  • 1. Data: 2014-01-30 17:38:34
    Temat: Alior zaczyna strzyc kolejne owieczki
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Widać, że pomysł na rachunki bez opłat się trochę wyeksploatował i trzeba
    go było jakoś odświeżyć. Jak widać udało się to zrobić, bo rachunki i
    owszem dalej bez opłat, szkoda tylko że kontu już nie - cóż tylko
    pogratulować kunsztu lawirowania i dwuznaczności ;)
    Jak ktoś korzysta albo zna kogoś kto korzysta to warto się w porę
    zastanowić czy warto to dalej ciągnąć.

    ---
    Szanowni Państwo,

    informujemy, że od 1 kwietnia br. zmieniają się "Taryfa Opłat i Prowizji
    (...)

    Zmiany w Taryfie Opłat i Prowizji dotyczą:

    - Konta Alior Rachunki bez Opłat - w odniesieniu do Klientów, którzy nie
    otrzymują na konto wpływów z tytułu wynagrodzenia, renty, emerytury lub
    stypendium oraz posiadaczy karty rejestracyjnej Alior Rachunki Bez Opłat,
    - Karty kredytowej MasterCard(R) Gold,
    - Konta z programem Lotos Navigator.

    Zmiana w ofercie Alior Rachunki bez Opłat dotyczy wprowadzenia opłaty w
    wysokości 2 zł pobieranej od Klientów, którzy opłacają rachunki w
    oddziałach Banku, a nie otrzymują na konto wynagrodzenia, renty,
    emerytury lub stypendium. Opłata ta będzie pobierana raz w miesiącu, za
    realizację dowolnej liczby wpłat i przelewów w ramach usługi Alior
    Rachunki bez Opłat. Jeśli w danym miesiącu Klient nie opłaci żadnego
    rachunku w oddziale Banku, opłata nie zostanie pobrana.

    Jeżeli na Państwa konto wpływa już wynagrodzenie, emerytura, renta lub
    stypendium, warunki korzystania z Konta Alior Rachunki bez Opłat nie
    ulegają zmianie - wciąż będą Państwo mogli bezpłatnie opłacać dowolną
    liczbę rachunków w każdym oddziale Alior Banku oraz w placówkach
    oznaczonych logo Alior Bank Express i Alior Bank Partner.

    Klienci, którzy nie przelewają wynagrodzenia na Konto Alior Rachunki bez
    Opłat, będą mogli bezpłatnie opłacać rachunki wyłącznie w placówkach
    oznaczonych logo Alior Bank Express (zlokalizowanych najczęściej w
    centrach i galeriach handlowych) oraz logo Alior Bank Partner. Zachęcamy
    również do odwiedzenia dowolnej placówki Banku, gdzie bankierzy pomogą w
    dopełnieniu wszystkich formalności związanych z przeniesieniem rachunku.
    ---

    Xenocide

  • 2. Data: 2014-01-30 17:52:51
    Temat: Re: Alior zaczyna strzyc kolejne owieczki
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > Jak ktos korzysta albo zna kogos kto korzysta to warto sie w pore
    > zastanowic czy warto to dalej ciagnąc.

    Dzieki za ostrzezenie :)

  • 3. Data: 2014-01-30 19:28:21
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    Jeszcze tylko czekamy na synca ;).

  • 4. Data: 2014-01-30 19:31:48
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    Chciałeś Synka to już masz ;-)

