  • 21. Data: 2010-09-18 09:10:16
    Temat: Re: Alior "zszedł na psy".
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    news:slrni974l5.1k0k.proteus@pl-test.org...
    > On 2010-09-16, Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A Ty jesteś współwinny podwyżce VAT. Nie wstyd Ci?

    Ja jestem za podwyżką. Szybciej się to zawali, tym lepiej.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 22. Data: 2010-09-18 13:18:10
    Temat: Re: kurestwo (b: Re: Alior...)
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    szczurwa wrote:

    > Prostytutka to zawód, kurwa to charakter. Dziwka daje za szmal, kurwa
    > się kurwi bo tak ma.

    NTG
    Sugestia: pl.sci.filozofia

    witrak()

  • 23. Data: 2010-09-19 16:16:35
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-09-18, Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> wrote:
    > Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Ja jestem za podwyżką.

    No to weź odpowiedzialność za to.
    Podaj telefon, niech się obywatele powyżywają.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 24. Data: 2010-09-20 07:18:44
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > No to weź odpowiedzialność za to.
    > Podaj telefon, niech się obywatele powyżywają.

    Wezmę pełną odpowiedzialność jako premier :)
    a telefon jest w linku

  • 25. Data: 2010-09-20 20:04:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "szczurwa" c...@t...goog
    legroups.com

    : Prostytutka to zawód, kurwa to charakter.
    : Dziwka daje za szmal, kurwa się kurwi bo tak ma.

    Zostają kurtyzany i damy do towarzystwa oraz quasi-hostessy? ;)

    -=-

    Różnica pomiędzy ludźmi porządnymi i nieporządnymi (pożądnymi?) nie jest ostra.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'

  • 26. Data: 2010-09-21 04:24:40
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    > "szczurwa" c...@t...goog
    legroups.com

> [...]
    >
    > -=-
    >
    > Różnica pomiędzy ludźmi porządnymi i nieporządnymi (pożądnymi?) nie jest

    Cały czas (, zauważ: wszyscy i zgodnie) uważamy, że panie prostytutki
    solidnie wykonują mało wdzięczną, acz potrzebną robotę. Zaliczamy je do
    tych "porządnych". Owszem - niektóre to lubią. Ich sprawa.
    Natomiast o tytułowe kurestwo oskarżamy inne profesje i pracowników
    organizacji stosujących niecne metody. To po prostu oszuści, kłamcy i
    złodzieje.

    Dla mnie obrzydliwą kurwą jest pracownik banku nachalnie wciskający mi
    "struktury" [aby nie było NTG]

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 27. Data: 2010-09-26 21:58:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "SQLwiel" i79c25$j6k$...@n...onet.pl

> [...]
    > Natomiast o tytułowe kurestwo oskarżamy inne profesje i pracowników organizacji
    stosujących niecne metody. To po prostu oszuści,

    Moim zdaniem prostytutka wykonuje pracę wdzięczną, lecz niepotrzebną. :)

    Aby nie było NTG?... Hm...
    Alior to żadne kurestwo -- kurwa pracuje za pieniądze, nie za rozkosz.

    Alior, gdyby pobierał opłaty za utrzymywanie kont, byłby podobny do
    cwanej kobiety nakazującej płacenie sobie za to, za co ona powinna
    płacić swoim klientom. :) Może kurwa młoda, śliczna, atrakcyjna itp.
    mogłaby brać pieniądze w zamian za swe usługi, ale nie można chyba
    porównać banku Alior do tak atrakcyjnej dziwki -- raczej do jakiejś
    kurwy ropuchowatej... :)

    No dobra... Miała być obrona Alora -- wyszło coś odwrotnego...
    Człowiek nie potrafi zapanować nad wszystkimi swoimi myślami
    i czasami tak bywa, że mimo (; dobrych chęci ;) wychodzi źle. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'