  • 1. Data: 2004-01-27 01:16:15
    Temat: BIK - zgoda na przetwarzanie
    Od: "alek" <m...@g...pl>

    Nie mogę znaleźć w archiwum jednoznacznej odpowiedzi na pytanie, czy
    musiałem udzilić jednoznacznej zgody na umieszczenie moich danych (i kredytu
    i windykacji) w BIK.
    Czy ktoś wie?
    PKO BP wpisał mnie do BIK-u za 160 zł (kredyt 1998, windykcja 2002). Nie
    udzilieliłem bankowi takiej zgody. Czy można się na tym opierać przy próbach
    odkręcania, czy może lepiej grzecznie prosić? W międzyczasie zaciągnąłem w
    PKO BP dużo większy kredyt i spłaciłem. Teraz chcę wziąć kredyt mieszkaniowy
    i w KB dostałem odmowę. Nie bardzo wiem co robić.

    Poradźcie prosze.

    Pozdrawiam
    Alek

  • 2. Data: 2004-01-27 07:58:06
    Temat: Re: BIK - zgoda na przetwarzanie
    Od: "Edmund Poważny" <E...@k...ru>

    Użytkownik "alek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Poradźcie prosze.

    Rada :

    Płacić terminowo ;>

    Pozdrawiam
    EP

  • 3. Data: 2004-01-27 08:14:20
    Od: "alek" <m...@g...pl>

    "Edmund Poważny" <E...@k...ru> wrote in message
    > Użytkownik "alek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Rada :
    >
    > Płacić terminowo ;>

    Wiesz, nic w życiu nie marnuje się. Ja zadałem pytanie, na konkretny temat,
    dot. ust o dan. osob. Jeśli ktoś wie i odpowie to może z tej informacji
    skorzysta wiele osób, które się znalazły w podobnym kłopocie. A ty
    zaśmiecasz grupe nie tylko odpowiedzią nie na tema, nie niosącą prawdy, ale
    jeszcze w dodatku złośliwą. Mogę Cię za to tylko nazwać złośliwym kutasem, a
    los jeszcze postawi Cię w takiej sytuacji, że pożałujesz.

  • 4. Data: 2004-01-27 09:46:09
    Od: "ge" <g...@s...com.pl>

> [...]
    > jeszcze w dodatku złośliwą. Mogę Cię za to tylko nazwać złośliwym kutasem,
    > los jeszcze postawi Cię w takiej sytuacji, że pożałujesz.

    Drzyj Edmundzie
    A tak na powaznie: jesli dopusciles do windykacji to znajdzujesz sie nie w
    BIK, albo nie tylko tam, ale przede wszystkim w BR (Bankowy Rejestr
    dluznikow niewyplacalnych). "Dzieki temu" nie masz szans na kredyt w zadnym
    banku. Raczej nie powalczysz. Z tego co wiem bankowe umowy nie zawieraja
    takiego zapisu, chyba wynika to z jakis przepisow. Chyba pozostaje Ci czekac
    (po paru latach Cie wypisza), albo sprobowac grzecznie sie dogadac (przeciez
    ten drugi kredyt im splaciles bez problemow).

    gege

  • 5. Data: 2004-01-27 09:58:17
    Od: "Edmund Poważny" <E...@k...ru>

    > zaśmiecasz grupe nie tylko odpowiedzią nie na tema, nie niosącą prawdy,
    ale

    No ba , bo do listy "ZNANYCH DOBRYCH KLIENTÓW" ABIK wciągnięto cie napewno
    za terminowe wywiązywanie się z swoich zobowiązań finansowych ...

    A może za cichy chód po chodniku ?

    Pozdrawiam
    SP na L4

  • 6. Data: 2004-01-27 10:02:59
    Od: "Edmund Poważny" <E...@k...ru>

    Użytkownik "ge" <g...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Drzyj Edmundzie

    Parkinson to pikuś w porównaniu do dygotawek mych dłoni ...

    > A tak na powaznie: jesli dopusciles do windykacji to znajdzujesz sie nie w
    > BIK, albo nie tylko tam, ale przede wszystkim w BR (Bankowy Rejestr
    > dluznikow niewyplacalnych).

    Ba ... dodatkowo zastrzeżenia wewnętrzne misiu pysiu ... Ale zapomniałem ..
    ostatnio ktoś tu dokumentował zaciekle stwierdzenie KLIENT NASZ PAN ...
    Płacę (tu odsetki) , żądam ...
    A właśnie , że nie ...
    Tak popatrzyłem w lewo , prawo ... objąłem rynek bankowy wzrokiem i poznałem
    prawdę ...
    Pragnę przeprosić autora pierwszego postu ... ano masz rację ... każdy bank
    pragnie nawiązać współpracę z człowiekiem, który ma problem w spłacaniu
    "potężnych należności" rzędu 160 PLN ... i gdy tylko widzi takiego, co chce
    teraz więcej majtki przez głowę zdziera by tylko nawiązać "współpracę" ...

    >(przeciez ten drugi kredyt im splaciles bez problemow).

    Rotfl ...

    Pozdrawiam
    SP na L4

  • 7. Data: 2004-01-27 10:15:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Tue, 27 Jan 2004 02:16:15 +0100, "alek" <m...@g...pl>
    wrote:

    >Nie mogę znaleźć w archiwum jednoznacznej odpowiedzi na pytanie, czy
    >musiałem udzilić jednoznacznej zgody na umieszczenie moich danych (i kredytu
    >i windykacji) w BIK.

    Nie.

    --
    ___________ (R)

  • 8. Data: 2004-01-27 11:53:54
    Od: " alek" <m...@g...pl>

    ge <g...@s...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > (po paru latach Cie wypisza), albo sprobowac grzecznie sie dogadac (przeciez
    > ten drugi kredyt im splaciles bez problemow).

    W tym drugim rejestrze nie ma mnie - to już sprawdziłem. Zdarza się, że bank
    wycofuje wpis z BIK przed upływem 7 lat?

    Pozdrawiam
    Alek

  • 9. Data: 2004-01-27 12:06:49
    Od: " alek" <m...@g...pl>

    Edmund Poważny <E...@k...ru> napisał(a):

> [...]
    > teraz więcej majtki przez głowę zdziera by tylko nawiązać "współpracę" ...

    Nie wiem dlaczego jeszcze się odzywasz na tym wątku. Nie wiem dlaczego
    zakładasz, że oczekuję jakiejś szczególnej chęci do współpracy ze mną. Ja mam
    określony problem i usiłuję go rozwikłać. Bredzenie o sytuacjach idalnych,
    albo, gdybanie to cecha idiotów. Pytanie było skierowane do osoby, zna
    odpowiedź, a nie do misia, który nie ma co robić z czasem i bryluje na
    usenecie.

  • 10. Data: 2004-01-27 12:11:12
    Od: " alek" <m...@g...pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl> napisał(a):