  • 1. Data: 2008-12-21 21:08:55
    Temat: elixir w święta
    Od: afjk <a...@p...onet.pl>

    czy i jak będzie działał elixir 24,25,26 grudnia? na stronie kir nie
    widzę informacji.

  • 2. Data: 2008-12-21 21:31:19
    Temat: Re: elixir w święta
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 21 Dec 2008 22:08:55 +0100, afjk napisał(a):

    > czy i jak będzie działał elixir 24,25,26 grudnia? na stronie kir nie
    > widzę informacji.

    Co do 25 i 26 to będzie działał na pewno tak jak w święta.

    Xenocide

  • 3. Data: 2008-12-21 23:34:48
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Wojt@s napisał(a):
    > Użytkownik "afjk" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > 24.12 dla KIR-u to normalny dzień pracy

    jak co roku. i jak co roku powtarzają się te same pytania i te same
    odpowiedzi ;)

    PG

  • 4. Data: 2008-12-21 23:34:51
    Od: "Wojt@s" <W...@o...pl>

  • 5. Data: 2008-12-22 11:18:17
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    podczepiajac sie do watku:

    czy moze ktos potwierdzic, ze I sesja wychodzaca w mbanku odbyla sie dzis
    normalnie?
    bo mialem zlecony na dzis przelew mbank->eurobank i chyba ktorys dal ciala

    GP

  • 6. Data: 2008-12-22 11:30:49
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    doszlo, czyli eurobank, pewnie sporo przelewow przed swietami

    GP

  • 7. Data: 2008-12-22 12:40:13
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisał w
    wiadomości news:gint5h$a72$1@inews.gazeta.pl...

    > czy moze ktos potwierdzic, ze I sesja wychodzaca w mbanku odbyla sie dzis
    > normalnie?
    > bo mialem zlecony na dzis przelew mbank->eurobank i chyba ktorys dal ciala

    Pierwszej przychodzącej w mBanku nadal u mnie nie ma. Ani całkiem z zewnątrz
    ani nawet z Multi.

    marekz