  • 1. Data: 2009-07-29 08:12:12
    Temat: Konto Inteligo - opłata?
    Od: " " <w...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Założyłam konto w Inteligo wiem że jest ono bezpłatne gdy średnie miesięczne
    saldo > 100 zł

    jak to się liczy gdzieś był jakiś post odnośnie tego

    czy to znaczy że jak wpłacę 100 zł na ten rachunek i przeleży ono 30 dni to
    będzie bez prowizji?

  • 2. Data: 2009-07-29 08:21:27
    Temat: Re: Konto Inteligo - opłata?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 29 Jul 2009 08:12:12 +0000, napisał(a):

    > Założyłam konto w Inteligo wiem że jest ono bezpłatne gdy średnie
    > miesięczne saldo > 100 zł

    Tak. płacisz tylko za kartę 0,99 miesięcznie

    > jak to się liczy gdzieś był jakiś post odnośnie tego
    >
    > czy to znaczy że jak wpłacę 100 zł na ten rachunek i przeleży ono 30 dni
    > to będzie bez prowizji?

    Liczy się średnie saldo za okres rozliczeniowy (czyli od/do dnia
    dopisania odsetek). A więc nie 30 dni. Miesiąc czasami ma 28/29/31 dni.

    Poczytaj także
    http://www.inteligo.pl/infosite/faq/pomoc_faq-oplaty
    .htm

  • 3. Data: 2009-07-29 08:33:36
    Od: " " <w...@g...pl>

    > Tak. pĹ&#65533;acisz tylko za kartÄ&#65533; 0,99 miesiÄ&#65533;cznie

    a da się w cholerę zrezygnować z karty - co trzeba zrobić?

    zamknąć zrezygnować zgłosić kradzież?

  • 4. Data: 2009-07-29 08:41:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Da się. Zastrzec kartę. jest opcja na www.

  • 5. Data: 2009-07-29 11:50:49
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

> [...]
    >
    > Liczy się średnie saldo za okres rozliczeniowy (czyli od/do dnia
    > dopisania odsetek). A więc nie 30 dni. Miesiąc czasami ma 28/29/31 dni.

    rozumiem ze jak 100 lezy na koncie oszczednosciowym powiazanym z osobistym
    to tez sie liczy do sredniej ?

    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99

  • 6. Data: 2009-07-29 13:56:00
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:h4pd31$23s$1@inews.gazeta.pl...

    > rozumiem ze jak 100 lezy na koncie oszczednosciowym powiazanym z osobistym
    > to tez sie liczy do sredniej ?

    w Inteligo *konto* jest jedno - ewentualnie mozna miec dwa - osobiste i
    firmowe lub tez wiecej - kazde z innym(i) wspowlascicielem(-ami).
    W ramach jednego konta mozna miec kilka (nieograniczona ilosc) rachunkow - w
    tym jeden oszczednosciowy. Owa kwota 100 zl dotyczy *konta* nie pojedynczych
    rachunkow.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-07-29 14:08:45
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2009-07-29 13:50, wspolna-flaszka.pl wrote:

    > rozumiem ze jak 100 lezy na koncie oszczednosciowym powiazanym z
    > osobistym to tez sie liczy do sredniej ?

    Tak, możesz nawet trzymać całą kasę na oszczędnościowym, inteligo sobie
    samo przeleje na opłaty.