  • 1. Data: 2009-01-23 20:58:14
    Temat: aukcje lokat Millenium vs. oprocentowanie lokat "zwykłych"
    Od: plusz <p...@g...com>

    Nie wiem, czy ktoś już to liczyłm ale chyba warto.
    Wyliczyłem, że z aukcji lokat Millenium mamy ok 7,5%, nawet jeśli
    wygrywamy 10%
    Proszę o poprawkę, jeśli się mylę.

    Z tego co zaobserowowałem aukcja zaczyna się w czwartki, kończy po 15
    dniach w piątek. Kolejna zaczyna się w kolejny czwartek.
    Czyli oprocentowanie 10% nie obowiązuje w całym miesiącu, tylko przez
    24-25 dni miesiąca. Poza tym dochodzą kapitalizacje i podatek od
    odsetek.

    Policzmy:
    Dla ułatwienia zakładam, że pierwszą lokatę zakładamy 1.01.2009
    Tak więc mamy lokaty:
    1. 1.01-16.01
    2. 22.01-6.02
    3. 12.02-27.02

    Załóżmy też, że bezpośrednio po otrzymaniu zwrotu lokaty, do otwarcia
    kolejnej wpłacamy pieniądze nie są oprecentowane. Jeśli wrzucimy je w
    przerwach między aukcjami na 3% to mamy dodatkowy zysk ok. 10 zł

    oprocentowanie za 15 dni liczę dzieląc oprocentowanie roczne przez 365
    i mnożąc przez 15.

    1.
    wpłacamy 10000 zł na 15 dni
    zakładam, że wygramy oprocentowanie 10%
    czyli za okres 1.01-16.01 odsetki 41.09
    minus podatek 8 zł , czyli zysk=33,09

    2. wpłacamy 10033,09 na kolejne 15 dni
    zysk za okres 22.01-6.02 wyniesie 41,23
    minus podatek 8 zł = 33,23

    3. wpłacamy 10066,32 na 15 dni i 10%
    zysk 41,36 minus podatek 8 zł = 33,36

    czyli zysk po dwóch miesiacach wynosi 99,68 zł
    a więc lokata dwumiesięczna zarobiła ok 1% (po uwzględnieniu podatku)
    daje to ok 6% za rok

    Jaka lokata z kapitalizacją miesięczną zarobiłaby tyle samo?
    Okazuje się, że lokata na 7,5% w skali roku z kapitalizacją miesięczną

    Postaram się wkrótce opracować kalkulatorek, którym łatwo da się
    liczyć i porównywać takie lokaty.

    --
    pozdrawiam
    plusz.pl

  • 2. Data: 2009-01-24 07:31:43
    Temat: http://lokatybezbelki.w.interia.pl/
    Od: "lokatybezbelki.w.interia.pl" <e...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    żeby obejść podatek od dochodów kapitałowych oferty przy założeniu 10% muszą
    być na 600 zł.
    Tu masz dlaczego http://lokatybezbelki.w.interia.pl/
    Jeżeli spłyną Ci pieniądze po 15 dniach (jest to piątek) to zakładasz lokatę
    millenet na 6 dni na 3% do następnej aukcji.
    Więc masz 15 dni na 10% i 6 na 3%.
    [(15x10)+(6x3)]/21= 8 NETTO ! odpowiednik 9,9% brutto.

    Nie dajesz 10 000 zł tylko 6000 zł co tydzień.
    Licytować możesz co tydzień więc kasa z tego tygodnia wróci w czwartym
    tygodniu więc masz już 3 x 6000 = 18 000

    Jeżeli za mało, zakładasz 9 ofert po 600 a 10-ta na od 500 do 500 000 zł,
    chyba że potrzebujesz więcej to dajesz 10x500 000=5 mln ale tu się już w belkę
    wkręcisz :)

    Pzdr

    --------------
    http://lokatybezbelki.w.interia.pl/

  • 3. Data: 2009-01-24 09:08:18
    Temat: Re: http://lokatybezbelki.w.interia.pl/
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 24 sty 2009 o 08:31 GMT, lokatybezbelki.w.interia.pl napisał(a):

> [...]
    > millenet na 6 dni na 3% do następnej aukcji.
    > Więc masz 15 dni na 10% i 6 na 3%.
    > [(15x10)+(6x3)]/21= 8 NETTO ! odpowiednik 9,9% brutto.

