  • 11. Data: 2009-12-16 16:47:44
    Temat: Re: Alior & zmiany na gorsze
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Kosiński pisze:
    > Na stronie banku są już szczegóły.

    Jak dla mnie dno. Trzeba będzie dla zasady znowu zmienić bank.

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2009-12-16 16:48:37
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    ATZ Rzeszow pisze:
    > A wlasnie sie zastanawialem czy likwidowac EB czy Aliora...
    > Pytanko takie: likwidowal juz ktos konto w aliorze? Trzeba osobiscie do
    > oddzialu czy wystarczy list (tylko gdzie do oddzialu czy centrali?) ps
    > konto otwierane przez net

    Zawsze wystarczy wysłać list polecony za potwierdzeniem odbioru do
    centrali (lub nawet do oddziału). To nie jest sprawa klienta jak oni to
    dalej rozwiążą :)

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2009-12-16 16:57:43
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 16 Dec 2009 17:18:33 +0100, Konrad N.S. napisał(a):

    > czy są jeszcze inne banki i konta, gdzie są darmowe wypłaty ze
    > wszystkich bankomatów w PL przy podobnej opłącie za konto, powiedzmy tak
    > jak w starym poczciwym fortisie do 8~10pln/m-c?

    W dbnet narazie jest są wszystkie bankomaty na świecie za darmo i
    wystarczy tylko raz w miesiącu wypłacić dowolną kwotę z dowolnego
    bankomatu, aby uniknąć miesięcznej opłaty 5 pln za kartę. W Nordea jest
    1,5 pln za kartę i bankomaty w pl darmowe wszystkie.

    --
    xbartx

  • 14. Data: 2009-12-16 16:58:46
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 16 Dec 2009 17:47:44 +0100, Mithos napisał(a):

    > Jak dla mnie dno. Trzeba będzie dla zasady znowu zmienić bank.

    Cholera wszystko przez Ciebie! Musiałeś się z tego Multi wyprowadzać ;)

    --
    xbartx

  • 15. Data: 2009-12-16 17:03:55
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    xbartx pisze:
    > Cholera wszystko przez Ciebie! Musiałeś się z tego Multi wyprowadzać ;)

    Ciekawe co następne z mojego powodu zepsują :D

    Tak w zasadzie to ja najwięcej i tak wypłacam z Euronetów (bo od razu
    księgują). A np. ING przestały mi całkowicie działać (tzn. karta Alior w
    nich przestała działać). W bonusie podwyżka opłaty.

    --
    Mithos

  • 16. Data: 2009-12-16 17:13:46
    Od: Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej>

    Dnia 16-12-2009 o 17:18:33 Konrad N.S. <n...@o...pl> napisał(a):

    > czy są jeszcze inne banki i konta, gdzie są darmowe wypłaty ze
    > wszystkich bankomatów w PL przy podobnej opłącie za konto, powiedzmy tak
    > jak w starym poczciwym fortisie do 8~10pln/m-c?

    Toyota. Ale nie więcej niż trzy wypłay w miesiącu. Karta 30 zł rocznie,
    ale to karta wypukła.

  • 17. Data: 2009-12-16 17:16:08
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 16 Gru, 16:42, "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>
    wrote:
> [...]
    > oddzialu czy wystarczy list (tylko gdzie do oddzialu czy centrali?) ps konto

    Ja zamykam od ponad miesiąca i nie mogą zamknąć. Gdy pojawiłem się w
    oddziale na początku listopada nie mogli zamknąć bo nie rozliczyła się
    wypłata z bankomatu więc obiecali zamknąć w ciągu 30 dni ale widać
    dni liczą chyba inaczej bo konta nadal mam niezamknięte.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 18. Data: 2009-12-16 17:20:36
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości

    > Dla karty kredytowej pojawia się opłata za nieużywanie (podobnie jak w
    > BPH) tylko w BPH są dwie transakcje a tu cztery.

    Kwota znosząca opłatę roczną za KK skoczyła z 10 na 30 tysięcy, czy ja coś
    źle zrozumiałem?

    wiatrak

  • 19. Data: 2009-12-16 17:26:56
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Konrad N.S." news:hgb10s$r25$1@opal.icpnet.pl

    > z 3 na 5zł?
    > do przeżycia. za BEZPROWIZYJNĄ wypłątę z KAŻDEGO bankomatu w dowolnym
    > miejscu (pl) i momencie, dowolnie drobna kwota (10/20/50) to nie jest duża
    > opłata.

    Jak najbardziej do przeżycia, ale po co płacić za coś co gdzie indziej jest
    za free (przynajmniej na razie).
    Oczywiście wszystko też rozbija się o to, do czego dane konto ma służyć jego
    posiadaczowi.

  • 20. Data: 2009-12-16 17:27:20
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Konrad N.S." news:hgb16u$r4u$1@opal.icpnet.pl

    > czy są jeszcze inne banki i konta, gdzie są darmowe wypłaty ze wszystkich
    > bankomatów w PL przy podobnej opłącie za konto, powiedzmy tak jak w starym
    > poczciwym fortisie do 8~10pln/m-c?

    dbnet za free!