  • 31. Data: 2009-01-24 09:35:06
    Temat: Re: Alior odci?? mnie od moich pieni?dzy....
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    J.S <r...@g...pl> wrote:

    > No je?li za?o?enie ?e bankomat wyp?aci kas? /je?li oczywi?cie masz pokrycie
    > jest naiwne to id?c tym tokiem my?lenia nale?y zatankowa? samochód kilka dni
    > przed planowan? podró?? bo na stacji mo?e nie by? paliwa, to samo tyczy

    Możesz zatankować na innej stacji. Tak samo jak wyciągnąć kartę innego
    banku i z niej wypłacić/nią zapłacić.

    a.

  • 32. Data: 2009-01-24 09:43:44
    Temat: Re: Alior odciął mnie od moich pieniędzy....
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    J.S wrote:

    > ale właśnie Ty poruszyłeś kwestię wypłaty KILKA dni wcześniej:
    >
    > "...ty natomiast prezenetujesz wyższą kulturę klienta.
    > Było sobie wpłacić pieniądze kilka dni wcześniej, a nie na ostatnią
    > chwilę..."

    ale ja nie mówię, że należy wypłacić kasę kilka dni wcześniej i trzymać
    w domu aż do ostaniej chwili.
    Chodzi mi o to, że zamiast czekać do ostatniego dnia całość transakcji
    można było spokojnie zrobić kilka dni wcześniej.

    Też należysz do grupy, która rachunki opłaca w ostatnim możliwym dniu,
    skoro ma dwa tygodnie lub więcej na ich zapłacenie?

  • 33. Data: 2009-01-24 09:45:10
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > choćbyś na głowie stanął to takiego banku nie znajdziesz.
    > Wcześniej czy później nadziejesz sie na nieprzewidzianą sytuację.

    ale to alior, a nie inne banki chwali się "wyższą kulturą..."

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 34. Data: 2009-01-24 09:46:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wemif wrote:

    > Możesz zatankować na innej stacji.

    tak, ale to wymaga czasu, a w tym przypadku tego czasu zabrakło i o to
    cała wojna i to mu wytknąłem.

    > Tak samo jak wyciągnąć kartę innego
    > banku i z niej wypłacić/nią zapłacić.

    ale wic polega na tym, że on ma jedną i uważa, że zawsze ma działać, bo
    to "psi obowiązek" banku.

  • 35. Data: 2009-01-24 09:53:31
    Od: BK <b...@g...com>

    Panowie psi nie psi podstawowe pytanie jest jaki limit autor watku ma
    ustawiony na karcie. Bo jesli ma domyslne 1000 zl [czy jakos tak] i go
    nie zmienil to poprostu lipa i caly watek jest bez sensu.

    To jakie zywczaje zyciowe ma autor - ze wybiera kase z bankomatu "za
    piec dwunasta" zeby za chwile wplacic ja do innego wplatomatu. Jego
    zyciowy wybor i ma do niego prawo. Ryzykowny wybor - ja np. nie lubie
    tak zostawiac sprawy na ostatnia chwile i byc zaleznym od zawodnych
    urzadzen w takim stopniu.

    Pytanie jednak czy zawiodly systemy banku - czy klient.

  • 36. Data: 2009-01-24 09:54:58
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > ale ja nie mówię, że należy wypłacić kasę kilka dni wcześniej i trzymać w
    > domu aż do ostaniej chwili.

    jak nie mówisz, jak mówisz... :-)

> [...]
    >
    > Też należysz do grupy, która rachunki opłaca w ostatnim możliwym dniu,
    > skoro ma dwa tygodnie lub więcej na ich zapłacenie?

    powinni tego zabronić... :-)

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 37. Data: 2009-01-24 09:55:52
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    > ale ja nie mówię, że należy wypłacić kasę kilka dni wcześniej i trzymać w
    > domu aż do ostaniej chwili.

    Owszem, mówisz !

> [...]
    >
    > Też należysz do grupy, która rachunki opłaca w ostatnim możliwym dniu,
    > skoro ma dwa tygodnie lub więcej na ich zapłacenie?

    Może jestem dziwny ale płacę zawsze z wyprzedzeniem, często
    kilkunastodniowym natomiast jeśli potrzebuję gotówkę to nie wildze powodu
    żeby wypłacać z bankomatu kilka dni wcześniej, robię to wtedy gdy potrzebuję

  • 38. Data: 2009-01-24 09:57:46
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 24 Jan 2009 00:28:53 +0100, Mithos wrote:

> [...]
    > Multibanku (a idąc dalej i konta). Jedynym bonusem jaki dostaje za
    > użytkowanie tej "prestiżowej" karty (która po niecałych 3 miesiącach
    > wygląda jak wyjęta psu z gardła) jest... zwolnienie z opłaty rocznej. Z
    > KK Citi (obrót mniejszy niż na Multi) zebrałem tyle punktów, że
    > otrzymałem za nie różnego rodzaju prezenty warte kilkaset PLN
    > (uwzględniając zniżki jakie otrzymałem płacąc tą kartą w sklepach zysk
    > jest jeszcze większy), dodatkowo w bonusie mam dożywotnią darmowość,
    > bardzo korzystną TOiP i autoryzację podpisem. Coś przemawia za

    "Ja od niedawna staram się płacić jak najwięcej przy użyciu KK np 5zł za
    gazetę w Empiku, po to aby wykręcać jakieś limity (ilościowe/kwotowe) i
    wreszcie stwierdziłem, że... czas z tym skończyć, bo nie chce być już
    niewolnikiem kawałka plastiku. Nie chce mi się także zbierać już
    punktów, bo po prawie roku mogę z BP dostać... czajnik.

    Zostawiam dwie KK dla wygody ale nie będę już dorabiał ideologii, że
    dzięki nim zarabiam :)"

    Zgadnij kto to napisał.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 39. Data: 2009-01-24 10:06:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    J.S wrote:

    > Owszem, mówisz !

    już napisałem w jakim kontekście to było.

    > Mo?e jestem dziwny ale p?ace zawsze z wyprzedzeniem, czesto
    > kilkunastodniowym natomiast je?li potrzebuje gotówke to nie wildze powodu
    > ?eby wyp?acaae z bankomatu kilka dni wcze?niej, robie to wtedy gdy potrzebuje

    alez oczywiście, tylko musisz założyć ten margines, że z różnych powodów
    może ci się nie udać wypłacić.
    Wówczas swoje potrzeby będziesz musiał "przełożyć" na termin późniejszy.
    I zwykle nie stanowi to problemu chyba, że nie da się tego przełożyć.
    I wtedy jest dobra okazja do wieszania psów na banku.

  • 40. Data: 2009-01-24 10:27:21
    Od: k...@o...pl

    On 24 Sty, 00:12, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Złożę oczywiście reklamację na piśmie z żądaniem pokrycia szkód i
    > zadośćuczynienia za szkody moralne wynikłe z niewykonania przez Alior
    > zobowiązań. Ale co z tego.
    Może lepiej było wypłacić jakąś KK a potem domagać się zwrotu od banku
    kosztów poniesionych z tego powodu?