  • 21. Data: 2014-01-31 12:50:23
    Temat: Re: Alior zaczyna strzyc kolejne owieczki
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > Poszedł ale wirtualnie, tzn nakładka na rzeczywisty system transakcyjny meritum
    banku pokazuje że przelew został zrealizowany ale formalnie księgowanie odbędzie się
    dopiero następnego dnia.

    Po raz drugi w tym watku dziekuje za ostrzezenie :) A w historii rachunku jak to jest
    zapisane?

  • 22. Data: 2014-01-31 13:03:41
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 30 Jan 2014 21:06:20 +0100, w
    <1heccp6v6w9gd$.mn5my39l525h.dlg@40tude.net>, Imka <s...@g...pl>
    napisał(-a):

    > Też o nim pomyślałam w pierwszej chwili, ale w Meritum wypłaty z
    > bankomantów za granicą nie są bezpłatne.

    A jaki spread?
    Bo wypłacając euro za granicą, nie poczułem tej bezpłatności :). A raczej
    poczułem się ogolony :).

  • 23. Data: 2014-01-31 17:13:09
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 30.01.2014 23:24, gral pisze:

    > a sama prowizja od wyplaty w innej walucie to... 1% (jest to dosc
    > zakrecone w TOIP, ale tak wlasnie jest)

    Jeżeli 1% to ciężko mi to zakwalifikować jako dobre kursy - raczej mocno
    przeciętne IMO.

    Xenocide

  • 24. Data: 2014-01-31 17:25:35
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-01-31 12:50, Glaukon pisze:

    > A w historii rachunku jak to jest zapisane?

    Data księgowania przelewu zleconego wieczorem dnia X jest już
    wyświetlona jako X+1.