  • 1. Data: 2009-01-23 17:23:01
    Temat: Ubezpieczenie kredytu
    Od: " Anka" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    mam taki problem : kredyt gotówkowy jest z ubezpieczeniem, które
    jest doliczone do kwoty głównej kredytu. Przykładowo - kredyt na 5
    lat, netto:4000 zł, z ubezpieczeniem - 5500 zł i jest to podstawa do
    oblicznia odsetek na 5 lat.
    Jeśli po roku zrezygnowałam z tego ubezpieczenia /bank obliczył
    pozostałą, niewykorzystaną kwotę i zaliczył ją na mój wniosek na 5
    kolejnych rat/,to czy kwota bazowa/5500 zł / - jeśli zostało zdjęte
    ubezpieczenie - nie powinna być skorygowana i w tym wypadku nie powinna ulec
    zmianie /obniżce/ wysokość miesięcznej raty ?
    Proszę o wypowiedzi.
    pozdr