  • 1. Data: 2009-11-09 16:52:22
    Temat: Alior: Twoja sesja wygasła. Zaloguj się ponownie do systemu.
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Probuje bezskutecznie zalogowac sie do Alioru. Niestety system zwraca:
    "Twoja sesja wygasła. Zaloguj się ponownie do systemu."
    Wieksza awaria, czy tylko ja mam pecha?
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 2. Data: 2009-11-09 17:00:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    astro wrote:
    > Probuje bezskutecznie zalogowac sie do Alioru. Niestety system zwraca:
    > "Twoja sesja wygasła. Zaloguj się ponownie do systemu."
    > Wieksza awaria, czy tylko ja mam pecha?

    wyczysc cache przegladarki, albo sprobuj innej

  • 3. Data: 2009-11-09 17:01:30
    Od: tt <t...@p...onet.pl>

    Dnia 09-11-2009 o 17:52:22 napisał(a):

    > Probuje bezskutecznie zalogowac sie do Alioru. Niestety system zwraca:
    > "Twoja sesja wygasła. Zaloguj się ponownie do systemu."
    > Wieksza awaria, czy tylko ja mam pecha?

    też tak mam i to z kilku kont w Aliorze. Także jakaś większa awaria

  • 4. Data: 2009-11-09 17:06:55
    Od: tt <t...@p...onet.pl>

    Dnia 09-11-2009 o 18:00:16 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > wyczysc cache przegladarki, albo sprobuj innej

    czyściłem, próbowałem różnych przeglądarek. Także na pewno nie tutaj leży
    problem. A tobie działa?

  • 5. Data: 2009-11-09 17:09:20
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "tt" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > też tak mam i to z kilku kont w Aliorze. Także jakaś większa awaria

    A u mnie działa normalnie dla odmiany.

  • 6. Data: 2009-11-09 17:09:55
    Od: Artur Grabowski <a...@g...com>

    On 9 Lis, 18:09, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > U ytkownik "tt" <t...@p...onet.pl> napisa w wiadomo ci grup
    .pl...

    > A u mnie dzia a normalnie dla odmiany.

    Ponownie to samo... co za szajs z tego banku.

  • 7. Data: 2009-11-09 17:12:06
    Od: Artur Grabowski <a...@g...com>

    On 9 Lis, 18:09, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > U ytkownik "tt" <t...@p...onet.pl> napisa w wiadomo ci grup
    .pl...

    > A u mnie dzia a normalnie dla odmiany.

    Ponownie to samo. Na CHROME, FIREFOX i IE nie trybi. Jedyna opcja to
    m.aliorbank.pl jednakze tam z kolei nie mozna przelaczyc sie na konto
    osobiste/firmowe. No comment, wynosze sie z tamtad. Pozdr.

  • 8. Data: 2009-11-09 17:12:34
    Od: Pawel <p...@g...com>

    On Nov 9, 6:09 pm, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > Użytkownik "tt" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > A u mnie działa normalnie dla odmiany.

    Ja probowalem w kilku przegladarkach i mam ten sam problem.

  • 9. Data: 2009-11-09 17:14:23
    Od: Artur Grabowski <a...@g...com>

    On 9 Lis, 18:12, Pawel <p...@g...com> wrote:
> [...]
    .pl...

  • 10. Data: 2009-11-09 18:15:29
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Mon, 9 Nov 2009 17:52:22 +0100, astro wrote:
    > Probuje bezskutecznie zalogowac sie do Alioru

    Po godzinie naprawili. Da sie przezyc z nimi ;-)
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info