  • 1. Data: 2009-07-29 06:26:00
    Temat: Bank Pocztowy - czasem trzeba pochwalić
    Od: Tomasz Oljasz <a...@g...com>

    Witam!

    Już wprowadzenie płatnych Euronetów skłoniło mnie do rezygnacji z
    Millennium jako głównego banku (kredyt hipo tam zostaje...), co
    okazało się trafioną decyzją, jak pokazują obecne numery banku...

    Wybrałem Bank Pocztowy - Konto Plus (bezpłatne przelewy, bankomaty
    Euronet, PKO BP, CashForYou, Kredyt Banku, platforma Inteligo) i
    jestem więcej niż zadowolony. Na urlopie w pewnej wsi na Pomorzu bez
    problemu wypłacałem za darmo kasę na poczcie, a gdy zachorowało
    dziecko, bank (a właściwie powiązany z nim ubezpieczyciel) znalazł mi
    w większym mieście w okolicy, w sobotę, lekarza - podał mi do niego
    namiary, cenę wizyty... sami wszystko wydzwonili w pół godziny.

    Samo konto też jest bezpłatne (przynajmniej do końca roku), jeśli
    używa się karty debetowej. No i są atrakcje typu rosnące % konta
    oszczędnościowego -- w sumie efektów przejścia tutaj dużej części
    kadry z mBanku są już widoczne.

    Trzymam kciuki i polecam.

    Zadowolony

  • 2. Data: 2009-07-29 06:35:51
    Temat: Re: Bank Pocztowy - czasem trzeba pochwalić
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomasz Oljasz wrote:
> [...]
    > używa się karty debetowej. No i są atrakcje typu rosnące % konta
    > oszczędnościowego -- w sumie efektów przejścia tutaj dużej części

    Taki poważny człowiek, a taką kryptoreklamę uprawia.

  • 3. Data: 2009-07-29 07:31:27
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Tomasz Oljasz"
    m.googlegroups.com