  • 1. Data: 2003-06-04 08:19:17
    Temat: 100 zl w nagrode za karte?????
    Od: m...@p...onet.pl

    Czesc,
    Slyszeliscie moze o promocji karty kredytowej w Raiffiesen Bank? Podobno jak
    sie zalozy ja i wyda min. 500 zl to dostaje sie od Banku 100 zł. Czy ktos moze
    ma juz karte kredytowa w tym Banku i moze podzielic sie swoimi doswiadczeniami?
    Przydalaby sie taka stowka..

    pozdr.
    marek

  • 2. Data: 2003-06-04 08:28:44
    Temat: Re: 100 zl w nagrode za karte?????
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > 100 zł. Czy ktos moze ma juz karte kredytowa w tym Banku i moze
    > podzielic sie swoimi doswiadczeniami? Przydalaby sie taka stowka..

    A co to za interes?
    Za wydanie karty musisz porzeciez zaplacic i tak i tak.
    No chyba, ze chcesz wskazac jaka to fajna promocja (ale w tym wypadku
    slabo to wychodzi)
    http://www.mediarun.pl/news.php?news_id=4788

  • 3. Data: 2003-06-04 09:28:15
    Od: m...@p...onet.pl

    > A co to za interes?
    > Za wydanie karty musisz porzeciez zaplacic i tak i tak.
    Interes jest taki ze dostajesz 100zl a karta kosztuje duzo mniej wiec na tym
    zarabiasz. Lepiej tak niz nie dostac 100zl i zaplacic za karte. To chyba
    logiczne? Nadazasz?
    > No chyba, ze chcesz wskazac jaka to fajna promocja (ale w tym wypadku
    > slabo to wychodzi)

    Hahaha :( Masz karte to pisz ... nie masz to nie pisz

    pozdro.

  • 4. Data: 2003-06-04 09:50:41
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Interes jest taki ze dostajesz 100zl a karta kosztuje duzo mniej
    wiec
    > na tym zarabiasz. Lepiej tak niz nie dostac 100zl i zaplacic za
    > karte. To chyba logiczne? Nadazasz?

    Nie, nie nadazam. Bo zeby dostac te KK trzeba sie pochwalic jakimis
    stalym dochodem. A jesli tam ci dadza, to w innych bankach tez. A
    wcale nie uwazam, ze karta w Rafim jest najlepsza czy ma najlepsze
    oprocentowanie. Jesli jej czesto uzywasz (zaciagasz kredyt) - to
    lepiej isc do innego banku, ktory ma lepsza pod tym wzgledem oferte -
    ot chociazby do PKO BP czy mBanku.
    Co do zarabiania.. Jak wydam 500 zlotych mi mi zwroca 100 - dotyczy
    tylko nowych klientow...
    To w innych bankach wyjdzie ci podobna cena...
    W KB dla kilentow jest po pbodaj 35 zlotych - w innych tez tanio.
    Tym bardziej ze jak widze:
    http://www.raiffeisen.pl/31b1ac9389aaff36e717afdefea
    6947a
    oplata roczna wynosci 85 zl.
    to zarobisz jakies 15 zlotych.
    Wez...
    bo albo jestes smieszny, albo pracujesz dla Rafiego lub ich agencji...

    > Hahaha :( Masz karte to pisz ... nie masz to nie pisz

    Tez mi argument.
    Jak taiks cwany to zapraszam do archiwum grupy ;) Tam sa informacje na
    ten temat.
    Zeby ci podpowiedziec:
    http://groups.google.com

    --