  • 1. Data: 2008-12-20 23:30:39
    Temat: Sytuacja finansowa OFE Pekao (Żubry)
    Od: "Sebastian" <k...@o...pl>

    Niezadowolony z wyników finansowych AIG postanowiłem poszukać sobie
    innego OFE, w rankingu www.knf.gov.pl na samej górze żubry (OFE Pekao)

    Jak sytuacja na światowych rynkach finansowych i upadek jednej z wielkich
    piramid wplywają na OFE Pekao?

    Czy są inne niepokojące sygnały wskazujące na to by nie zawierać z nimi umowy?

    Czy przenosząc się z AIG do Pekao musze płacić bandyckie 7% prowizji
    czy można to jakoś negocjować, ew. załapać sie na jakąś promocję?

  • 2. Data: 2008-12-22 10:40:24
    Temat: Re: Sytuacja finansowa OFE Pekao (Żubry)
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Sebastian" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Niezadowolony z wyników finansowych AIG postanowiłem poszukać sobie
    > innego OFE, w rankingu www.knf.gov.pl na samej górze żubry (OFE Pekao)

    Jeśli już się w ogóle przenosić, to chyba raczej do jednego z najsłabszych,
    aby załapać się na obowiązkową dopłatę. Ale nigdy się głębiej nad tym nie
    zastanawiałem.

    > Czy przenosząc się z AIG do Pekao musze płacić bandyckie 7% prowizji
    > czy można to jakoś negocjować, ew. załapać sie na jakąś promocję?

    Nie wiem, ale uważasz, że ma to jakiekolwiek znaczenie? Środki z OFE raczej
    i tak zostaną w części przetransferowane do prywatnych kieszeni (przy użyciu
    handlu na WGPW) a w części najprawdopodobniej zawłaszczone przez budżet, pod
    postacią zus czy jak to się tam wtedy będzie nazywać.

    marekz