eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior i jego nachalne reklamy po zalogowaniu się do swojego konta › Alior i jego nachalne reklamy po zalogowaniu się do swojego konta
    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Alior i jego nachalne reklamy po zalogowaniu się do swojego konta
    Date: Thu, 12 Jan 2012 21:40:32 +0000 (UTC)

    Wczoraj się zalogowałem do konta w Aliorze a tu bach!. Wyskoczył mi w
    okienku w lewej kolumnie od samej góry mały baner z reklamą, który można
    tylko zwinąć - nie da się go usunąć wchodząc do opcji "dostosuj
    pulpit" (użytkownicy konto w Aliorze będą wiedzieć o co chodzi). "Cóż,
    trudno" - pomyślałem, skoro nie mogę usunąć tej cholernej reklamy to
    zwinę ją i przeciągnę na sam dół aby jej nie widzieć i aby mnie nie
    drażniła. Tak też uczyniłam i zapisałem swoje ustawienia. Jakież było
    dzisiaj moje zdziwienie kiedy po zalogowaniu się to cholerstwo znowu
    pojawiło się otwarte, oczywiście w menu po lewej pierwsze na samej górze.
    Przyznam szczerze, iż Alior jest pierwszym bankiem, który tak nachalnie
    wciska reklamy przy pomocy swojego dostępu przez www do konta klienta.
    Według mnie bardzo słabo to wygląda i rzeczonemu bankowi raczej chluby
    nie przynosi a wręcz przeciwnie. Napiszę do nich i zobaczymy co
    odpowiedzą.

    Xenocide