  • 1. Data: 2003-06-04 09:29:21
    Temat: Troch nietypowa sprawa ...
    Od: "katalyzator" <k...@o...pl>

    Witam!
    Mam takie nietypowe pytanie.
    Mam 100% biznes na oku i potrzebuje na gwalt 4000 - 5000 PLN ale chyba zaden
    bank nie da mi takiego kredytu. Jestem w stanie splacic wszystrko w 1 - 1,5
    miesiaca.
    Jestem niepracujacym studentem, bez uregulowanej sluzby wojskowej bez
    nieruchomosci.
    Macie moze jakies pomysly ? Moze jakas "kumulacja" ROR'ow studenckich z
    debetami w kilku bankach :-) ?
    Bede wdzieczny za sugestie :-)
    W zasadzie wydaje mi sie to niemozliwe, ale warto popytac :-)
    Dzieki i pozdrawiam
    K.

  • 2. Data: 2003-06-04 09:37:17
    Temat: Re: Troch nietypowa sprawa ...
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj katalyzator,

    W Twoim liście datowanym 4 czerwca 2003 (11:29:21) można przeczytać:

    k> Mam takie nietypowe pytanie.
    k> Mam 100% biznes na oku i potrzebuje na gwalt 4000 - 5000 PLN ale chyba zaden
    k> bank nie da mi takiego kredytu. Jestem w stanie splacic wszystrko w 1 - 1,5
    k> miesiaca.

    Wydaje mi sie ze w takiej sytuacji najlepiej poszukac u
    rodziny/znajomych. W bankach rzeczywiscie masz male szanse - brak
    zabezpieczen no i potrzebujesz szybko. Z instytucji typu Provident nie
    korzystalem ale slyszalem o nich niezbyt pochlebne rzeczy, zreszta tez
    jakiegos tam zabezpieczenia na pewno wymagaja.

    pzdr
    Konrad Inglot

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "Good morning Worm your honour"

  • 3. Data: 2003-06-04 09:55:42
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Konlin wrote:
> [...]
    tez
    > jakiegos tam zabezpieczenia na pewno wymagaja.

    no i u nich jest bodaj od 500 do wlansie 5000 tysiecy.
    P.S. ale trzeba przyznac, ze zwykli ludzie (ochroniarze) dosc
    zawziecie dyskutowali na ten temat.
    Wiedzieli ze wysoko oprocentowane i podejrzewali, ze pewnie z bankow
    pozyczaja najpierw kase ;)

  • 4. Data: 2003-06-04 11:43:31
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Wiosenną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik katalyzator pisze:

    > Mam takie nietypowe pytanie.
    > Mam 100% biznes na oku i potrzebuje na gwalt 4000 - 5000 PLN ale chyba zaden
    > bank nie da mi takiego kredytu.
    Zwłaszcza jeśli zdradzisz cel kredytu - "na gwałt".

  • 5. Data: 2003-06-04 11:59:51
    Od: "robertŽ" <@sqter@space.pl>

    Użytkownik "katalyzator" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > debetami w kilku bankach :-) ?
    > Bede wdzieczny za sugestie :-)
    > W zasadzie wydaje mi sie to niemozliwe, ale warto popytac :-)

    Witam,
    a jak wygląda sprawa z pracą na umowę o dzieło półtora roku non-stop,
    uregulowany stosunek do służby ?
    Czy jest jakiś bank, w którym można wziąć niewielki kredyt przy takiej
    działalności ?

    Pozdrawiam,
    Robert

  • 6. Data: 2003-06-04 12:20:51
    Od: m...@w...pl

    > Witam,
    > a jak wyglšda sprawa z pracš na umowę o dzieło półtora roku non-stop,
    > uregulowany stosunek do służby ?
    > Czy jest jakiœ bank, w którym można wzišć niewielki kredyt przy takiej
    > działalnoœci ?

    zero problemu. np. wymagane sa kserokopie książeczki wojskowej potwierdzające
    uregulowany stosunek + ksera umów o dzieło z okresu np. rocznego.
    np. w mBanku kredyt odnawialny (historia 6 mies. z innego banku lub na podst.
    historii w mBanku), lub w jakimś banku, gdzie juz jestes klientem ze stażem.