  • 1. Data: 2003-08-05 12:51:29
    Temat: Re: American Express ;-)
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    no coz...... w wiekszosci niemieckich sklepow
    jestr podobna sytuacja gdy chcesz placic polska karta
    bez znaczka EC....

    MarcinP

  • 2. Data: 2003-08-05 12:53:04
    Temat: American Express ;-)
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    Ostatnio niezle sie usmialem jak pewien zagraniczny turysta placil w
    TESCO ta karta i jej widok wywolal poploch u pani kasjerki ;-) Kobiecina
    nie wiedziala, czy akceptuja ta karte, czy nie ... przeszla sie po kilku
    kolezankach i zadna nie wiedziala. Dopiero pomogla jej klientka, ktora
    tez miala ta karte i juz kiedys nia placila w tym sklepie ;-)

  • 3. Data: 2003-08-05 13:02:09
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

> [...]
    > kolezankach i zadna nie wiedziala. Dopiero pomogla jej klientka, ktora
    > tez miala ta karte i juz kiedys nia placila w tym sklepie ;-)

    Ostatnio wzrosła akceptowalność AmExów, co w połączeniu z brakiem
    autoryzacji przy małych rachunkach powoduje iż jest to godna polecenia
    karta.

  • 4. Data: 2003-08-05 13:57:46
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kolezankach i zadna nie wiedziala. Dopiero pomogla jej klientka, ktora
    > tez miala ta karte i juz kiedys nia placila w tym sklepie ;-)

    EEE mnie juz znaja :) Jak bys chcial pomoc to w ich systemie jest skrot AmEx
    co pania nijak nie pasuje do American Expressa :) (pod nr 5 w ich systemie
    :)) W Kielcach juz wiekszoasc pan wie co i jak - ale poczatki byly ciezkie
    :) Teraz sie tylko dziwia ze slip tak szybko wychodzi :)

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2003-08-05 14:02:35
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 5 Aug 2003 15:02:09 +0200, w <bgo9v8$iqn$1@pippin.warman.nask.pl>,
    "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl> napisał(-a):

    > Ostatnio wzrosła akceptowalność AmExów, co w połączeniu z brakiem
    > autoryzacji przy małych rachunkach powoduje iż jest to godna polecenia
    > karta.

    Ahahaha, o ile wzrosła? Z 3% na 10%? Faktycznie warta polecenia :D

  • 6. Data: 2003-08-05 21:16:32
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > Ahahaha, o ile wzrosła? Z 3% na 10%? Faktycznie warta polecenia :D

    Niewazne o ile wzrosla, tylko gdzie ja akceptuja.
    Praktycznie wszystkie hiper-, supermarkety (oprocz Praktikera i sieci
    cash & carry, czyli makro i selgrosa, gdzie placi sie gotowka), wiekszosc
    sklepow i sklepikow w centrach handlowych, wiekszosc stacji benzynowych
    (Orlen, BP, Shell), PKP, Empik itd.

    Pozostaja male sklepy spozywcze, sklepiki itd. gdzie akceptuja Vise i MC,
    ale tam robie przewaznie zakupy za b.male sumy, wiec tyle gotowki znajdzie
    sie w portfelu.

    PS. Mimo wielu narzekan na Millennium, trzeba im jednak zrobic uklon za
    zwiekszenie akceptowalnosc Amexow w Polsce :-)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 7. Data: 2003-08-05 22:16:18
    Od: "Karol Zwiruk" <p...@z...pl>

    napisał(-a):

    >Ahahaha, o ile wzrosła? Z 3% na 10%? Faktycznie warta polecenia :D

    masz amexa ?? z Twojego doświadczeia wynika że 10% ??
    z mojego - że dużo lepiej i że się stale poprawia,

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net

  • 8. Data: 2003-08-06 07:46:06
    Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski)

    Tez odnosze wrazenie ze wzrosla dosc istotnie. Np. loga Amexa zaczely
    często pojawiac się w punktach eServicu. Podejrzewam, ze domyslnie
    wszyskim merczantom eService proponuje unowe z Amexem
    bo nie sadze zeby moj osiedlowy sklep Spolem sam wpadl na taki pomysl,
    watpie czy kiedys Amex tam widzieli :D.

    --
    Wojciech Frabiński
    w...@a...net.pl

  • 9. Data: 2003-08-06 08:01:32
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > masz amexa ?? z Twojego doświadczeia wynika że 10% ??
    > z mojego - że dużo lepiej i że się stale poprawia,

    2 lata temu AmEx był jedyną moją kredytówką i nie akceptowały go żadne
    hipermarkety, gdzie zwykle robi się większe zakupy, więc karty używałem
    tylko w księgarni amazon i na Dworcu Centralnym jak gdzieś jechałem.
    Obecnie uważam, że akceptowalność jest na niezłym poziomie. Bywając w
    tym roku w różnych sąsiednich krajach nigdzie nie mogłem zapłacić AmExem
    (znaczki były tylko na drogich butikach). Nawet w Pizzy Hut w
    Bratysławie ku memu zdziwieniu nie mogłem zapłacić AmExem, gdzie w
    Polsce jak sięgam pamięcią to akceptowali w tej sieci restauracji.

  • 10. Data: 2003-08-06 08:06:00
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Karol Zwiruk" <p...@z...pl> napisał w wiadomości

    > masz amexa ?? z Twojego doświadczeia wynika że 10% ??
    > z mojego - że dużo lepiej i że się stale poprawia,

    Zgadza sie, i AmEx pozyskuje raczej cala siec sklepow a nie pojedyncze
    sklepiki, wiec akceptowalnosc naprawde sie poprawia.

    --
    JaKi