  • 1. Data: 2014-01-30 14:16:37
    Temat: Gdzie KK z przejrzystoscia dat splaty ?
    Od: t...@t...pl

    Potrzebuje zrezygnowac z obecnej kredytowki w Citi i znalezc gdzies taki bank ktory w
    sposob jasny i czytelny przy dostepie przez internet wskaze do jakiej daty jaka
    konkretnie sume mam oplacic a w razie czego przysle jakiegos emaila a nie bedzie
    sypal monitami w dzien splacenia kredytu.

    - Telemach -

  • 2. Data: 2014-01-30 17:22:42
    Temat: Re: Gdzie KK z przejrzystoscia dat splaty ?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 30 Jan 2014 05:16:37 -0800, telemach napisał(a):

> [...]
    > do jakiej daty jaka konkretnie sume mam oplacic a w razie czego przysle
    > jakiegos emaila a nie bedzie sypal monitami w dzien splacenia kredytu.

    Hmmm a co nie tak jest w Citi? W każdym banku dostaniesz czy to mail z
    pdf, czy możliwość pobrania z systemu, czy listem papierowym, wyciąg z
    danego okresu rozliczeniowego wraz z datą spłaty itd. itp.

    Xenocide

  • 3. Data: 2014-01-30 19:06:33
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2014-01-30 14:16, t...@t...pl pisze:

> [...]
    konkretnie sume mam oplacic a w razie czego przysle jakiegos emaila a nie bedzie
    sypal monitami w dzien splacenia kredytu.

    A co ty chcesz od Citi? Na każdym wyciągu jest termin płatności.W

    Przychodzą maile o nowym wyciągu. Nawet można dostać wyciąg na adres
    mailowy jak sobie zażyczysz. Chyba się czepiasz.

  • 4. Data: 2014-01-30 19:08:55
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 stycznia 2014 14:16:37 UTC+1 użytkownik t...@t...pl napisał:
> [...]
    konkretnie sume mam oplacic a w razie czego przysle jakiegos emaila a nie bedzie
    sypal monitami w dzien splacenia kredytu.

    Kazdy jeden bank w sposob wyrazny wskazuje date platnosci w wyciagu.
    Nikt tego nie ukrywa.
    W Citi na kazdym wyciaagu jak wol pisze na samej gorze jaki jest termin platnosci.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 5. Data: 2014-01-30 23:16:54
    Od: W <w...@w...pl>

    wiatrak wystukał, co następuje:

    > A co ty chcesz od Citi? Na każdym wyciągu jest termin płatności.W
    >
    > Przychodzą maile o nowym wyciągu. Nawet można dostać wyciąg na adres
    > mailowy jak sobie zażyczysz. Chyba się czepiasz.

    Teraz już chyba (od ostatnich zmian) wyciągu na e-mail nie można, co jest
    głupotą straszną, no ale...

  • 6. Data: 2014-01-31 09:45:31
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "W" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Teraz już chyba (od ostatnich zmian) wyciągu na e-mail nie można, co jest
    > głupotą straszną, no ale...

    A kiedy te ostatnie zmiany (ostatni wyciąg z karty dostałem 14 stycznia) ?
    W sumie to nie jest taka głupota bo dlaczego rozgłaszać wszem i wobec
    wszystkie transakcje klientów.
    Zawsze się dziwiłem, że nie da się w systemie wpisać jakiegoś hasła i
    dostawać maile z zaszyfrowanym wyciągiem.
    P.G.

  • 7. Data: 2014-02-01 17:50:17
    Od: W <w...@w...pl>

    Piotr Gałka wystukał, co następuje:

    > A kiedy te ostatnie zmiany (ostatni wyciąg z karty dostałem 14 stycznia) ?

    Hm, mam bardzo rozciągnięte 'ostatnio' - jakoś w okolicach wakacji bodajże,
    jak robili aktualizację systemu? U mnie od tamtego czasu przychodzi na maila
    tylko informacja o nowym wyciągu... :/

> [...]
    > Zawsze się dziwiłem, że nie da się w systemie wpisać jakiegoś hasła i
    > dostawać maile z zaszyfrowanym wyciągiem.

    Z tego co pamietam to wcześniej właśnie tak było - w mailu był PDF, ale był
    zaszyfrowany i dało się go odczytać tylko podając hasło, które nadawało się
    w serwisie online. IMHO praktyczne i skuteczne.

  • 8. Data: 2014-02-01 18:20:47
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

> [...]
    konkretnie sume mam oplacic a w razie czego przysle jakiegos emaila a nie bedzie
    sypal monitami w dzien splacenia kredytu.

    Chodzi Ci o sms przypominający o terminie spłaty ?
    Polbank miał, ale od czasu przejęcia raz ma, a raz nie ma :(

    --
    Pzdr

    J_K_K