  • 11. Data: 2006-07-19 16:21:06
    Temat: Re: 25 % W MIESIĄC Z AKCJI
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Dawid Buczyński" <m...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:2fcf.00000184.44bba523@newsgate.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Poszukuje osoby która pożyczy mi minimum 2000 zł do
    > zainwestowania na giełdzie
    > papierów wartościowych. Gwarantuję w miesiąc 25 % zysków od
    > przekazanej mi
    > kwoty. Oferuję różne formy zabezpieczenia do ustalenia
    > indywidulanie. Jeżeli
    > chcesz w krótkim czasie zainwestować swoje pieniądze prosze o
    > kontakt na e-mail:
    > m...@o...pl Prosze o kontakt tylko osoby z Warszawy.

    Lepiej sie przyznaj od razu, ze jestes szczesliwcem, ktoremu
    trafila sie okazja uratowania z tarapatow nigeryjskiego ksiecia...
    Ja bym zbieral butelki i to szybko, bo okazji szkoda.... A ciemny
    narod moze sie w pore nie zorientowac jaka to okazja i nie pozyczy
    !!

    marekz

  • 12. Data: 2006-07-20 19:21:18
    Od: AK Drake <a...@n...pl>

    g...@o...pl napisał(a):
    > Dziwne, jak można być aż tak naiwnym żeby wierzyć, iż znajdzie
    > się ktoś jeszcze bardziej naiwny :-)

    Nie widzę w tym nic dziwnego. Rozpatrując ilość spamu krążącego w sieci
    - naiwnych i głupich nie brakuje. Gdyby nikt nie odpowiadał na spam
    nikomu nie chciałoby się go pisać, a tak widać, że to się musi opłacać.

    --
    AK Drake

  • 13. Data: 2006-07-22 15:13:55
    Od: "ArtB" <a...@g...pl.invalid>

    witek napisał(a) w wiadomości: ...

    >Nie ma sprawy.
    >2500 zł gotówką jako zabezpieczenie i mogę ci 2000 pożyczyć.

    Zupełnie jak KK w Nordei... 125% limitu.

    ArtB
    w adresie ll->l i usuń .invalid