  • 1. Data: 2010-09-12 08:35:33
    Temat: Eurobank pobiera opłate prowadznie rachunku
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    Najwidoczniej mają błąd w systemie - pobierają 4 pln mimo, że
    spełnione są warunki uprawniające do zwolnienia opłaty za prowadzenie
    rachunku.
    Sprawdźcie u siebie.

  • 2. Data: 2010-09-12 09:50:59
    Temat: Re: Eurobank pobiera opłate prowadznie rachunku
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Mi też pobrali.
    Za taką jakość usług
    wszystko powinno być u nich bezpłatne

  • 3. Data: 2010-09-12 10:12:17
    Od: kecef <n...@n...no>

    W dniu 12.09.2010 10:35, Tomasz [Bubon] pisze:
    > Najwidoczniej mają błąd w systemie - pobierają 4 pln mimo, że
    > spełnione są warunki uprawniające do zwolnienia opłaty za prowadzenie
    > rachunku.
    > Sprawdźcie u siebie.

    Mi nie pobrali, bo nie mieli z czego, ale za to założyli blokadę na 4PLN.

  • 4. Data: 2010-09-12 11:36:14
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 12.09.2010 10:35, Tomasz [Bubon] wrote:
    > Najwidoczniej mają błąd w systemie - pobierają 4 pln mimo, że
    > spełnione są warunki uprawniające do zwolnienia opłaty za prowadzenie
    > rachunku.
    > Sprawdźcie u siebie.

    Nieźle. Dostałem odpowiedź na reklamację w minutę i 33 sekundy.
    Oczywiście pracują nad rozwiązaniem sytuacji...

  • 5. Data: 2010-09-12 12:17:55
    Od: " " <a...@g...pl>

    Tomasz [Bubon] <t...@g...com> napisał(a):

    > Najwidoczniej maj=B1 b=B3=B1d w systemie - pobieraj=B1 4 pln mimo, =BFe
    > spe=B3nione s=B1 warunki uprawniaj=B1ce do zwolnienia op=B3aty za prowadzen=
    > ie rachunku.

    Ale wtopa... podobnie, jak niedawno mbąk. Czyżby eurobank wzorował się na m?
    Widać opłaca się zaciągać w ten sposób nieoprocentowany kredyt u klientów. :/

  • 6. Data: 2010-09-12 12:55:28
    Od: BK <b...@g...com>

    On 12 Wrz, 14:17, " " <a...@g...pl> wrote:

    > Ale wtopa... podobnie, jak niedawno mbąk. Czyżby eurobank wzorował się na m?
    > Widać opłaca się zaciągać w ten sposób nieoprocentowany kredyt u klientów. :/
    >
    > --

    Bez przesady nie za wszystkim musi stac spisek majacy na celu
    wyciagniecie nieoprocentowaneg okredytu od ludzi - przeciez system
    zawsze moze sie "spsuc" ew. moze cos czlowiek (nieumyslnie) schrzanic.
    Weekendowy kredyt na 4PLN od klienta (ile to moze byc w skali banku?
    400 000?) nie jest wart zachodu ze strony banku - zwlaszcza, ze bank i
    tak caly czas "obraca" pieniedzmi zgromadzonymi na rachunkach (wiec
    niezaleznie czy masz 100 PLN czy 100 PLN - blokada na 4PLN - to bank i
    tak obraca sobie ta kwota :)).

  • 7. Data: 2010-09-12 13:58:51
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    U mnie to samo
    10.09 pobrali 1,35
    11.09 i 12.09 30 razy po 0,01

    A blokadach nadal wisi 2,65.
    30 groszy gdzieś im po drodze wcieło

    Damian

  • 8. Data: 2010-09-12 14:02:00
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    > Nieźle. Dostałem odpowiedź na reklamację w minutę i 33 sekundy.
    > Oczywiście pracują nad rozwiązaniem sytuacji...

    No to trzeba im przyznać postarali się albo to jakiś automat :)
    U mnie 4 minuty i odpowiedź

    Kategoria Reklamacja Tytuł Opłata za prowadzenie rachunku Data i
    godzina 12-09-2010 15:56:05 Autor eurobank
    Szanowny Panie,

    Uprzejmie informujemy, iż dla części Klientów została błędnie
    naliczona opłata za prowadzenie konta w Pakiecie Online za miesiąc
    sierpień. Bank pracuje obecnie nad wyjaśnieniem zaistniałej
    sytuacji.

    Jednocześnie przepraszamy za wszelkie niedogodności.

    Z poważaniem,

    Centrum Obsługi Klienta

    Euro Bank

  • 9. Data: 2010-09-12 17:10:51
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-09-12 10:35, Tomasz [Bubon] pisze:
    > Najwidoczniej mają błąd w systemie - pobierają 4 pln mimo, że
    > spełnione są warunki uprawniające do zwolnienia opłaty za prowadzenie
    > rachunku.

    Ciekawe, że ten bank nie potrafi się uczyć na błędach.
    U mnie to trzeci raz w ciągu dwóch lat.

  • 10. Data: 2010-09-12 21:12:19
    Od: "wk" <b...@p...onetABC.pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości

    > Nieźle. Dostałem odpowiedź na reklamację w minutę i 33 sekundy. Oczywiście
    > pracują nad rozwiązaniem sytuacji...

    A ja nie bede skladal reklamacji.
    Zobaczymy czy sami oddadzą...

    pozdrawiam,