  • 41. Data: 2009-01-24 10:30:58
    Temat: Re: Alior odciął mnie od moich pieniędzy....
    Od: "misza" <m...@m...misza.pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:a5f54950-91b9-4c5b-96c9-00829550bad7@p2g2000prn
    .googlegroups.com...
    > Karte kredytową "przenoszono" mi od 28 listopada do 20 stycznia,
    > odmawiając jej z braku możliwości weryfikacji numeru pracodawcy.

    Nie martw się, inne banki też potrafią zakończyć proces ubiegania się o KK,
    jeśli nie dodzwonią się do pracodawcy - np. bezetwuBEKA ;) Oczywiście beż
    żadnego poinformowania, tudzież prośby o dostarczenie zaświadczenia...

    Michal

  • 42. Data: 2009-01-24 10:44:36
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 24 Jan 2009 09:27:53 +0100
    Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Preferuję pozostać przy BP. Co najwyżej szukam jakiejś sensownej
    > alternatywy dla Aquariusa.

    Alior
    Polbank Era

    Xenocide

  • 43. Data: 2009-01-24 10:48:29
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 24 Jan 2009 09:07:48 +0100
    "ygreko" <...@...com> wrote:

    > Mnie na przyklad tekst szczurwy ostatecznie zniechecil do
    > jakichkolwiek prob kontaktu z tym czyms co sie nazywa alior, co
    > wiecej bede korzystal tej opowiesci w gronie osob, ktorym bede mowil
    > o tym, gdyz gdybym znalazl sie w takiej sytuacji to nie bylbym
    > zadowolony.

    Opierać swoje zdanie na przykładach przeczytanych gdzieś na sieci? Bez
    przesady. Każdy bank może Ciebie zawieść i zazwyczaj zdaża się to w
    najmniej oczekiwanym momencie, takie życie ;)

    Xenocide

  • 44. Data: 2009-01-24 10:58:59
    Od: otrov <o...@w...pl>

    witek pisze:
    > ty natomiast prezenetujesz wyższą kulturę klienta.
    > Było sobie wpłacić pieniądze kilka dni wcześniej, a nie na ostatnią chwilę.

    Jakość banku poznaje się po tym jak sobie radzi z sytuacjami wyjątkowymi
    tudzież innymi niż standardowe.

    Tutaj wyszło to nieprofesjonalnie (a na dodatek należy pamiętać, że chęć
    wypłacenia pieniędzy w nocy z bankomatu nie jest jakimś
    mega-szczególnycm przypadkiem, który zdarza się raz na 10.000 klientów).

    o.

  • 45. Data: 2009-01-24 11:11:47
    Temat: Re: Alior odci?? mnie od moich pieni?dzy....
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 24 Jan 2009 01:53:31 -0800 (PST)
    BK <b...@g...com> wrote:

    > Panowie psi nie psi podstawowe pytanie jest jaki limit autor watku ma
    > ustawiony na karcie. Bo jesli ma domyslne 1000 zl [czy jakos tak] i go
    > nie zmienil to poprostu lipa i caly watek jest bez sensu.

    Warto też by było ustalić, czy po prostu nie został przekroczony
    dzienny limit ilości wypłat za bankomatu? Zadałem już to pytanie ale
    bez odzewu.

    > Pytanie jednak czy zawiodly systemy banku - czy klient.

    Popieram w całej rozciągłości ;)

    PS Właśnie bawiłem się w zmiany limitów i znalazłem kolejnego buga -
    nie działa przełaczenie na 'limit maksymalny' tylko działa
    'limit ustawiony' (można go zmieniać jak się chce zarówno dla
    debetowej jak i kk). Ja nie mam z tym problemu egzystencjalnego
    typu: płace > wymagam > co to za wyższa kultura etc.
    Zgłoszę go przy okazji jak tylko będę miał wolną chwilę. Wystarczy,
    żeby każdy użytkownik poświęciłbym 1% czasu na szukanie bugów w www (i
    nie tylko) Aliora zamiast na narzekanie na grupie/grupach/forach i
    mielibyśmy naprawdę polski porządny bank, do którego daleko takim tuzą
    jak Citi czy HSBC ;)
    Trochę pokory i cierpliwości, bo mam wrażenie, jak
    czasami czytam niektóre posty, iż powiedzenie "Nie od razu Rzym
    zbudowano" zostało dawno zapomniane albo wręcz wyśmiane :/

