  • 1. Data: 2010-09-13 07:59:54
    Temat: Alior "zszedł na psy".
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Od dzisiaj zmiana oprocentowania, widocznie nazbierali dostatecznie dużo
    kasy.

    http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/loka
    ty/lokata_2letnia_dzienna

    wiatrak

  • 2. Data: 2010-09-14 12:27:15
    Temat: Re: Alior "zszedł na psy".
    Od: "PiotrF" <u...@w...pl>

    To samo stwierdziłem już jak wprowadzili opłate za karte 5zł i jeszcze
    zeszli na psie oprocentowanie na ror 2,5%

    teraz się tylko uśmiałem
    wisi tam u nich moje puste konto z zamknietą kartą, moje i 6 innych martwych
    kont z rodziny którzy zostali przezemnie namówieni na wyższą kulturę....

    szkoda że zaden konsultant czy opekun nie zadzwoni bo bym sobie
    pojeździł....

    PiotrF

  • 3. Data: 2010-09-14 14:57:35
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-09-14, PiotrF <u...@w...pl> wrote:

    [...]

    > szkoda że zaden konsultant czy opekun nie zadzwoni bo bym sobie
    > pojeździł....

    A w czym oni są winni?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2010-09-14 15:23:35
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > On 2010-09-14, PiotrF <u...@w...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A w czym oni są winni?

    Pewnie myślisz, że organizacja jest winna, ale jej członkowie już nie?
    Hitler był zły, ale miliony Niemców było OK, bo "wykonywali rozkazy"?

    Otóż są oni współwinni. Każdy z nich się przyczynił do sukcesu organizacji i
    ponosi część winy.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2010-09-14 15:35:19
    Temat: Re: Alior
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    wiatrak <w...@y...pl> napisał(a):

    > Od dzisiaj zmiana oprocentowania, widocznie nazbierali dostatecznie dużo
    > kasy.

    Gdy korzystałem z ich promocji ("promocji") kilka dni temu, to natknąłem się
    gdzieś na informację, że oferta obowiązuje do 13 IX, więc od początku było
    jasne, że 13-go będzie zmiana. W końcu Alior to nie OF, żeby przedłużać
    promocje. ;-) Za to w FM sześciomiesięczna wciąż jest na 5%.

  • 6. Data: 2010-09-14 15:41:10
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-09-14, Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> wrote:

    [...]

    > Pewnie myślisz, że organizacja jest winna, ale jej członkowie już nie?

    A mają wpływ na politykę procentową lokat?

    > Hitler był zły, ale miliony Niemców było OK, bo "wykonywali rozkazy"?

    Prawo Godwina.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2010-09-14 16:53:22
    Temat: kurestwo (b: Re: Alior...)
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-09-14 17:23, Jan Werbiński pisze:
> [...]
    > Hitler był zły, ale miliony Niemców było OK, bo "wykonywali rozkazy"?
    >
    > Otóż są oni współwinni. Każdy z nich się przyczynił do sukcesu

    Popieram przedmówcę.
    Zastanówcie się gdzie i jak wyraźne są granice kurestwa.
    Czy wciskanie ludziom niekorzystnego dla nich produktu w ramach
    "promocji" i "telemarketingu" jest jeszcze pracą, czy już jest kurestwem?
    Czy aktor (Cichopek), czy dziennikarz (Babiarz) użyczający swojej mordy
    do promowania złodziejskiej "loterii SMSowej" są jeszcze mordami do
    wynajęcia, czy już kurwami z krwi i kości?
    Czy praca w instytucji stosującej oszukańcze metody nie kłóci się z
    czystym sumieniem?

    ... kiedyś, dawno temu, zacząłem sobie układać mój prywatny, osobisty
    ranking kurestwa. Jako punkt "zero" ustawiłem panie prostytutki. W końcu
    to najprawdziwsze i autentyczne kurwy. Potem rozejrzałem się wokół i
    punkt "minus nieskończoność" przydzieliłem panu Jerzemu J., byłemu
    ministrowi sprawiedliwości z ramienia pewnej lewicowej formacji. Tuż
    ponad nim znaleźli się prawnicy (gremialnie), potem marketingowcy, dalej
    dziennikarze, gdzieś tam PSL, a do pań prostytutek ciągle jeszcze
    oj-daleko...

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2010-09-14 22:12:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PiotrF" i6nq0p$d5i$...@m...internetia.pl

    > szkoda że zaden konsultant czy opekun nie zadzwoni bo bym sobie pojeździł....

    Nie zapominaj o tym, że komórki grzeją mózg rozmówcy... :)
    Ponadto -- szkoda akumulatorka w komórce. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'

  • 9. Data: 2010-09-14 22:15:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <a...@W...gazeta.pl> i6o4nn$aih$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > W końcu Alior to nie OF, żeby przedłużać promocje. ;-) Za
    > to w FM sześciomiesięczna wciąż jest na 5%.

    Bezkonstrukcyjna? Znaczy... Bezbeleczna? ;)
    Może warto polać? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'