  • 1. Data: 2009-07-29 08:56:35
    Temat: Millennium- klienci WOJNA
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    Właśnie się dowiedziałem od znajomych którzy pracują w BM że mają
    robić wszystko aby uniemożliwić klientom mającym kredyt hip. konwersje
    na konto technicznie, jak to określili " Mamy zakaz konwersji".

    Robi się ciekawie więc chyba usiąde i napisze maila w tej sprawie do
    UOIKiK i KNF bo widać że kolejny bank chce stać się "bardzo popularny"
    dzięki swoim "uczciwym" zasadom.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 2. Data: 2009-07-29 10:03:34
    Temat: Re: Millennium- klienci WOJNA
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 29 Jul 2009 01:56:35 -0700, Jacek Erazmus napisał(a):

> [...]
    >
    > Robi się ciekawie więc chyba usiąde i napisze maila w tej sprawie do
    > UOIKiK i KNF bo widać że kolejny bank chce stać się "bardzo popularny"

    Czyżby mille pozazdrościło mbank/multi reputacji? Ciekawe ile jeszcze pod
    płaszczykiem "kryzia" banki będą chciał od klientów kasy wyciągnąć?

    Xenocide

  • 3. Data: 2009-07-29 18:18:52
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 29 Lip, 10:56, Jacek Erazmus <j...@g...com> wrote:
    > Właśnie się dowiedziałem od znajomych którzy pracują w BM  że mają
    > robić wszystko aby uniemożliwić klientom mającym kredyt hip. konwersje
    > na konto technicznie, jak to określili " Mamy zakaz konwersji".

    no to poczytaj jakie warunki trzeba do konta prestige i na takie
    konwertuj :)
    dla ułatwienia dodam, że większość posiadaczy kredytów kwalifikuje się
    - zgodnie z regulaminem

    --
    plusz
    KalkulatorLokat.pl

  • 4. Data: 2009-07-29 20:27:59
    Od: Marcin Krzyzanowski <m...@g...com>

    On 2009-07-29 20:18:52 +0200, plusz <p...@g...com> said:

> [...]
    > konwertuj :)
    > dla ułatwienia dodam, że większość posiadaczy kredytów kwalifik

    gdzie oni ukryli te informacje, znalazlem tylko ze ich klienci
    posiadają aktywa powyzej 100.000 PLN. Nie moge natomiast znalezc na tej
    stronie zadnego regulaminu.

  • 5. Data: 2009-07-29 22:11:22
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Robi się ciekawie więc chyba usiąde i napisze maila w tej sprawie do
    > UOIKiK i KNF bo widać że kolejny bank chce stać się "bardzo popularny"
    > dzięki swoim "uczciwym" zasadom.

    też masz tam kredyt i chciałem zmienić konto czy chcesz napisać w
    imieniu "poszkodowanych klientow"?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2009-07-30 05:03:20
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 30 Lip, 00:11, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > też masz tam kredyt i chciałem zmienić konto czy chcesz napisać w
    > imieniu "poszkodowanych klientow"?

    Mam tam kredyt ale chętnie się przyłącze do jakieś ciekawej akcji :)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 7. Data: 2009-07-30 07:59:45
    Od: "Bolek" <t...@t...com>

    > Mam tam kredyt ale chętnie się przyłącze do jakieś ciekawej akcji :)

    Proponuję akcję rozdawania ulotek informacyjnych na temat
    kluzul niedozwolonych i kont technicznych dla kredyciarzy
    pod placówkami banku.

  • 8. Data: 2009-07-30 13:48:29
    Od: " atott" <a...@N...gazeta.pl>

    Marcin Krzyzanowski <m...@g...com> napisał(a):

    > gdzie oni ukryli te informacje, znalazlem tylko ze ich klienci
    > posiadają aktywa powyzej 100.000 PLN. Nie moge natomiast znalezc na tej
    > stronie zadnego regulaminu.

    "Posiadaczem Konta Osobistego Prestige może być osoba: 1.
    posiadająca aktywa, o których mowa w ust. 2, w wysokości 1)
    nie mniejszej niż 100 000 PLN lub równowar tość tej kwoty
    w walucie obcej, lub
    uzyskująca stałe, comiesięczne wpłaty na Konto Osobiste Prestige 2)
    w kwocie nie niższej niż 12 000 PLN lub równowartość tej kwoty
    w walucie obcej.
    Aktywami są: 2.
    środki na Rachunkach bankowych prowadzonych przez Bank, 1)
    w tym na Rachunkach powierniczych,
    war tości w funduszach inwestycyjnych zarządzanych przez 2)
    Millennium TFI,
    środki zdeponowane na rachunkach prowadzonych przez 3)
    Millennium DM,
    6
    wartości powierzone Millennium TFI przez Posiadaczy rachunku 4)
    w ramach usługi zarządzania aktywami,
    inne war tości zgromadzone w ramach innych produk tów 5)
    oferowanych przez Bank."

  • 9. Data: 2009-07-31 11:22:28
    Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...pl>

    atott pisze:
> [...]
    (...)

    > "Posiadaczem Konta Osobistego Prestige może być osoba: 1. (..........)

    ok, a który z tych punktów odnosi się do posiadaczy kredytu, bo chyba
    nie do końca rozumiem? mowa jest tutaj tylko o aktywach.

  • 10. Data: 2009-07-31 13:23:33
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 31 Lip, 13:22, Marcin Krzyżanowski <m...@g...pl> wrote:

    > ok, a który z tych punktów odnosi się do posiadaczy kredytu, bo chyba
    > nie do końca rozumiem? mowa jest tutaj tylko o aktywach.

    zobacz TOiP - warunki znoszące opłaty
    a do otwarcia po prostu musisz na jede dzień wpłacic 100000 :)

    --
    plusz