    I czym tu sie tak zachwycach poza tym ze rozsylasz spam?
    chociazby wiecej mozna zarobic na killerze, a o ile mniej zachodu...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ Z\xB3a nuta zagrana z wahaniem jest ]
    [ Ekg: #3781111 ][ zafa\xB3szowaniem. Z\xB3a nuta zagrana z ]

  • 4. Data: 2009-01-24 09:50:50
    Od: "lokatybezbelki.w.interia.pl" <e...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    zgadza się tylko że kiler jest do 10 000 zł :) na 10%-belka
    a na na aukcjach możesz mieć 18 000 zł na 12,3% (10% netto) lub
    10 lokat po 500 000 zł= 5 mln na 10% ale tu już się belki nie da obejść :)

    Pzdr

    --------------
    http://lokatybezbelki.w.interia.pl/

  • 5. Data: 2009-01-24 10:03:08
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 24 Sty, 08:31, "lokatybezbelki.w.interia.pl"
    <e...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Witam,
    > żeby obejść podatek od dochodów kapitałowych oferty przy założeniu 10% muszą
    > być na 600 zł. ........

    spam spamem, ale nie niektórym nie opłaci się klikać za odsetki
    miesięczne rzędu 50 zł - tyle wychodzi z 6000 przy pełnych 10%
    już lepiej zaryzykować kontrakcik na WIG - 50 zł to ok 1 minuta :)

    piszę raczej do osób, które potrzebują zainwestować od 30000 wzwyż,
    nie chcą klikać i mają do wyboru zwykłą lokatę luba aukcje w millenium

    BTW. skoro poczta to w zasadzie bankrut na respiratorze to czy Killer
    jest bezpieczny?

    --
    plusz

  • 6. Data: 2009-01-24 11:40:18
    Od: "eclip" <e...@N...gazeta.pl>

    Brzezi <b...@g...com> napisał(a):

    > I czym tu sie tak zachwycach poza tym ze rozsylasz spam?
    > chociazby wiecej mozna zarobic na killerze, a o ile mniej zachodu...
    >
    > Pozdrawiam
    > Brzezi

    Witam,
    żeby była jasność to nie ja założyłem temat.W niektórych klientach grup tak to
    wygląda ale jest to odpowiedź na watek :
    http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl
    .biznes.banki&tid=1206784&MID=%3Cb2008db9-f45a-4db4-
    b8aa-045ea582315a%40g1g2000pra.googlegroups.com%3E

    Pzdr

    --------------
    lokatybezbelki.w.interia.pl/

  • 7. Data: 2009-01-24 11:41:01
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 24 sty 2009 o 10:50 GMT, lokatybezbelki.w.interia.pl napisał(a):

    > zgadza się tylko że kiler jest do 10 000 zł :) na 10%-belka

    zawsze mozesz lokate zalozyc na mame, tate, siostre, bata, babcie*2,
    dziadka*2 :)

    > a na na aukcjach możesz mieć 18 000 zł na 12,3% (10% netto) lub
    > 10 lokat po 500 000 zł= 5 mln na 10% ale tu już się belki nie da obejść :)

    Jezeli ktos ma do zainwestowania 5mln, to na pewno nie bawi sie w durne
    akcje...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ]

  • 8. Data: 2009-01-24 11:50:30
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 24 Sty, 12:41, Brzezi <b...@g...com> wrote:

    > Jezeli ktos ma do zainwestowania 5mln, to na pewno nie bawi sie w durne
    > akcje...

    a w co ? :)
    W obecnych czasach wiele osób ma chyba duży problem z gotówką, no a
    5mln to w sumie cena 1,5 domu w Warszawie lub 3 ładnych mieszkań

    --
    plusz

  • 9. Data: 2009-01-24 13:12:15
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-01-24, Brzezi <b...@g...com> wrote:

    [...]

    > Jezeli ktos ma do zainwestowania 5mln, to na pewno nie bawi sie w durne
    > akcje...

    Jeszcze są obligacje. (i nie, nie piszę tylko o obligacjach SP).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2009-01-24 14:27:34
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 24 Sty, 14:12, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > Jeszcze są obligacje. (i nie, nie piszę tylko o obligacjach SP).

    tak, wiem

    i jeszcze bony skarbowe

    tyle tylko, że 5 mln to nie tak dużo i często w ich posiadaniu są
    osoby, które o innych instrumentach niż lokata nie mają pojęcia, ale
    mają czas na klikanie

    --
    plusz