  • 1. Data: 2008-12-21 23:57:10
    Temat: Karty, które nigdy nie doszly.
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Jakie jest ryzyko dla własciciela karty bankowej (takiej czy innej), która "zaginęła
    w przestrzeni" pocztowej w drodze z banku do posiadacza?
    W końcu jest tam imię, nazwisko, nazwa banku.
    Nie to, ze od razu ktoś wypłaci w bankomacie bez aktywacji, ale jakie inne ryzyka?
    THX

  • 2. Data: 2008-12-22 01:09:52
    Temat: Re: Karty, które nigdy nie doszly.
    Od: Niepoprawny <n...@n...no>

    666 wrote:
> [...]
    > W końcu jest tam imię, nazwisko, nazwa banku.
    > Nie to, ze od razu ktoś wypłaci w bankomacie bez aktywacji, ale jakie inne ryzyka?

    Ostatnio byla taka szajka co przechwytywala karty i koperty z pinami,
    konczylo sie to wyczyszczeniem konta.

    Pozdr

  • 3. Data: 2008-12-22 01:31:29
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Banków, które i_kartę, i_PIN wysyłają pocztą listami zwykłymi i do tego nie wymagają
    odrębnej aktywacji karty przed pierwszym użyciem jest raczej nie za dużo.
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2008-12-22 05:50:41
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    Niepoprawny pisze:

    > Ostatnio byla taka szajka co przechwytywala karty i koperty z pinami,
    > konczylo sie to wyczyszczeniem konta.

    brzmi niewiarygodnie - mozna zrodlo prosic ?

    --
    pozdrawiam | best regards | saludos
    Dan the Man

  • 5. Data: 2008-12-22 06:43:13
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 22 Dec 2008 06:50:41 +0100, Dannyboy napisał(a):

    > brzmi niewiarygodnie - mozna zrodlo prosic ?

    czy kończyło się wyczyszczeniem konta to nie wiem bo PIN jest trudny
    dopodglądnięcia, ale numer, date ważności i CVV mieli.

    A mówili o tym w kronikach kryminalnych.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/11-11-2008/ind.php?pid=6&iid=42
    Teatr Narodowy tzw. Wielki

  • 6. Data: 2008-12-22 08:43:13
    Od: k...@o...pl

    On 22 Gru, 02:31, " 666" <u...@w...eu> wrote:
    > Banków, które i_kartę, i_PIN wysyłają pocztą listami zwykłymi i do tego nie
    wymagają odrębnej >aktywacji karty przed pierwszym użyciem jest raczej nie za dużo.
    Polbank? Jeszcze jakiś?

  • 7. Data: 2008-12-22 13:01:56
    Od: Niepoprawny <n...@n...no>

    Dannyboy wrote:

    > brzmi niewiarygodnie - mozna zrodlo prosic ?

    Prosze
    http://www.zw.com.pl/artykul/12,282428__Grupa_otwock
    a__grasowala_na_poczcie.html

    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2008-12-22 15:45:52
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 22 Dec 2008 00:43:13 -0800 (PST), k...@o...pl napisał(a):

    wymagają odrębnej >aktywacji karty przed pierwszym użyciem jest raczej nie za dużo.
    > Polbank? Jeszcze jakiś?

    Polbank kartę przysłał poleconym, PIN zwykłym. PIN do teleserwisu
    (potrzebny on do czegoś?) przyszedł też zwykłym.

    --
    Kojer

  • 9. Data: 2008-12-23 15:56:10
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    wymagają odrębnej >aktywacji karty przed pierwszym użyciem jest raczej nie za dużo.
    > Polbank? Jeszcze jakiś?

    Polbank wysłał poleconym, ale np. GE wysłał kartę oraz PIN w osobnych
    listach zwykłych, które znalazłem razem w skrzynce pocztowej...niezłe
    kuriozum!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2008-12-23 17:26:30
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message

    > Polbank wysłał poleconym, ale np. GE wysłał kartę oraz PIN w osobnych
    > listach zwykłych, które znalazłem razem w skrzynce pocztowej...niezłe
    > kuriozum!

    W Wielkiej Brytanii to standard: wszystko przychodzi listem zwykłym. No ale
    ich poczta działa trochę inaczej. A po drugie, karty są niemal zawsze
    wydawane bezpłatnie i bez opłaty rocznej.

    k.