  • 1. Data: 2020-09-12 19:46:43
    Temat: Koniec bezpłatności VWBanku - dokąd teraz?
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Od 1. listopada 10 zł/mies. za konto. Reszta wygląda na niezmienioną.

    Jest gdzieś konto bezwarunkowo darmowe bez karty (kilka przelewów miesięcznie)?

    witrak()

  • 2. Data: 2020-09-12 21:13:34
    Temat: Re: Koniec bezpłatności VWBanku - dokąd teraz?
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 12.09.2020 o 19:46, witrak() pisze:
    > Od 1. listopada 10 zł/mies. za konto. Reszta wygląda na niezmienioną.
    >
    > Jest gdzieś konto bezwarunkowo darmowe bez karty (kilka przelewów miesięcznie)?
    >
    > witrak()

    w ING

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 3. Data: 2020-09-12 21:32:17
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-09-12 o 19:46, witrak() pisze:
    > Od 1. listopada 10 zł/mies. za konto. Reszta wygląda na niezmienioną.
    >
    > Jest gdzieś konto bezwarunkowo darmowe bez karty (kilka przelewów miesięcznie)?
    >
    > witrak()

    bez karty mam mbank darmowy

  • 4. Data: 2020-09-12 22:30:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 12 września 2020 19:46:44 UTC+2 użytkownik witrak() napisał:
    > Od 1. listopada 10 zł/mies. za konto. Reszta wygląda na niezmienioną.
    >
    > Jest gdzieś konto bezwarunkowo darmowe bez karty (kilka przelewów miesięcznie)?

    Hmm, o ile to nie inna rzeczywistość, ani nie jesteś pracownikiem VW, to o firmowe
    (1-os. DG) chodzi? Bo fizolom nie-VW już kilka lat temu pozamykali.

    Firmowych nie śledzę, ale santander i inteligo mają szansę.
    Inna sprawa, że możesz zarobić - i to całkiem spore sumy, lepsze niż dla kont
    fizolskich. Aktualnie promo m.in. w mille, santander, alior.

    Chyba że fizolskie:
    - z debetówką: citi, kantor aliora, nest, (bo idei i getoutu nie polecam),
    - bez debetówki: santander, mBąk, inteligo.

  • 5. Data: 2020-09-14 00:55:15
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On Saturday, September 12, 2020 at 10:30:47 PM UTC+2, Dawid Rutkowski wrote:

    > Hmm, o ile to nie inna rzeczywistość, ani nie jesteś pracownikiem VW, to o firmowe
    (1-os. DG) chodzi? Bo fizolom nie-VW już kilka lat temu pozamykali.

    Nie... No jasne, że dg...

    > Firmowych nie śledzę, ale santander i inteligo mają szansę.
    > Inna sprawa, że możesz zarobić - i to całkiem spore sumy, lepsze niż dla kont
    fizolskich. Aktualnie promo m.in. w mille, santander, alior.

    Nie za bardzo chcę w Inteligo, mille i alior, bo tam mam osobiste. A jak wiadomo nie
    należy łączyć jednego z drugim ;-)

    Zatem chyba zostaje Santander. Mając tam doświadczenia tylko z kredytówką żony (za
    każdym razem dłuższą chwilę muszę szukać skąd się ściąga zestawienie operacji - tak
    logicznie umieszczone), trochę się boję...
    Można założyć przez Internet? Pewnie nie...

    witrak()

  • 6. Data: 2020-09-14 06:38:24
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-09-14 o 00:55, witrak() pisze:

> [...]
    logicznie umieszczone), trochę się boję...
    > Można założyć przez Internet? Pewnie nie...

    Jak znajdziesz coś bezpłatnego w Santanderze, to daj znać, bo wg mnie
    nie ma tam takich kont dla dg, ale jak znajdziesz, to spróbuję zmienić
    sobie taryfę.

  • 7. Data: 2020-09-14 08:33:57
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, cef.
    On 14.09.2020 06:38 you wrote:

> [...]

