  • 1. Data: 2011-06-06 23:08:55
    Temat: Dla wszystkich, którzy odchodzą z mBanku - znalazłam rozwiązanie
    Od: "Niki " <n...@N...gazeta.pl>

    IdeaBank.pl (nie nie pracuję tam i nie płacą mi za promowanie... po prostu
    sprawdziłam)

    Wszystko to samo co mBank miał przed wprowadzeniem opłaty za karty +
    wszystkie bankomaty w Polsce za darmo.

    Nie ma tylko wpłatomatów, ale wpłacać można bez prowizji w GetinBanku.

    Obecnie na rynku nie ma lepszej oferty niż IdeaBank.

    Swoją drogą ciekawe ilu klientów indywidualnych odejdzie z mBanku po
    wprowadzeniu tej żenującej i uwłaczającej godności klienta opłaty. Myślę, że
    wielu, chociaż z drugiej strony Polaczki zdaje się przyzwyczajone są do
    takich opłat... ;)

  • 2. Data: 2011-06-07 01:09:43
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Gupia Niki " <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Wszystko to samo co mBank miał przed wprowadzeniem opłaty za karty +
    > wszystkie bankomaty w Polsce za darmo.

    Za mocno generalizujesz, przez co ogolnie wypisujesz glupoty.

    > Obecnie na rynku nie ma lepszej oferty niż IdeaBank.

    ...a wlasnie, ze jest lepsza* oferta niz Idea Bank.
    (*z postow wnioskuje, ze chodzi Ci o konto "studenckie")

    Tak czy siak dzieki - normalnie otworzylas nam oczy -
    - nikt tu nigdy nie mial konta poza mBankiem, podobnie jak Ty.

    Jak juz bedziesz miala konto w Idea Banku, to porownaj sobie
    ichnie interfejsy, choc sadzac po Twoich postach
    jestes klientem o bardzo prostym, niewymagajacym profilu
    konczacym sie na "braku oplat".
    Czasami/czesto konto/karty platne wychodza taniej niz te darmowe.
    Niektorzy potrzebuja konta walutowego (+ karty).
    Nie wiem czy te klony maja jakies problemy
    z onlineowoscia przelewow wewn.

> [...]
    > że
    > wielu, chociaż z drugiej strony Polaczki zdaje się przyzwyczajone są do

    Niestety nie kazdy jest tak madry i inteligentny jak Ty.
    Nie kazdy posiada tak szeroka wiedze o uslugach bankowych jak Ty.
    Jestes po prostu super - nie to co te "polaczki".

  • 3. Data: 2011-06-07 04:20:51
    Od: "JWW" <j...@w...pl>

    no to poruwnaj z VW bankiem (nawet obsługa kasowa za darmo)

    jk

  • 4. Data: 2011-06-07 04:58:32
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    Użytkownik "JWW" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > no to poruwnaj z VW bankiem (nawet obsługa kasowa za darmo)

    Ja nie polecam.
    W kwietniu naliczyli mi opłatę za prowadzenie konta 20zł. W dodatku włączyli
    mi bez mojej wiedzy jakieś dziwne zupełnie nie przydatne ubezpieczenia. W
    efekcie opłaty za sam maj wyniosły ponad 30 zł!!
    Złożyłem reklamacje 02 maja i do dzisiaj żadnego odzewu. Jak dzwonię na
    infolinię to słyszę, że reklamacja jest rozpatrywana przez jakiś inny pion i
    pan nie może mi narazie pomóc.

    Więc szczerze radzę trzymać się z daleka od tego Banku.

  • 5. Data: 2011-06-07 05:47:02
    Od: " " <k...@g...pl>

    Niki <n...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > IdeaBank.pl (nie nie pracuję tam i nie płacą mi za promowanie... po prostu
    > sprawdziłam)

    A ja myślę, że nie masz pojęcia co to za bank...

    > Wszystko to samo co mBank miał przed wprowadzeniem opłaty za karty +
    > wszystkie bankomaty w Polsce za darmo.

    Brak transferów z konta, brak kart kredytowych, brak oddziałów i maszyn
    depozytowych...

    > Nie ma tylko wpłatomatów, ale wpłacać można bez prowizji w GetinBanku.

    I oczywiście nigdy tego nie zrobiłaś, a wiesz dlaczego? Bo pomylił Ci się
    GetinOnline i OpenOnline (internetowe oddziały Getin Noble Banku S.A.) z
    IdeaBank, który jest ZUPEŁNIE INNĄ INSTYTUCJĄ o nazwie Idea Bank S.A. i żadnej
    obsługi w oddziałach Getinu nie oferuje, bo nie może w zgodzie z prawem (nie
    jest jeszcze ZTCMW formalnie własnością Getin Holdingu nawet).

    > Obecnie na rynku nie ma lepszej oferty niż IdeaBank.

    Jest i to sporo...

> [...]
    > wielu, chociaż z drugiej strony Polaczki zdaje się przyzwyczajone są do

    Szkoda, że taka "Polaczka" jak Ty trolluje bez pojęcia...

  • 6. Data: 2011-06-07 06:12:28
    Od: "JWW" <j...@w...pl>

    > Złożyłem reklamacje 02 maja i do dzisiaj żadnego odzewu. Jak dzwonię na

    chymba wymyśliłaś to historię. Podaj mi na prowa nr sprawy to w ciongu 3
    godzin załatwie

    jk

  • 7. Data: 2011-06-07 06:26:13
    Od: " " <k...@g...pl>

    JWW <j...@w...pl> napisał(a):

    > chymba wymyśliłaś to historię. Podaj mi na prowa nr sprawy to w ciongu 3
    > godzin załatwie

    I ten bank zatrudnia ludzi posługujących się językiem polskim w ten sposób?

  • 8. Data: 2011-06-07 07:27:37
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 7 Cze, 01:08, "Niki " <n...@N...gazeta.pl> wrote:
    > IdeaBank.pl (nie nie pracuj tam i nie p ac mi za promowanie... po prostu
    > sprawdzi am)
    >
    > Wszystko to samo co mBank mia przed wprowadzeniem op aty za karty +
    > wszystkie bankomaty w Polsce za darmo.

    Ile kosztuje przelew SEPA ?

  • 9. Data: 2011-06-07 07:43:54
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    > chymba wymyśliłaś to historię. Podaj mi na prowa nr sprawy to w ciongu 3
    > godzin załatwie

    CHYMBA na PROWA możesz mi obCIONGnąć!

  • 10. Data: 2011-06-07 08:08:44
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > I ten bank zatrudnia ludzi posługujących się językiem polskim w ten
    > sposób?

    VW Bank to specyficzny Bank i zatrudnia specyficznych ludzi. Trzeba się
    przyzwyczaić.