  • 1. Data: 2013-01-08 13:17:18
    Temat: OpenFinance śpi czy bankrutuje?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Z dzisiaj:

    "Informujemy, że wyciąg elektroniczny z rachunku XXXX za okres 2012.11.01 -
    2012.11.30 jest już dostępny. Aby go obejrzeć, zaloguj się do Openonline.pl,
    potem wybierz z górnego menu opcję Ustawienia, a następnie opcję Wiadomości z
    Banku."

    Czy komuś też skończyła się karta z końcem roku i do tej pory nie otrzymał
    nowej? Podgląd nowej już mam od świąt, a kartę wciąż jakaś karoca wiezie...

  • 2. Data: 2013-01-08 13:40:29
    Temat: Re: OpenFinance śpi czy bankrutuje?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 stycznia 2013 13:17:18 UTC+1 użytkownik r...@k...pl napisał:
    > Czy komuś też skończyła się karta z końcem roku i do tej pory nie otrzymał
    >
    > nowej? Podgląd nowej już mam od świąt, a kartę wciąż jakaś karoca wiezie...

    Tytuł w stosunku do problemu iscie Onetowy;)

  • 3. Data: 2013-01-08 18:08:59
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    > Czy komuś też skończyła się karta z końcem roku i do tej pory nie otrzymał
    > nowej? Podgląd nowej już mam od świąt, a kartę wciąż jakaś karoca
    > wiezie...
    mi się skończyła, jakoś w listopadzie lub październiku
    przysłali różową, fuj, a miałem błękitną uprzednio
    w dodatku po miesiącu od zakończenia poprzedniej
    gdyby była jedyna/główna, to miałbym kłopot dzięki nim

    erator/

  • 4. Data: 2013-01-11 08:35:24
    Od: "Andrzej" <A...@i...edu.pl>

    Zmieniaja lokaty z nieodnawialnych na odnawialne bez wiedzy posiadacza
    lokaty.
    Od takich praktyk do bankructwa juz niedaleko.

    ps.com...

  • 5. Data: 2013-01-11 09:56:38
    Od: assembea <a...@i...pl>

    W dniu piątek, 11 stycznia 2013 08:35:24 UTC+1 użytkownik Andrzej napisał:
    > Zmieniaja lokaty z nieodnawialnych na odnawialne bez wiedzy posiadacza
    >
    > lokaty.
    >
    > Od takich praktyk do bankructwa juz niedaleko.

    Ee, było... Robią tak od wielu lat.

  • 6. Data: 2013-01-11 13:17:14
    Temat: Re: OpenFinance
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Andrzej napisał(a) :
> [...]
    >
    > Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Tytuł w stosunku do problemu iscie Onetowy;)

    Ale chociaż nie odpowiadają nad cytatem.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 7. Data: 2013-01-22 18:40:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 8 Jan 2013 18:08:59 +0100, w <kchjr9$33l$1@news.task.gda.pl>, "zlotowinfo"
    <d...@d...xx> napisał(-a):

    > mi się skończyła, jakoś w listopadzie lub październiku
    > przysłali różową, fuj, a miałem błękitną uprzednio
    > w dodatku po miesiącu od zakończenia poprzedniej
    > gdyby była jedyna/główna, to miałbym kłopot dzięki nim

    A ja wciąż sobie czekam... już 22 dni.

  • 8. Data: 2013-01-24 10:50:22
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 2013-01-22 18:40, r...@k...pl pisze:

    > A ja wciąż sobie czekam... już 22 dni.

    Ja na debetową czekałem kilka miesięcy, na kredytową prawie rok. Ciekawe
    jak to będzie, kiedy w ten sam sposób zostaną potraktowane pieniądze? :)

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 9. Data: 2013-01-24 17:04:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 24 Jan 2013 10:50:22 +0100, w <5...@w...pl>, Akarm
    <A...@w...pl> napisał(-a):

    > Ja na debetową czekałem kilka miesięcy, na kredytową prawie rok. Ciekawe
    > jak to będzie, kiedy w ten sam sposób zostaną potraktowane pieniądze? :)

    Dziś zadzwoniłem. "No wie pan, te które kończyły się w październiku, to ludzie
    otrzymywali w grudniu. Niech pan poczeka do lutego, bo chyba jeszcze nie
    wyszły".

    Bez komentarza.

  • 10. Data: 2013-02-19 16:46:17

    Thu, 24 Jan 2013 17:04:58 +0100, w
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > Dziś zadzwoniłem. "No wie pan, te które kończyły się w październiku, to ludzie
    > otrzymywali w grudniu. Niech pan poczeka do lutego, bo chyba jeszcze nie
    > wyszły".

    Przyszła w połowie lutego. Czyli prawie 50 dni spóźnienia.

    Na dodatek różowa - ROTFL...