  • 1. Data: 2003-06-04 09:20:25
    Temat: A mowilem ze Multibank wysyla Nieaktywne NETKarty !
    Od: : RaQi : <n...@s...com>

    witam,

    po ciezkich probach, dowiedzialem sie u konsultanta:

    1) Net Karta jest aktywna
    2) Mam srodki przelane na Net Karte
    3) W polu "Status Karty" nic nie jest napisane, puste pole :(
    4) Dokonujac zakupow w kilku renomowanych sklepach, zawsze odmowa
    autoryzacji !!!

    A konsultant mi mowi ze to w tych renomowanych sklepach jest cos nie tak.

    Zatem karta NET jest nieaktywna. Tylko najgorsze jest w tym to, ze osoby
    ktore to powinny wiedziec twierdza ze jest zupelnie inaczej !

    Eh ten Multibank :(

    Radoslaw
    --
    : Gdzie są RAQI : email: studio ( at ) post. pl : GG = 328 28 00 :

  • 2. Data: 2003-06-04 11:42:05
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Wed, 04 Jun 2003 11:20:25 +0200 : RaQi : <n...@s...com> wrote:

    > Zatem karta NET jest nieaktywna. Tylko najgorsze jest w tym to, ze osoby
    > ktore to powinny wiedziec twierdza ze jest zupelnie inaczej !
    >

    > Eh ten Multibank :(

    Niedouczony (nie)dysponent... Kiedys ekarty byly aktywne, a
    uruchamialo sie je przez ustawienie limitu ladowania.
    Teraz sa nieaktywne - trzeba aktywowac.
    Tylko dziwi mnie, jak zaladowales nieaktywna karte (tzn. aktywna, ale
    niewazna)... Zdawalo mi sie, ze taka karte powinno sie dac tylko
    rozladowac...

    Szymon

  • 3. Data: 2003-06-04 11:48:58
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Szymon Marjanski wrote:
    > niewazna)... Zdawalo mi sie, ze taka karte powinno sie dac tylko
    > rozladowac...

    No przeciez pisal, ze mu sie nie udalo zaladwoac karty bo blad
    wyskakiwal (a ja w tym prawie samym czasie spokojnie zaladowalem i
    rozladowalem karte :)

    P.S. na moja KK w Multi nadal czekam (urki bycia pierwszym klientem
    pod zastaw lokaty - w suymie trzy wizyty w placowce).
    Ciekawe tylko dlaczego tak dlugo "produkuja" tam te karte...

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 4. Data: 2003-06-04 11:58:42
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Wed, 4 Jun 2003 13:48:58 +0200 "Michal 'Amra' Macierzynski"
    <m...@p...pl> wrote:

    > No przeciez pisal, ze mu sie nie udalo zaladwoac karty bo blad
    > wyskakiwal (a ja w tym prawie samym czasie spokojnie zaladowalem i
    > rozladowalem karte :)

    Aaaa... No wlasnie. Nie doczytalem. Czyli wszystko ok, tylko dysponent
    nie dysponowany... :-)

    > P.S. na moja KK w Multi nadal czekam (urki bycia pierwszym klientem
    > pod zastaw lokaty - w suymie trzy wizyty w placowce).
    > Ciekawe tylko dlaczego tak dlugo "produkuja" tam te karte...

    "Nie dojdziesz..." ;-)

    Szymon

  • 5. Data: 2003-06-04 16:43:15
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Michal 'Amra' Macierzynski wrote:

    > P.S. na moja KK w Multi nadal czekam (urki bycia pierwszym klientem
    > pod zastaw lokaty - w suymie trzy wizyty w placowce).
    > Ciekawe tylko dlaczego tak dlugo "produkuja" tam te karte...

    Kumpel też zamówił (22.05) i też cisza. Jakbyś mógł jakąś reklamację
    Amra... Bo kumplowi się nie chce.
    Chociaż sprawa może być trudna, bo jak już kumpel przekonał Pana w
    oddziale, że mają taki produkt w ofercie, to inna dysponentka
    twierdziła, że owszem procedura jest, ale działać będzie dopiero od lipca:-(

    pzdr

    Tomek

  • 6. Data: 2003-06-04 22:23:57
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Tomasz Staszewski wrote:
> [...]
    > oddziale, że mają taki produkt w ofercie, to inna dysponentka
    > twierdziła, że owszem procedura jest, ale działać będzie dopiero od

    E tu nie trzeba reklamacji - po prostu tyle sie czeka na "produkcje"
    karty.
    Ciekawe tylko czy po prostu maja takie male moce przerobowe, czy tyle
    tych kart produkuja?