  • 1. Data: 2014-01-30 14:33:58
    Temat: Pozew zbiorowy przeciw Millenium (kredyty we Frabnkach)
    Od: Piotr Szkudlarek <p...@v...pl>

    ktoś się dołącza?
    Koszt to tylko 250zł a szansa redukcji rat o 10-15% i zwrot nadpłat wstecz.

    Niniejsza wiadomość pochodzi z domeny vox.pl, należącej do Meble Vox sp. z
    o.o. sp. j. z siedzibą w Janikowie, ul. Gnieźnieńska 26/28, 62-006
    Kobylnica, NIP: 782-00-21-192, REGON: 631035843, bank: HSBC Bank Polska
    S.A., nr konta: 76 1280 0003 0000 0030 1608 6031, zarejestrowanej w
    rejestrze przedsiębiorców KRS prowadzonym przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe
    Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS, nr KRS: 0000486866.

    Bądź EKO! Zastanów się, czy musisz wydrukować tego e-maila.

  • 2. Data: 2014-01-30 20:27:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 30.01.2014 14:33, Piotr Szkudlarek pisze:
    > ktoś się dołącza?
    > Koszt to tylko 250zł a szansa redukcji rat o 10-15% i zwrot nadpłat wstecz.

    Jesteś niedorozwinięty umysłowo że nie zrozumiałeś ostrzeżeń, że kurs
    waluty może się zmieniać?

    PS: i nie zasyfiaj usenetu swoją durną, nieregulaminową sygnaturką.

  • 3. Data: 2014-01-30 23:30:30
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 30 Jan 2014 20:27:06 +0100, Andrzej Lawa
    <a...@l...com> wrote:
    > PS: i nie zasyfiaj usenetu swoją durną, nieregulaminową sygnaturką.

    Ze dwa albo trzy lata temu wszedł bardzo zabawny przepis, nakazający
    spółkom - podmiotom prawnym przy każdej domenie przestawiać się z
    pełnej nazwy i kapitału zakładowego. To dotyczy stopek maili, domen
    www należących do spółki, jak widać któs to wziął na poważnie :).

    --
    Marek

  • 4. Data: 2014-01-31 00:19:39
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-30 14:33, Piotr Szkudlarek pisze:
    > ktoś się dołącza?
    > Koszt to tylko 250zł a szansa redukcji rat o 10-15% i zwrot nadpłat wstecz.
    Pamiętaj, że gdy kupujesz zaparzoną kawę lub herbatę, to te napoje mogą
    być gorące i dotknięcie kubka może grozić poważnym poparzeniem! :->

    Maciek

  • 5. Data: 2014-01-31 01:15:40
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2014-01-31 00:19, Maciek pisze:
    > Pamiętaj, że gdy kupujesz zaparzoną kawę lub herbatę, to te napoje mogą
    > być gorące i dotknięcie kubka może grozić poważnym poparzeniem! :->

    No ja pierdziele ... jeśli się inwestuje w ryzykowny instrument
    - a takim byly/sa kredyty walutowe, zwlaszcza w perspektywie dlugiego czasu
    no to sorry .... taki mamy klimat ;)

    A moze ci, którzy wtopili podczas ostatniej hossy kupe szmalcu
    zrobią teraz pozew zbiorowy przeciwko biurom maklerskim albo GPW ?
    w końcu też zostali wydymani i mogą się czuć skrzywdzeni przez los ;P

  • 6. Data: 2014-01-31 09:07:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 31 stycznia 2014 01:15:40 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
    > No ja pierdziele ... jeśli się inwestuje w ryzykowny instrument
    > - a takim byly/sa kredyty walutowe, zwlaszcza w perspektywie dlugiego czasu
    > no to sorry .... taki mamy klimat ;)

    E tam od razu jedziecie po gościu: niech spróbuja a może się uda;)
    Najprawdopodobniej zarobia na tym tylko prawnicy za obsługe prawną procesu ale z
    drugiej stronu próbować można.
    Nie takie rzeczy nasz kraj widział.

  • 7. Data: 2014-01-31 09:49:44
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Waldek" <m...@n...dam> napisał w wiadomości
    > A moze ci, którzy wtopili podczas ostatniej hossy kupe szmalcu
    > zrobią teraz pozew zbiorowy przeciwko biurom maklerskim albo GPW ?
    > w końcu też zostali wydymani i mogą się czuć skrzywdzeni przez los ;P

    Nie znam się absolutnie na giełdzie. Czy może mi ktoś łopatologicznie
    wytłumaczyć jak się traci na hossie?
    P.G.

  • 8. Data: 2014-01-31 10:02:36
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl>

    On Thu, 30 Jan 2014 05:33:58 -0800 (PST)
    Piotr Szkudlarek <p...@v...pl> wrote:

    > Niniejsza wiadomość pochodzi z domeny vox.pl, należącej do Meble Vox sp. z

    A szef wie że zajmujesz sie pierdołami w czasie pracy? Żebyś za chwile nie miał
    kolejnych zmartwień...

    P.

  • 9. Data: 2014-01-31 10:04:17
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Waldek" <m...@n...dam> napisał w wiadomości
    >>
    > Nie znam się absolutnie na giełdzie. Czy może mi ktoś łopatologicznie
    > wytłumaczyć jak się traci na hossie?

    Łopatologicznie... ?
    - kupuje sie "na górce" i czeka na besse - LOL

  • 10. Data: 2014-01-31 10:12:55
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-31 01:15, Waldek pisze:
    > No ja pierdziele ... jeśli się inwestuje w ryzykowny instrument
    > - a takim byly/sa kredyty walutowe, zwlaszcza w perspektywie dlugiego czasu
    > no to sorry .... taki mamy klimat ;)

    I bardzo dobrze piszesz. Jest sprajt jest impreza :-)

    Wiem że zrzucanie całego ryzyka walutowego na klienta jest powszechne.
    bank musi wyjść na swoje ale...

    Być może Sąd uzna że banki w porywie bezmyślnej pogoni za zyskami i
    pozyskiwaniem klientów (bo przecież zdolność dla kredytów we frankach
    była potrzebna mniejsza) nie dość dobrze informowały klientów co się
    może stać i jednak powinny ponieść choć trochę konsekwencji za swoje
    bezmyślne działanie, które później zostało przecież skrytykowane i
    ujarzmione ;-)

    Nic na to nie poradzisz. Żyjemy w socjalistycznej UE gdzie interes
    klienta stawianego z marszu jako słabszej strony umowy, jest szczególnie
    chroniony. No oczywiście oprócz interesu banków ;-)

    Jesteś pewny wyroku? Bo ja nie. :-)