    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 2,90% w Idea Banku
    Date: Tue, 22 Sep 2020 14:33:46 +0200

    Użytkownik "Robert_DF" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 22.09.2020 o 14:12, J.F. pisze:

    >być może, poza tym IB rozszerzyła akcję kredytową po covidzie, może
    >potrzebują kasy?

    Moze. Kredyt to zysk, wiec to jest jak nabardziej sluszna akcja, ale
    tak swoja droga to ciekaw jestem wielu innych bankow.
    Oni jakby nie potrzebowali pieniedzy, patrzac na te odsetki i dzis i
    pol roku temu.

    Trzeba na dobrego klienta postawic, to bedzie trzymal pieniadze na ROR
    i o procenty nie pytał :-)

    >tanich kredytów u nich raczej nie ma...

    To dlaczego klienci do nich przychodzą ?
    Dobra akcja marketingowo-promocyjna, czy znow/nadal postawili na
    ryzykowne kredyty ?

    J.