    Przecież przy jdg i tak odpowiadasz całym majątkiem osobistym.
    Trzeba było założyć spółkę z o.o. żeby "nie łączyć" finansów osobistych
    z firmowymi.

    --
    Pete

  • 8. Data: 2020-09-14 14:02:21
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 14 września 2020 06:50:05 UTC+2 użytkownik cef napisał:

> [...]
    >
    > Jak znajdziesz coś bezpłatnego w Santanderze, to daj znać, bo wg mnie
    > nie ma tam takich kont dla dg, ale jak znajdziesz, to spróbuję zmienić

    "Konto firmowe godne polecenia":
    - bezpłatne przy wykonaniu min. jednego przelewu do ZUS na min. 200zł w miesiącu,
    - 15 bezpłatnych przelewów, nie licząc tych do ZUS i US,
    - debetówka do bezpłatności wymaga min. 400zł obrotu miesięcznie.

    Niestety zmiana taryfy 150zł - choć można spróbować szantażu z zamknięciem, wtedy
    może zrezygnują z opłaty.

  • 9. Data: 2020-09-14 14:15:04
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 14 września 2020 00:55:17 UTC+2 użytkownik witrak() napisał:

    fizolskich. Aktualnie promo m.in. w mille, santander, alior.

    > Nie za bardzo chcę w Inteligo, mille i alior, bo tam mam osobiste. A jak wiadomo
    nie należy łączyć jednego z drugim ;-)

    A mój kolega upiera się, żeby zawsze testować parę...
    Dodatkowy powód - jak masz osobiste, to firmowe prawie na pewno da radę założyć przez
    internet - hmm, a na pewno jest większe prawdopodobieństwo, że się uda, niż w
    sytuacji, gdy jest się zupełnie nowym klientem.

    > Zatem chyba zostaje Santander. Mając tam doświadczenia tylko z kredytówką żony (za
    każdym razem dłuższą chwilę muszę szukać skąd się ściąga zestawienie operacji - tak
    logicznie umieszczone), trochę się boję...

    "Jedynym intuicyjnym interfejsem jest sutek. Wszystkiego innego trzeba się nauczyć."

    "Konto firmowe godne polecenia" - w promocji bezpłatne (z debetówką) na 2 lata,
    dodatkowo przez 6 miesięcy moneyback 3%, max. 150zł/mc.
    Po promocji - daje się podobno conieco wynegocjować albo możesz przejść na standard -
    bezpłatne przy 1 przelewie do ZUS na min. 200zł w miesiącu, 15 bezpłatnych przelewów,
    debetówka do bezpłatności wymaga obrotu 400zł/mc.

    > Można założyć przez Internet? Pewnie nie...

    Wydaje się, że tak - weryfikacja dowodu osobistego przez kuriera (to jest tak
    quasi-przez internet ;) albo w rozmowie video.
    Można też przez apkę - jest szansa, że rozmowa video się lepiej uda - i to nawet
    działa, ja jedną sprawę przez video-rozmowę z pokazywaniem dowodu załatwiłem,
    mają/mieli w tym tylko jeden głupi bug, że zwykle ta rozmowa tyle trwa, że apka "pod
    spodem" zdąży się wylogować z powodu timeoutu - ale to na szczęście rozmowy nie
    wyłącza i nie przeszkadza w załatwieniu sprawy - tzn. nie przeszkodziło w załatwieniu
    mojej - ale jak będzie z zakładaniem konta to nie wiem, choć pewnie gdyby to
    przeszkadzało, to by jednak naprawili, bo to chyba dość częsty sposób użycia...

  • 10. Data: 2020-09-14 14:15:34
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

> [...]
    >
    > "Konto firmowe godne polecenia":
    > - bezpłatne przy wykonaniu min. jednego przelewu do ZUS na min. 200zł w miesiącu,
    czyli już nie bezwarunkowo.
    Przy założeniu "bezpłatne pod warunkiem zus/us"
    to by się znalazło więcej, np ing, no i nest jest chyba bezpłatny.

    KJ

    You will have domestic happiness and faithful friends.