  • 1. Data: 2014-01-30 16:04:58
    Temat: Arbiter Bankowy - emailem?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Czy składał ktoś skragę (czy też wniosek) do Arbitra emailem?
    Na stronie jest tylko adres dla poczty trąbkowej.

    Trochę nie chce mi się pisać i zanosić :).

  • 2. Data: 2014-01-30 16:18:04
    Temat: Re: Arbiter Bankowy - emailem?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    > Czy składał ktoś skragę (czy też wniosek) do Arbitra emailem?
    > Na stronie jest tylko adres dla poczty trąbkowej.
    >
    > Trochę nie chce mi się pisać i zanosić :).

    A masz kwalifikowany podpis?

    Bo jak nie, to od razu odpuść sobie maila.

  • 3. Data: 2014-01-30 17:20:49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 30 Jan 2014 16:18:04 +0100, MarekZ napisał(a):

    > A masz kwalifikowany podpis?
    >
    > Bo jak nie, to od razu odpuść sobie maila.

    Ja to bym radził sobie w ogóle odpuścić ;)

    PS właśnie sobie przypomniałem, że miałem napisać tu i ówdzie, jak
    radziłeś, myślę że w przyszłym tygodniu się zbiorę i podziałam dla hecy :)

    Xenocide

  • 4. Data: 2014-01-30 17:32:53
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2014-01-30 16:04, r...@k...pl pisze:
    > Czy składał ktoś skragę (czy też wniosek) do Arbitra emailem?
    > Na stronie jest tylko adres dla poczty trąbkowej.
    >
    > Trochę nie chce mi się pisać i zanosić :).

    Per analogiam z Rzecznikiem Ubezpieczonych
    - tylko pisemnie w formie tradycyjnej
    (bo się nie wyrabiają, etc.)

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 5. Data: 2014-01-30 18:54:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Dziwne, że nie ma ich na http://epuap.gov.pl, ale nie ma.

  • 6. Data: 2014-01-31 13:01:46

    Thu, 30 Jan 2014 18:54:49 +0100, w
    <52ea929b$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dziwne, że nie ma ich na http://epuap.gov.pl, ale nie ma.

    A ile mam czasu na złożenie skargi od nienależnej opłaty?
    Bo chyba już minęły dwa lata :).