  • 1. Data: 2010-09-12 08:30:01
    Temat: Problem ze ściąganiem zobowiązania z karty kredytowej
    Od: Karol Szy <k...@g...com>

    witajcie, Mam pewien problem. Bank sciaga ode mnie zobowiązania
    kredytowe w okreslony dzień w miesiącu, poniewaz obawiałem się że
    tego dnia nie będę mial środków na koncie. Przelałem kasę z drugiego
    konta, Tymczasem okazalo sie, że pieniądze na pierwszym koncie
    spłynęły i bank automatycznie po raz drugi ściągnął sobię ratę
    kredytowa - I teraz pytanie czy jest możliwość wycofania nadpłaconej
    kwoty i anulowania przelewu?

  • 2. Data: 2010-09-12 09:39:02
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2010-09-12 10:30, Karol Szy pisze:
> [...]
    > spłynęły i bank automatycznie po raz drugi ściągnął sobię ratę
    > kredytowa - I teraz pytanie czy jest możliwość wycofania nadpłaconej

    watpie, wpadlo pewnie na konto i nastepna rata pojdzie wlasnie z tych
    nadplaconych pieniedzy - a nie mozesz po prostu zapytac w banku?

    Sierp

  • 3. Data: 2010-09-12 11:46:02
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

> [...]
    > spłynęły i bank automatycznie po raz drugi ściągnął sobię ratę
    > kredytowa - I teraz pytanie czy jest możliwość wycofania nadpłaconej

    Idź po aneks do umowy, że raty będziesz przelewał sam. Koniecznie. Niech
    Ci na tym aneksie napiszą na jakie konto masz przelewać raty.

    --
    animka

  • 4. Data: 2010-09-12 11:47:13
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

> [...]
    > spłynęły i bank automatycznie po raz drugi ściągnął sobię ratę
    > kredytowa - I teraz pytanie czy jest możliwość wycofania nadpłaconej

    Idziesz do banku i pani dysponentka kieruje Cię do kasy po zwrot pieniążków.

    --
    animka

  • 5. Data: 2010-09-12 15:58:07
    Od: Kotlet Mielony <m...@m...mail>

    W dniu 2010-09-12 13:47, animka pisze:

    > Idziesz do banku i pani dysponentka kieruje Cię do kasy po zwrot
    > pieniążków.

    z karty kredytowej ?

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    / - rewelacja !

  • 6. Data: 2010-09-12 18:51:51
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-12 17:58, Kotlet Mielony pisze:

    > z karty kredytowej ?

    Aaaa, z kartą kredytową to nie problem. Najwyżej masz nadwyżkę na
    karcie. Jak Ci brakuje gotówki to możesz sobie pobrać w bankomacie.

    --
    animka

  • 7. Data: 2010-09-12 18:55:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/12/2010 1:51 PM, animka wrote:

    > Aaaa, z kartą kredytową to nie problem. Najwyżej masz nadwyżkę na
    > karcie. Jak Ci brakuje gotówki to możesz sobie pobrać w bankomacie.

    i za to słono zapłacić

  • 8. Data: 2010-09-12 19:10:00
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 12 Sep 2010 13:55:39 -0500, witek napisał(a):

    > i za to słono zapłacić

    O tym Animka napisałaby w kolejnym odcinku. Z rozpaczą, jak już jej by
    się przydarzyło.

    --
    :) Olgierd ||
    http://olgierd.rudak.org

  • 9. Data: 2010-09-12 19:22:45
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-12 21:10, Olgierd pisze:

    > O tym Animka napisałaby w kolejnym odcinku. Z rozpaczą, jak już jej by
    > się przydarzyło.

    A skąd ty wiesz co by napisała Animka? Ty jesteś Animka?
    Ja-jako Animka mogę napisać, że pobierałam nieraz gotówkę z karty w
    bankomacie (euronet, bo miałam po drodze). Do tego dochodzi 5 zł, to
    chyba nie tak dużo?

    --
    animka

  • 10. Data: 2010-09-12 19:32:46
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 12 Sep 2010 21:22:45 +0200, animka napisał(a):

    > A skąd ty wiesz co by napisała Animka? Ty jesteś Animka?

    Nie, jestem wieloletnim uwielbiającym czytelnikiem.

    > Ja-jako Animka
    > mogę napisać, że pobierałam nieraz gotówkę z karty w bankomacie
    > (euronet, bo miałam po drodze). Do tego dochodzi 5 zł, to chyba nie tak
    > dużo?

    To 2 niezłe piwa w hipermarkecie. Wybieram piwo.

    --
    :) Olgierd ||
    http://olgierd.rudak.org