    Szanowni Państwo,
    informujemy, że od 1 kwietnia 2014 r. zmieniają się warunki korzystania z produktów
    Alior Sync.
    Zmiany wprowadzane w "Taryfie Opłat i Prowizji Alior Sync" oraz "Regulaminie obsługi
    produktów Alior Sync" związane są z nowelizacją Ustawy o usługach płatniczych, która
    weszła w życie 1 stycznia 2014 r., i która znacząco ogranicza maksymalną stawkę
    opłaty interchange (dotychczas pokrywającej istotną część ponoszonych przez bank
    kosztów obsługi transakcji kartowych).
    31 marca 2014 r. zakończy się program premiujący internetowe zakupy dokonywane
    kartami debetowymi i kredytowymi oraz za pośrednictwem usługi "Płacę z Alior Sync"
    (Cashback). Wycofanie programu pozwoli na utrzymanie atrakcyjnych warunków
    prowadzenia Konta osobistego w Alior Sync, które pozostanie jedynym kontem na rynku
    oferującym bezwarunkowe "0 zł" za: prowadzenie konta, wydanie i użytkowanie karty
    debetowej, wypłaty z bankomatów w Polsce i na świecie oraz krajowe przelewy
    internetowe (w złotych), w tym 10 przelewów natychmiastowych.
    Pozostałe zmiany w "Taryfie Opłat i Prowizji Alior Sync" oraz "Regulaminie obsługi
    produktów Alior Sync" obejmują:
    wprowadzenie do oferty nowych, mobilnych usług płatniczych: MasterCard Mobile oraz
    kart NFC
    (o dokładnym terminie ich udostępnienia poinformujemy Państwa w oddzielnym
    komunikacie),
    uszczegółowienie zasad przyjmowania i rozpatrywania reklamacji,
    doprecyzowanie warunków korzystania z funkcjonalności PayPass(tm).
    Jednocześnie informujemy, że trwają prace nad wprowadzeniem nowości w ofercie, o
    których poinformujemy Państwa niebawem.
    Zmienione dokumenty znajdą Państwo na portalu http://www.sync.pl/ w sekcji Przydatne
    dokumenty. W razie pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt z infolinią Alior Sync
    pod numerem 19 506 lub z Wirtualnym Oddziałem.

    Z poważaniem,
    Zespół Alior Sync

  • 5. Data: 2014-01-30 20:07:01
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2014-01-30 19:31, Michal Pl pisze:
    > Chciałeś Synka to już masz ;-)
    >
    > Szanowni Państwo,
    > informujemy, że od 1 kwietnia 2014 r. zmieniają się warunki korzystania z produktów
    Alior Sync.

    Miałem na myśli miesięczną opłatę za konto. Rozczarowałeś mnie ;).

    W tym zdaniu "jedynym kontem na rynku oferującym bezwarunkowe "0 zł""
    trochę się zagalopowali.

  • 6. Data: 2014-01-30 20:49:51
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 Jan 2014 20:07:01 +0100, Klebespachtel napisał(a):

    > Miałem na myśli miesięczną opłatę za konto. Rozczarowałeś mnie ;).
    >
    > W tym zdaniu "jedynym kontem na rynku oferującym bezwarunkowe "0 zł""
    > trochę się zagalopowali.

    Znasz jakiś inny taki? Serio pytam...

    --
    Imka

  • 7. Data: 2014-01-30 20:53:37
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2014-01-30 20:49, Imka pisze:

    > Znasz jakiś inny taki? Serio pytam...

    Meritum?

  • 8. Data: 2014-01-30 21:06:20
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 Jan 2014 20:53:37 +0100, Klebespachtel napisał(a):

    > Meritum?

    Też o nim pomyślałam w pierwszej chwili, ale w Meritum wypłaty z
    bankomantów za granicą nie są bezpłatne.

    --
    Imka

  • 9. Data: 2014-01-30 21:26:33
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2014-01-30 21:06, Imka pisze:

    > Też o nim pomyślałam w pierwszej chwili, ale w Meritum wypłaty z
    > bankomantów za granicą nie są bezpłatne.

    Jak ktoś dużo jeździ po świecie to może być to argumentem. Jeśli nie to
    Meritum bije synca na głowę prawie pod każdym względem.

  • 10. Data: 2014-01-30 21:45:02
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 Jan 2014 21:26:33 +0100, Klebespachtel napisał(a):

    > Jak ktoś dużo jeździ po świecie to może być to argumentem. Jeśli nie to
    > Meritum bije synca na głowę prawie pod każdym względem.

    Ale tu nie chodzi o to który bank jest "lepszy", a o prawdziwość zdania
    w ktorym Sync się chwali bezpłatnością :)
    Na razie nie znalazłam innego banku ktory oferowałby *to samo*
    bezwarunkwo bezpłatnie.

    ... a konto w Meritum mam i bardzo sobie chwalę ;) Spokojny bank bez
    zbytecznych bajerów. Przynajmniej na razie :)

    --
    Imka