  • 1. Data: 2013-01-08 20:01:56
    Temat: 1000 PLN na 30dni bez odsetek i kosztow
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Jak ktos chce dostac pozyczke na 30 dni w kwocie 1000 zl bez prowizji i
    odsetek Pisac na priv

  • 2. Data: 2013-01-08 20:10:40
    Temat: Re: 1000 PLN na 30dni bez odsetek i kosztow
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kowtow wrote:
    > Jak ktos chce dostac pozyczke na 30 dni w kwocie 1000 zl bez prowizji i
    > odsetek Pisac na priv

    a czemu na priva?

    wrzuc oferte to sie zobaczy.

  • 3. Data: 2013-01-08 20:19:15
    Od: Tmavy <t...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 stycznia 2013 20:01:56 UTC+1 użytkownik kowtow napisał:
    > Jak ktos chce dostac pozyczke na 30 dni w kwocie 1000 zl bez prowizji i
    >
    > odsetek Pisac na priv

    Dokladnie, masz cos do ukrycia?

  • 4. Data: 2013-01-08 20:29:35
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    > Jak ktos chce dostac pozyczke na 30 dni w kwocie 1000 zl bez prowizji i
    >
    > odsetek Pisac na priv

    Dokladnie, masz cos do ukrycia?

    Bo musicie podac mi swoj email i nr tel zebym mogl przeslac oferte Nie ma tu
    zadnego kantu najzwyklejszy program polecajacy

  • 5. Data: 2013-01-08 20:31:00
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "kowtow" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jak ktos chce dostac pozyczke na 30 dni w kwocie 1000 zl bez prowizji i
    > odsetek Pisac na priv

    może provident, doi tyle kasy to i na promocję ich stać

    erator/

  • 6. Data: 2013-01-08 20:33:05
    Od: sothink <v...@u...narkive.com>

    tiaaa:)
    --
    xxx

  • 7. Data: 2013-01-08 20:37:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kowtow wrote:

    > Dokladnie, masz cos do ukrycia?
    >
    > Bo musicie podac mi swoj email i nr tel zebym mogl przeslac oferte Nie ma tu
    > zadnego kantu najzwyklejszy program polecajacy

    to podaj mi swoj email i nr telefonu to przekaze komu trzeba.

  • 8. Data: 2013-01-08 20:41:00
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    witek wrote:

    > a czemu na priva?
    >
    > wrzuc oferte to sie zobaczy.

    To pewnie promocja w Providencie - juz gdzies o tym slyszalem. Podobno
    nawet nie sciema.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 9. Data: 2013-01-08 20:44:44
    Od: <9...@6...204445.invalid> (Tom N)

    kowtow

    > Bo musicie

    Nie nie musimy

    > podac mi swoj email i nr tel zebym mogl przeslac oferte

    I co z tym emailem i nr tel zrobisz?

    > Nie ma tu zadnego kantu najzwyklejszy program polecajacy

    Ile emaili i nr tel trzeba zebrać i komu przekazać, żeby móc zostać
    poleconym do ewentualnego zakwalifikowania się do uzyskania ewentualnej
    dyskutowanej pożyczki?

    --
    'Tom N'

  • 10. Data: 2013-01-08 20:48:59
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    > Ile emaili i nr tel trzeba zebrać i komu przekazać, żeby móc zostać
    > poleconym do ewentualnego zakwalifikowania się do uzyskania ewentualnej
    > dyskutowanej pożyczki?

    Zadnych nie trzeba podawac za polecenie dostaje 30 PLN i zeby dostac
    pozyczke w 15 min nic nie trzeba zbierac