  • 11. Data: 2009-11-09 18:43:59
    Temat: Re: Alior: Twoja sesja wygasła. Zaloguj się ponownie do systemu.
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    Na CHROME, FIREFOX i IE nie trybi. Jedyna opcja to
    m.aliorbank.pl jednakze tam z kolei nie mozna przelaczyc sie na konto
    osobiste/firmowe. No comment, wynosze sie z tamtad. Pozdr.

    I myślisz ze znajdziesz bank co to bez zadnych przerw i awarii chodzi .W
    cuda wierzysz , akurat dziś wyłożył się jeszcze ING.

    pozd
    as

  • 12. Data: 2009-11-09 21:36:19
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Artur Grabowski pisze:

    > osobiste/firmowe. No comment, wynosze sie z tamtad. Pozdr.

    Z powodu chwilowej awarii?

  • 13. Data: 2009-11-09 21:50:38
    Od: Artur Grabowski <a...@g...com>

    On 9 Lis, 22:36, Wojciech Nawara
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:

    > Z powodu chwilowej awarii?

    To nie jest pierwsza awaria. Na pewno trzecia. Rowniez czasami logujac
    sie na konto sa znaczne roznice pieniezne, dopiero po kilkunastu
    odswierzeniach, kwota jest wyswietlana poprawnie. Mam rowniez problem
    z ich karta, musze trzy razy wpisywac pin. Do tego denerwuje mnie ich
    powolne ksiegowanie kwot za zakupy, gdzie z rana mam 50 pln, po
    poludniu, bez zadnych wplywow robi sie 120pln a nastepnie wieczorem
    minus 14 pln. Opisuje sytuacje na moim koncie. Do tego, logujac sie
    przez m.aliorbank.pl nie ma mozliwosci przelaczenia konta pomiedzy
    firmowe a prywatne. Kiedys bardzo chwalilem sobie ten bank, jednak
    wciaz widze jak powstaja nowe problemy. Pozdrawiam.

  • 14. Data: 2009-11-09 21:56:26
    Od: AG <a...@g...com>

    On 9 Lis, 22:50, Artur Grabowski <a...@g...com> wrote:

> [...]
    > firmowe a prywatne. Kiedys bardzo chwalilem sobie ten bank, jednak
    > wciaz widze jak powstaja nowe problemy. Pozdrawiam.

    Swoją drogą widze że nadal jest problem z logowaniem...