  • 1. Data: 2010-09-12 08:43:07
    Temat: Gdzie założyć lokatę?
    Od: Karo C <c...@g...com>

    Mam trochę kasy do zainwestowania i chciałam je złożyć na lokatę -
    gdzie najlepsze oprocentowanie?

  • 2. Data: 2010-09-12 09:02:01
    Temat: Re: Gdzie założyć lokatę?
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-09-12 10:43, Karo C pisze:
    > Mam trochę kasy do zainwestowania i chciałam je złożyć na lokatę -
    > gdzie najlepsze oprocentowanie?

    Kiedy wy lemingi nauczycie sie ze lokata to nie jest inwestycja a
    zakopanie kasy do ziemi ?

  • 3. Data: 2010-09-12 09:47:02
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-09-12 11:02, konieczko pisze:
    > Kiedy wy lemingi nauczycie sie ze lokata to nie jest inwestycja a
    > zakopanie kasy do ziemi ?

    A Twoim zdaniem zainwestowaniem byłoby kupno iluś-tam kuponów Lotto?
    ;)
    Czym Twoim zdaniem to się różni od kupna akcji?

    "Inwestowanie" można ustawić na osi (liniowej):

    skarpeta - obligacje SP - lokaty bankowe - fundusze - akcje - kontrakty
    - forex - lotto - ruletka - poker
    Oczywiście nie wszystko tutaj ująłem (gdzieś-tam jest działalność
    gospodarcza), można dyskutować, czy funduszy nie przesunąć o jedną
    pozycję (są mniej zyskowne i mniej wiarygodne niż akcje) i jest jeszcze
    parę innych pytań/wątpliwości. Inwestowanie nie jest łatwe.

    "Jakbyś się nie obrócił, i tak dupa z tyłu, (więc i tak cię wyd..czą)"

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2010-09-12 10:25:20
    Od: MK <6...@i...pl>

    Le 12/09/2010 11:47, SQLwiel a écrit :
    /../

    > skarpeta - obligacje SP - lokaty bankowe - fundusze - akcje - kontrakty
    > - forex - lotto - ruletka - poker
    > Oczywiście nie wszystko tutaj ująłem/.../

    Zapomniałeś o Black Jacku :P

    pzdr, MK

  • 5. Data: 2010-09-12 10:35:20
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    .googlegroups.com...

    zobacz http://openonline.pl/lokaty/

  • 6. Data: 2010-09-12 10:46:02
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Zapomniałeś o Black Jacku :P

    ..i sms'ach do orange o tresci "bmw" :)

  • 7. Data: 2010-09-12 10:46:13
    Od: Zibby <z...@o...pl>

    > "Inwestowanie" można ustawić na osi (liniowej):
    >
    > skarpeta - obligacje SP - lokaty bankowe - fundusze - akcje - kontrakty
    > - forex - lotto - ruletka - poker

    oj widzę tu poważna nieścisłość, mianowicie w ruletce jest bardzo duża
    szansa wygranej, blisko 50%, następnie poker, i na samym końcu lotto
    gdzie szansa zwrotu kapitalu tylko parę procent

  • 8. Data: 2010-09-12 10:46:16
    Od: "Pirx" <p...@n...pl>

    "konieczko" news:i6i4u7$5d5$1@news.onet.pl

    > Kiedy wy lemingi nauczycie sie ze lokata to nie jest inwestycja a
    > zakopanie kasy do ziemi ?

    mędrzej z koziej dupy zabrał głos w dyskusji...

  • 9. Data: 2010-09-12 10:53:15
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-09-12 12:46, Zibby pisze:

    > oj widzę tu poważna nieścisłość, mianowicie w ruletce jest bardzo duża
    > szansa wygranej, blisko 50%, następnie poker, i na samym końcu lotto
    > gdzie szansa zwrotu kapitalu tylko parę procent

    Co do ruletki i lotto stanowczo się nie zgodzę.
    W ruletce sztuczka polega na tym, że np. za "13" płaci się x36, a
    prawdopodobieństwo trafienia jest 1/38 (oprócz czarnych i czerwonych
    cyferek na tarczy są dwa zielone pola), za "czerwone" płacą x2, a p. = 18/38
    W lotto statut chyba stanowi, że na wygrane przypada 50%, a więc im
    więcej kuponów złożysz, to z tym większym p. zbliżysz się do odzyskania
    50% włożonej kasy.
    Poker umieściłem trochę na zasadzie żartu. Zależy z kim grasz, czy
    umiesz oszukiwać i co zrobisz jak Cię nakryją, albo jak wyjdziesz żywy z
    wygraną, jeśli wygrasz.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.