. Ale zapłaciłem w piątek,
    dyspozycja cały czas 'oczekująca'.

    Łukasz

  • 4. Data: 2003-08-05 14:28:26
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

> [...]
    > ma śladu, żeby jakiekolwiek pieniadze do pKOBP wpłynęły. Z ciekawostek:
    > rachunek na który należy wpłacać pieniądze wygląda na NRB..

    ja to samo mam z Inteligo - pieniadze wyszly w piatek, a do tej
    pory ani sladu po nich na saldzie rejestru :(

    Marcin

  • 5. Data: 2003-08-05 16:13:47
    Od: Michał Rolka <m...@n...dla.spamu.mrc.homeip.net>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Pojawil sie juz i komunikat.
    > Ktos juz jest szczesliwym posiadaczem obligacji, kupionych via PKO BP??? :D

    3.8 rejestracja i zlecenie, 4.8 przelew z mBanku, do teraz "dyspozycja
    oczekująca", stan konta 0.
    Aha: przy rejestracji omsknęła mi się cyferka w numerze domu. Poszedłem
    dziś do oddziału PKO BP to skorygować - dane są od razu widoczne w
    serwisie internetowym.

    Michał

  • 6. Data: 2003-08-05 17:29:40
    Od: Czeslaw Bajer <c...@i...gov.pl>

    Wykorzystywalem poprzednio dzialajacy podobnie system w Pekao SA. Niemal
    identyczny uklad i sposob dzialania. Polegalo to na tym, ze pieniadze
    wplywaly, a potem pracwnik je identyfikowal i ustawial odpowiednia
    pozycje w serwisie (chyba recznie). Trwalo to ok. tygodnia. Dzialalo bez
    zarzutu ale ze zwloka.

    Pozdrawiam,

    Czeslaw Bajer

  • 7. Data: 2003-08-05 19:24:48
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    w news:bgopi3$6u3$1@SunSITE.icm.edu.pl
    Czeslaw Bajer napisał(a) :

> [...]
    > wplywaly, a potem pracwnik je identyfikowal i ustawial odpowiednia
    > pozycje w serwisie (chyba recznie). Trwalo to ok. tygodnia. Dzialalo bez

    u mnie w Pekao SA w piatek pieniądze przelane, w poniedziałek około
    południa zlecenie było zrealizowane.

    Tomek

  • 8. Data: 2003-08-06 06:25:15
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    On 2003-08-05 18:13, Michał Rolka wrote:

    > [...]
    U mnie teraz jest, ze posiadam 1 obligację, ale dyspozycja dalej
    oczekująca :-)
    Chcą mi dać drugą?
    KJ

  • 9. Data: 2003-08-06 08:46:00
    Od: Łukasz Stawicki <g...@i...pl>

    > U mnie teraz jest, ze posiadam 1 obligację, ale dyspozycja dalej
    > oczekująca :-)
    > Chcą mi dać drugą?
    > KJ

    A teraz jest jeszcze weselej bo Mozilla moja twierdzi że certyfikat jest
    felerny (brak wystawcy certyfikatu). Ktoś coś podmienił? czy jak?

    Łukasz

  • 10. Data: 2003-08-06 08:54:56
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    On 2003-08-06 10:46, Łukasz Stawicki wrote:
    [...]

    > A teraz jest jeszcze weselej bo Mozilla moja twierdzi że certyfikat jest
    > felerny (brak wystawcy certyfikatu). Ktoś coś podmienił? czy jak?

    A czyli nie tylko ja tak mam :-)
    KJ