  • 11. Data: 2004-01-28 23:59:19
    Temat: Re: Alfa Romeo 147 do wzięcia
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> wrote:

    > Iii tam, już nie marudźcie. Gdyby orginalna autorka puściła post
    > podając maila z onetu czy gazety i waląc w treści potocznym językiem,
    > nikt by się nie czepiał

    Chyba, że ktoś upierdliwy wyciągnąłby z nagłówka X-Forwarded-For:
    193.41.230.128 i opatrzył to złośliwym komentarzem ;)

    > (patrz np. jak ogłaszano o grudniowej promocji
    > inteligo).

    Inteligo IMO nie jest tu najlepszym wzorem do naśladowania.

    > Ogłoszenie jest na temat związany z tematyką grupy. Mogłoby
    > mieć [REKLAMA] w tytule ale trafia się całą chmarę mniej sensownych
    > postów.

    To też prawda, ale... Te bezsensowne posty są często generowane przez
    smarkaczy albo krzykliwych ignorantów, a nie przez poważną firmę.

    Sprawa jest dosyć trudna. Gdyby pierwotnie post był napisany np. w ten
    sposób: "Informuję grupowiczów, że Multibank ma promocję, zainteresowanych
    zapraszam" to chyba nikt by się nie czepiał. Ja nie zwróciłbym na to uwagi.

    Godne pochwały jest to, że autorka podpisała się nazwiskiem i nazwą
    organizacji.

    Ale przekaz, którym zostaliśmy uraczeni kojarzy się bardziej z listami typu
    "Enlarge your penis". Nie znam się na marketingu, wiem natomiast że coś
    takiego działa na mnie (i nie tylko) jak płachta na byka. To nie jest grupa
    ogłoszeniowa ani reklamowa, więc siłą rzeczy tego typu posty są tutaj nie na
    miejscu. No i ta niekonsekwencja - najpierw "Zainwestuj 5 000zł w fundusze
    GTFI", potem "Pańskie "SP na L4" (a w ogóle to na grupach zwyczajowo pisze
    się per ty).

    Niefajny był też tekst o podpisie. No wybaczcie... Tak właśnie zachowuje się
    rasowy, wytrenowany w bojach spamer - dorabiając do swojej haniebnej
    działalności różne tego typu wykręty, że niby to nie spam. To tak jak z
    klauzulą "to nie jest informacja handlowa" doczepianą po wejściu w życie
    wiadomej ustawy. I po co? Spam jaki jest, każdy widzi. A pisząc na publiczne
    forum w sprawie zareklamowania czegoś-tam trzeba być bardzo ostrożnym i mieć
    dużo wyczucia sytuacji.

    Nie jestem pewny, czy Multibank życzy sobie znaleźć się w tym ekskluzywnym
    gronie (lolitas sex, sprzedawcy Viagry itp.) - czy lepsza jest negatywna
    reklama niż żadna? Oto jest pytanie ;)

    Jeśli chodzi o mnie, to ten post nic nie zmieni, bo klientem Multibanku nie
    zostanę już nigdy (z innych powodów). Ale spam jest zły i tępić go trzeba -
    ot co.

    Do Andrzeja Buse nie napiszę, bo nie chcę koleżance utrudniać
    "rehabilitacji" ;)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    http://pomoz-bajce.0-700.pl

  • 12. Data: 2004-01-29 08:18:17
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    napisał w wiadomości

> [...]

    > Ale spam jest zły i tępić go trzeba -
    > ot co.
    > Do Andrzeja Buse nie napiszę, bo nie chcę koleżance utrudniać

    A Stasia Ruszyło za nabijanie się z tego, że znajduję się w słabej kondycji
    zdrowotnej po ciężkich przejściach z służbą zdrowia, która z zdrowiem nie ma
    już za dużo wspólnego ;)

    Dla mnie to co poniżej oznacza koniec tematu .
    Informuję równocześnie, że MULTIBANK omijał będę niczym psie odchody na
    ulicy ... I to samo polecał będę znajomym ... A "paniusia" i tak ma jużu
    mnie krechę ...

    "Witamy.

    Dziękujemy za informacje.
    Profil sluzacy m. in. do korzystania z grup dyskusyjnych tego użytkownika
    został zablokowany.
    Również domena centrumoszczedzania.pl została zablokowana na naszych
    serwerach.

    Pozdrawiamy

    Abuse Team
    Zespół Onetpoczty
    Onet.pl SA"

    Pozdrawiam Abuse Team Onetu ;)

    SP na L4

  • 13. Data: 2004-01-29 08:39:22
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Stasio Podróżnik na L4 <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl>
    wrote:

    > A Stasia Ruszyło za nabijanie się z tego, że znajduję się w słabej
    > kondycji zdrowotnej po ciężkich przejściach z służbą zdrowia, która z
    > zdrowiem nie ma już za dużo wspólnego ;)

    Przyjmij wyrazy współczucia :(
    Też jestem chwilowo na L4, ale miałem przyjemność być obsłużony przez
    prywatną firmę, gdzie na recepcji siedzą uśmiechnięte dziewczyny, a lekarz
    przyjmuje punktualnie o umówionej godzinie. Szkoda, że to już ostatni raz.
    Ale to NTG ;)

    > Informuję równocześnie, że MULTIBANK omijał będę niczym psie odchody
    > na ulicy ... I to samo polecał będę znajomym ...

    Witaj w klubie ;)

> [...]
    > użytkownika został zablokowany.
    > Również domena centrumoszczedzania.pl została zablokowana na naszych

    No popaczpan, jacy sprawni.
    Ech. To pewnie koniec projektu "Web marketing" ;)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    http://pomoz-bajce.0-700.pl