  • 11. Data: 2014-01-30 23:09:41
    Temat: Re: Alior zaczyna strzyc kolejne owieczki
    Od: gral <n...@e...pl>

    Imka napisał(a):

    > Ale tu nie chodzi o to który bank jest "lepszy", a o prawdziwość zdania
    > w ktorym Sync się chwali bezpłatnością :)
    > Na razie nie znalazłam innego banku ktory oferowałby *to samo*
    > bezwarunkwo bezpłatnie.
    >
    > ... a konto w Meritum mam i bardzo sobie chwalę ;) Spokojny bank bez
    > zbytecznych bajerów. Przynajmniej na razie :)

    sprawdz Nordea konto Ulubione

  • 12. Data: 2014-01-30 23:11:37
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 30.01.2014 21:45, Imka pisze:

    > Ale tu nie chodzi o to który bank jest "lepszy", a o prawdziwość zdania
    > w ktorym Sync się chwali bezpłatnością :)
    > Na razie nie znalazłam innego banku ktory oferowałby *to samo*
    > bezwarunkwo bezpłatnie.

    Aktualnie Synek jest chyba jedyny aczkolwiek widać po dzisiejszych
    ruchach że długo ta sielanka na pewno nie potrwa i już niedługo zaczną
    się pierwsze przymiarki do strzyżenia. Coś mniej więcej jak było u Taty ;)

    Xenocide

  • 13. Data: 2014-01-30 23:14:49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 30.01.2014 23:09, gral pisze:

    > sprawdz Nordea konto Ulubione

    Prawie, prawie:

    bezpłatne wypłaty gotówki we wszystkich bankomatach w Polsce i za
    granicą (w EUR i PLN),

    Xenocide

  • 14. Data: 2014-01-30 23:21:29
    Od: gral <n...@e...pl>

    xbartx napisał(a):

    > Prawie, prawie:
    >
    > bezpłatne wypłaty gotówki we wszystkich bankomatach w Polsce i za
    > granicą (w EUR i PLN),

    a dla innych walut uczciwe kursy - przetestowane. wyjdzie taniej niz bez
    prowizji wg kursow Wyzszej Kultury :)

  • 15. Data: 2014-01-30 23:24:48
    Od: gral <n...@e...pl>

    gral napisał(a):

    > a dla innych walut uczciwe kursy - przetestowane. wyjdzie taniej niz bez
    > prowizji wg kursow Wyzszej Kultury :)

    a sama prowizja od wyplaty w innej walucie to... 1% (jest to dosc
    zakrecone w TOIP, ale tak wlasnie jest)

  • 16. Data: 2014-01-31 09:58:45
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 30 Jan 2014 21:45:02 +0100, Imka napisał(a):

    > ... a konto w Meritum mam i bardzo sobie chwalę ;) Spokojny bank bez
    > zbytecznych bajerów. Przynajmniej na razie :)

    Jakkolwiek dosyć wkurzające jest, że o godz. 19-tej zamykają cały
    sklepik i idą spać. Nawet przelewy pomiędzy własnymi subkontami nie
    działają!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 17. Data: 2014-01-31 10:16:22
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 31 Jan 2014 09:58:45 +0100, Chris94 napisał(a):

    > Jakkolwiek dosyć wkurzające jest, że o godz. 19-tej zamykają cały
    > sklepik i idą spać. Nawet przelewy pomiędzy własnymi subkontami nie
    > działają!

    Wiesz, dla osób z epoki wypisywania blankieciku przelewu i wędrówki z
    nim do oddziału banku w godzinach działania tegoż oddziału, jest to
    defekt - że się tak wyrażę - absolutnie pomijalny.

    Każdemu wg potrzeb. I to mi się w naszych bankach podoba - uważam że
    oferta jest tak zróżnicowana, że każdy znajdzie coś dla siebie, gdzie
    ilość zalet zrekompensuje mu drobne niedogodności.

    PS. Infolinia do 21 ;)
    --
    Imka

  • 18. Data: 2014-01-31 10:18:27
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 Jan 2014 23:24:48 +0100, gral napisał(a):

    > a sama prowizja od wyplaty w innej walucie to... 1% (jest to dosc
    > zakrecone w TOIP, ale tak wlasnie jest)

    Brzmi sympatycznie - ale czy przypadkiem Nordei nie ma zamiaru przejąć
    jakiś bank z mojej czarnej listy ex-obywatela PRL...? ;)

    --
    Imka

  • 19. Data: 2014-01-31 12:29:08
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > Jakkolwiek dosyc wkurzajace jest, ze o godz. 19-tej zamykaja caly
    > sklepik i ida spac. Nawet przelewy pomiedzy wlasnymi subkontami nie
    > dzialaja!

    Pare dni temu zrobilem przelew miedzy subkontami o 20 i poszedl.

  • 20. Data: 2014-01-31 12:38:53
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    W dniu piątek, 31 stycznia 2014 12:29:08 UTC+1 użytkownik Glaukon napisał:

    > Pare dni temu zrobilem przelew miedzy subkontami o 20 i poszedl.

    Poszedł ale wirtualnie, tzn nakładka na rzeczywisty system transakcyjny meritum banku
    pokazuje że przelew został zrealizowany ale formalnie księgowanie odbędzie się
    dopiero następnego dnia.

    To jest o tyle nie fair, że straciłem całą masę odsetek przelewając wieczorami kasę z
    ROR na rachunek oszczędnościowy i tak jak ty podejrzewając że przelew został
    zrealizowany i zaksięgowany.

    Dopiero na infolinii wytłumaczyli mi, że ta rzeczywistość była bardziej wirtualna niż
    mi się wydawało...