  • 1. Data: 2011-06-06 18:25:09
    Temat: konto firmowe
    Od: "adi" <a...@g...com>

    witam czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć który z banków oferuje najlepsze
    konto firmowe które w późniejszym czasie ułatwia zaciągniecie kredytu?

    Pozdrawiam
    adi

  • 2. Data: 2011-06-06 19:57:58
    Temat: Re: konto firmowe
    Od: DanW <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-06 20:25, adi pisze:
    > witam czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć który z banków oferuje najlepsze
    > konto firmowe które w późniejszym czasie ułatwia zaciągniecie kredytu?
    >
    > Pozdrawiam
    > adi

    e-harmonium w BPH, 5 zł za m-c przelewy za 1 zł (ZUS i US za 0 zł),
    kredyt po 12 miesiącach, chyba że na samochód to przy wkładzie własnym
    już po miesiącu

  • 3. Data: 2011-06-07 09:32:34
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 6 Jun 2011 20:25:09 +0200, adi napisał(a):

    > witam czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć który z banków oferuje najlepsze
    > konto firmowe które w późniejszym czasie ułatwia zaciągniecie kredytu?

    W większości przypadków jak przyniesiesz wyciąg z konta, to znajdzie się i
    kredyt/pożyczka. ZTCW to w Multibanku rodzaj konta ma mocny wpływ na
    oprocentowanie kredytów/pożyczek.

    Popularny mBank jest tani na początku, ale nie licz na dobre warunki
    finansowania. Z czegoś tę taniość muszą opłacać :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl