  • 1. Data: 2009-07-29 10:30:42
    Temat: Gdzie lokaty na >=6.5%
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Szukam lokat oprocentowanych na co najmniej 6.5% na okres nie dłuższy
    niż 10 miesięcy. Czy coś się znajdzie oprócz Aliora i Open Finance (na
    stronie wciąż widnieje 7% z ważnością do wczoraj)?

  • 2. Data: 2009-07-29 10:51:11
    Temat: Re: Gdzie lokaty na >=6.5%
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości
    > Szukam lokat oprocentowanych na co najmniej 6.5% na okres nie dłuższy niż
    > 10 miesięcy. Czy coś się znajdzie oprócz Aliora i Open Finance (na stronie
    > wciąż widnieje 7% z ważnością do wczoraj)?

    Zależy jaka kwota. Rachunki oszczędnościowe w Eurobanku 6,06 netto. Max 15
    tys. zł. Max 5 rachunków.

  • 3. Data: 2009-07-29 10:54:52
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-07-29 12:51, Robert Wicik wrote:
    > Użytkownik "XYZ"<j...@m...bin> napisał w wiadomości
    >
    > Zależy jaka kwota. Rachunki oszczędnościowe w Eurobanku 6,06 netto. Max 15
    > tys. zł. Max 5 rachunków.

    Rachunki na 6,06% i lokaty na 6% już mam w Eurobanku. Szukam czegoś na
    dłuższy okres ze stałym oprocentowaniem.

  • 4. Data: 2009-07-29 11:00:56
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "XYZ" news:h4p9q4$3a5$1@news.onet.pl

    > Rachunki na 6,06% i lokaty na 6% już mam w Eurobanku. Szukam czegoś na
    > dłuższy okres ze stałym oprocentowaniem.

    No to chyba nic po za aliorem i OF nie masz do wyboru - niestety.
    Dobre czasy lokat już przeminęły :(

  • 5. Data: 2009-07-30 08:00:44
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Są jeszcze obligacje i SKOK-i.
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2009-07-30 15:40:15
    Od: Deno <s...@g...com>

    Wed, 29 Jul 2009 12:30:42 +0200, na pl.biznes.banki, XYZ napisał(a):

    > Szukam lokat oprocentowanych na co najmniej 6.5% na okres nie dłuższy
    > niż 10 miesięcy. Czy coś się znajdzie oprócz Aliora i Open Finance (na
    > stronie wciąż widnieje 7% z ważnością do wczoraj)?

    Meritum Bank 7%/7mies