    Xenocide

  • 46. Data: 2009-01-24 11:23:00
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    xbartx pisze:
    > Alior
    > Polbank Era

    Obydwa banki mają dosyć kiepską opinię.

    --
    Mithos

  • 47. Data: 2009-01-24 11:24:08
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin Mokrzycki pisze:
    > Zgadnij kto to napisał.

    Ale jakie to ma znaczenia ? Tak czy inaczej chcę mieć dwie karty, a
    skoro już ich używam to chce mieć takie, które będą najsensowniejsze i z
    których będę przy okazji coś miał.

    --
    Mithos

  • 48. Data: 2009-01-24 11:27:44
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    witek pisze:
    > Bank jest winny, że nie wypłacił.
    > Klient jest winny, że robi wszystko na ostatnią chwilę.

    Nie no szkoda słów. Klient może robić co chce i kiedy chce, zwłaszcza
    jeśli jedyne co chciał to wypłacić pieniądze z bankomatu.

    Twoja argumentacja jest w stylu "mógł nie chodzić w nocy to by go nie
    zabili, a że chodził to sam jest sobie winien".

    > Przede wszystkim klienta,bo to on może zostac bez kasy.

    Banków jest tyle, że klient po prostu zmieni bank. To bank powinien dbać
    o klienta, a nie odwrotnie.

    > Równie dobrze mógłbyś napisać, że o 3 w nocy próbowałeś zrobić przelew i
    > bank był "zamknięty" bo mają archiwizację danych, a ty o 4 musisz już
    > wyjść i się wściekasz, że coś zostało zawalone.
    > W ten sposób właściwie to każdy bank można uwalić
    > To nie coś zostało zawalone, tylko ty zawaliłeś robiąc przelewy w
    > ostanim możliwym momencie.

    Absurdalne porównanie. Wypłata pieniędzy z bankomatu o 22 to nie jest
    coś nadzwyczajnego (zwłaszcza w piątek) - normalne czynność.

    --
    Mithos

  • 49. Data: 2009-01-24 11:29:22
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    fotech pisze:
    > Podobnie osoba, ktora dysponuje rachunkiem maklerskim i prowadzi na nim
    > operacje moze przewidzieć, że wypłata o 22.00 5000zł na gwałt moze akurat sie
    > nie powieść, podobnie jak i wpłata potem gdzies indziej. To wszystko są
    > systemu techniczne, i wiemy wszyscy ze zawodzą ( z wyjatkiem kolejki po
    > paliwo, bo sami sobie ja robimy z głupoty).

    A jakie to ma znaczenie po co mu pieniądze ? Równie dobrze potrzeba
    posiadania 5k PLN w gotówce mogła wyniknąć ze zdarzenia, którego
    przewidzieć się nie dało.

    --
    Mithos

  • 50. Data: 2009-01-24 11:31:50
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 24 Jan 2009 12:23:00 +0100
    Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Obydwa banki mają dosyć kiepską opinię.

    Ale dobre produkty. Zresztą przekonaj się sam i wystaw im opinię :) Ile
    to już kart przerobiłeś? A jeżeli masz dosyć to zrezygnuj i problem z
    głowy, to jest naprawdę bardzo relaksujące, płacenie gotówką!
    Polbank ma najlepsze przeliczniki i cashback a zwolnienie z opłaty to po
    prostu banał.
    Alior ma cashback, niestety gorsze przeliczniki, www jak dojdzie, to IMO
    będzie lepsze od mBank/Multi. No i jest polski ;)

    Xenocide