  • 1. Data: 2009-07-29 09:13:37
    Temat: A w Getinie.......
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    A w Getinie lokaty w dół.

    wiatrak

  • 2. Data: 2009-07-29 10:13:01
    Temat: Re: A w Getinie.......
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "wiatrak" news:h4p3m1$tsm$1@node2.news.atman.pl

    > A w Getinie lokaty w dół.

    Jak by nie patrzeć na ten post to bije z niego prawda :)

  • 3. Data: 2009-07-29 10:18:06
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 29 Jul 2009 12:13:01 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > "wiatrak" news:h4p3m1$tsm$1@node2.news.atman.pl

    > Jak by nie patrzeć na ten post to bije z niego prawda :)

    Może jest jakaś ścisła zależność między jakością i stabilnością działania
    www getinu i % jego lokat/kont ;)

    Xenocide

  • 4. Data: 2009-07-29 10:34:25
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > Może jest jakaś ścisła zależność między jakością i stabilnością działania
    > www getinu i % jego lokat/kont ;)

    A w ogóle to mają Qrewski sposób informowania o oprocentowaniu lokat. Nie
    piszą od kiedy (data) obowiązuje dana tabela oprocentowania. Jak ktos nie
    sprawdza codziennie, ma lokate założoną w placówce, to co? Skad ma
    wiedzieć, czy lokata która odnowiła się wczoraj, to odnowiła się na 6%, czy
    na 4,5%. Palanciarze. Powinna być data od której wchodzi nowa tabela
    oprocentowania. Czy to są dozwolone praktyki?

    wiatrak

  • 5. Data: 2009-07-29 12:43:10
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

  • 6. Data: 2009-07-29 13:03:49
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 29 Lip, 14:43, namikk <n...@p...onet.pl> wrote:

    > W których GB obniżył %? Patrzę na stronie www i zbytnio nie potrafię
    > zidentyfikować tej różnicy.
    Na pewno Lokata Letnia 4-miesięczna.

  • 7. Data: 2009-07-29 13:05:14
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2009-07-29 11:13, wiatrak wrote:
    > A w Getinie lokaty w dół.

    Nawet nie wspominaj o tej kile, raz tam miałem lokatę i nigdy więcej.

  • 8. Data: 2009-07-29 13:13:06
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Peet" news:h4peps$cth$1@news.vectranet.pl

    > Nawet nie wspominaj o tej kile, raz tam miałem lokatę i nigdy więcej.

    Jak się domyślam zapewne zakładaną w oddziale.

  • 9. Data: 2009-07-29 13:14:09
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2009-07-29 15:13, Valdi.Pavlack wrote:

    > Jak się domyślam zapewne zakładaną w oddziale.

    Dobrze się domyślasz.

  • 10. Data: 2009-07-29 13:20:38
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2009-07-29 15:13, Valdi.Pavlack wrote:

    > Jak się domyślam zapewne zakładaną w oddziale.

    Lokata była bez konta, zakładana przez internet, likwidowana jedynie
    przez wizytę w placówce, jeszcze wmuszali mi kartę jakąś dziwną do
    identyfikacji czy coś takiego. Zamiast 5 minut, wszystko zajęło 2 dni.