  • 11. Data: 2013-01-08 22:29:03
    Temat: Re: 1000 PLN na 30dni bez odsetek i kosztow
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "sothink" <v...@u...narkive.com>
    napisał w wiadomości news:dafRXDbp-fQiCbdPC@narkive.com...
    > tiaaa:)

    wszedłem na stronę z 2000zł spłacić trzeba 3396,90
    70% odstetek, ciekawe gdzie można u nich lokatę założyć
    może by dali 50%

    erator/

  • 12. Data: 2013-01-08 22:34:31
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Tmavy" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Dokladnie, masz cos do ukrycia?

    niestety nie wejdę, na routerze zablokowane syfstrony
    nie chce mi się wyłączać ;p

    Oddajesz tyle ile pożyczasz. Bez BIK. Pieniądze w 15 minut!

    - Pierwsza pożyczka za darmo - już w 15 minut . Pożyczając po raz pierwszy,
    oddajesz tyle ile bierzesz.
    - Kwota 1000 zł za darmo
    - Gwarantujemy przelew pieniędzy w ciągu 15 minut
    - Nie ma się czym martwić. Najwygodniejsze możliwości przedłużenia terminu
    spłaty pożyczki
    - Aby otrzymać pożyczkę w wystarczy że masz telefon komórkowy i konto w
    banku w Polsce.
    http://www.forumnajlepszekredyty.iq24.pl/default.asp
    ?grupa=161399&temat=154533

    erator/

  • 13. Data: 2013-01-08 23:15:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zlotowinfo wrote:
> [...]
    > terminu spłaty pożyczki
    > - Aby otrzymać pożyczkę w wystarczy że masz telefon komórkowy i konto w

    i to wszystko g... maksimum na 30 dni.
    na drzewo z takimi ofertami.
    to juz karta kredytowa,jak dobrze pojade da mi 60 dni.
    Sa sklepy, które w ogole oferują odroczenie płatnosci na kilka miesiecy.

  • 14. Data: 2013-01-09 07:46:45
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-01-08 22:34, zlotowinfo pisze:

> [...]
    > terminu spłaty pożyczki
    > - Aby otrzymać pożyczkę w wystarczy że masz telefon komórkowy i konto w

    i "autoryzujesz" firmę-krzak przelewem ze swojego konta? Przecież już to
    tutaj było... Już parę razy ktoś tu wyskakiwał z łańcuszkami
    "szybkiepożyczki" czy-co...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 15. Data: 2013-01-09 08:32:29
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 8 Jan 2013 20:48:59 +0100, kowtow napisał(a):

    > Zadnych nie trzeba podawac za polecenie dostaje 30 PLN i zeby dostac
    > pozyczke w 15 min nic nie trzeba zbierac

    Jeśli ktoś się chce w to bawić, może polecić sam siebie i skasować te 30 zł
    do własnej kieszeni. Jaki interes w przekazywaniu danych (i tychże trzech
    dysh) tobie?

    AK

  • 16. Data: 2013-01-09 08:40:09
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 9 Jan 2013 08:32:29 +0100, Andrzej Kubiak napisał(a):

    > Jeśli ktoś się chce w to bawić, może polecić sam siebie i skasować te 30 zł
    > do własnej kieszeni. Jaki interes w przekazywaniu danych (i tychże trzech
    > dysh) tobie?

    Errata: dysh=dych.

    AK

  • 17. Data: 2013-01-09 11:11:52
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    zlotowinfo <d...@d...xx> wrote on 2013-01-08_22:29
> [...]
    >>

    > wszedłem na stronę z 2000zł spłacić trzeba 3396,90 70%
    > odstetek, ciekawe gdzie można u nich lokatę założyć może by

    Wolne żarty...
    Kasę to tam wrzuca... Wołomin :-)

    witrak()

  • 18. Data: 2013-01-09 11:48:04
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > i "autoryzujesz" firmę-krzak przelewem ze swojego konta? Przecież już to
    > tutaj było... Już parę razy ktoś tu wyskakiwał z łańcuszkami
    > "szybkiepożyczki" czy-co...

    Nie zebym chcial skorzystac z tej pozyczki,
    ale czy moglbys odswiezyc mi pamiec jakims linkiem? :)

  • 19. Data: 2013-01-10 02:45:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kowtow" 50ec7397$0$1306$6...@n...neostrada.pl

    [jaki to w Zoo są, ale ja nie mam ani jednego, bo za biedny jestem]

    > Dokladnie, masz cos do ukrycia?

    > Bo musicie podac mi swoj email i nr tel zebym mogl przeslac
    > oferte Nie ma tu zadnego kantu najzwyklejszy program polecajacy

    Witam serdecznie.

    Na wstępie -- nie przejmuj się docinkami, to tacy ludzie,
    podejrzliwi, źli, nieuprzejmi... Ale ja -- jestem inny,
    i ze mną na pewno ubijesz dobry interes. :) Mój numer
    telefonu jest w nagłówku postu, m@il -- także. :) Weź
    na mój numer i mój m@il te 1000 złotych, wpłać je na
    jakąś lokatę miesięczną, odbierz po miesiącu kapitał
    (zwrócisz komu trzeba) i odsetki, którymi podzielisz
    się ze mną. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'