  • 1. Data: 2009-07-28 23:49:23
    Temat: znowu Open...
    Od: " " <b...@g...pl>

    znowu Open...

    tak na szybko jak mają tam lokatę na start 10% - gdzie wniosek jest ważny 7dni
    - czyli po jego złożeniu mam 7 dni kalendarzowych na wpłatę kasy? - tak?
    bo się stresuje że z początkiem nowego miesiąca skasują to a dopiero 4 będę
    WYmBankowywał się :)

  • 2. Data: 2009-07-29 06:34:41
    Temat: Re: znowu Open...
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - czyli po jego złożeniu mam 7 dni kalendarzowych na wpłatę kasy? - tak?
    > bo się stresuje że z początkiem nowego miesiąca skasują to a dopiero 4

    w przyslanym potwierdzeniu zlozenia wniosku masz termin waznosc wniosku. Do
    tego terminu pieniadze musza dojsc

  • 3. Data: 2009-07-29 10:20:23

    sensei <n...@n...pl> napisał(a):

    > w przyslanym potwierdzeniu zlozenia wniosku masz termin waznosc wniosku. Do
    > tego terminu pieniadze musza dojsc

    dziękuje