  • 1. Data: 2006-07-17 18:23:10
    Temat: kredyt mieszkaniowy do przeniesienia
    Od: "<.:.>kriss<.:.>" <r...@o...pl>

    Witam

    mam kredyt mieszkaniowy na 134tys i chce go zwiekszyc a pomyslalem ze moze
    przy okazji zmienic bank. Ktory polecicie? Gdzie jest przy ok 200tys
    najtaniej i proste formalnosci przy przenoszeniu?

    --

    pozdrawiam
    kriss

  • 2. Data: 2006-07-18 06:57:31
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy do przeniesienia
    Od: "Albert Litwiniuk" <a...@p...com>

    Pamietaj, ze jesli koryzstasz z ulgi odsetkowej, to prawdopodobnie po
    przeniesieniu kredytu nie bedziesz mogl juz z niej korzystac.

    W PKO SA jest chyba 0% prowizji, 0,5 marzy, ale jesli chcesz wlaute, to nie
    wiem...

    Pozdrawiam
    Albert

  • 3. Data: 2006-07-18 07:39:33
    Od: "kszyhoo" <k...@o...pl>

    Witam,
    wyślij zapytanie na smartbank.pl
    Łatwiej się nie da jeżeli nie chcesz się ruszać z domu. Dostaniesz oferty z
    kilku najlepszych banków. Musisz pamiętać, że jeżeli nadwyżka nie jest na
    cel mieszkaniowy to bank może podnieść marżę. Powodzenia.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 4. Data: 2006-07-18 16:21:57

> [...]
    > kilku najlepszych banków. Musisz pamiętać, że jeżeli nadwyżka nie jest na
    > cel mieszkaniowy to bank może podnieść marżę. Powodzenia.

    wielkie tanks :)