  • 1. Data: 2013-01-07 23:40:45
    Temat: Mille -- udowodnił, że jest bankiem z szamba rodem
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Mille przed dwoma laty rozpatrzył reklamację, gdy padło
    kluczowe słowo -- 'gówno'. :) Tym razem tego słowa nie
    użyłem, bank uznał, że nie jest bankiem gównianym, więc
    reklamacji (dotyczącej tego, czego dotyczyła ww.
    reklamacja) nie uznał. :)

    W związku z powyższym proponuję każdej i każdemu mieszanie
    tego banku z gównem we wszelkich pertraktacjach. :) Krótka
    praktyka pokazuje, że to gówniany bank.

    -=-

    W rewanżu chyba założę ojcu Dobre konto i zacznę płacić
    także jego szarytką. :) Rzecz jasna kredytówek Millego
    na jakiś czas ;) nie będę używał. :) W ich miejsce będę
    używał kredytówki Citi.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2013-01-08 12:30:53
    Temat: Re: Mille -- udowodnił, że jest bankiem z szamba rodem
    Od: bratek <b...@u...o2.pl>

    moim zdaniem w tej sprawie decyzja banku jest słuszna. Dla mnie
    Millennium jest OK.

  • 3. Data: 2013-01-08 14:11:51
    Od: czikolatino <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 stycznia 2013 12:30:53 UTC+1 użytkownik bratek napisał:
    > moim zdaniem w tej sprawie decyzja banku jest słuszna. Dla mnie
    >
    > Millennium jest OK.

    Dla mię też

  • 4. Data: 2013-01-08 19:56:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "bratek" 50ec031a$0$1220$6...@n...neostrada.pl

    > moim zdaniem w tej sprawie decyzja banku jest słuszna.

    Słuszna -- nie zmieszałem pracowników banku z gównem, zatem
    owi pracownicy nie znaleźli podstaw do uwzględnienia mojej
    reklamacji. Zatem podstawą uwzględnienia reklamacji jest
    zmieszanie pracowników z gównem... Jakoś tak.

    > Dla mnie Millennium jest OK.

    Przetłumaczmy to na język polski...

    http://sjp.pwn.pl/slownik/2569620/okej

    okej, okay [wym. okej], OK, O.K. [wym. okej]
    <<wszystko w porządku, dobrze, zgoda>>

    http://sjp.pwn.pl/slownik/2494553/ok

    bratek_przetłumaczony> Dla mnie Millennium jest wszystko w porządku.

    To nie jest analfabetyzm -- to zaledwie nieumiejętność używania języka. ;)

    Teraz zobaczmy, co pisze kolejny obrońca gównianego banku.

    "czikolatino" 1...@g...co

    > moim zdaniem w tej sprawie decyzja banku jest słuszna. Dla mnie Millennium jest
    OK.

    czikolatino> Dla mię też

    Niepełne zdanie, brak kropki kończącej, ordynarny błąd ortograficzny...

    -=-

    Ojciec Rydzyk ma rację -- polska inteligencja nie potrafi wypowiadać się.
    Jest to właśnie inteligencja gówniana.

    -=-

    Jaki bank -- tacy jego obrońcy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2013-01-08 21:11:44
    Od: jameda <j...@o...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski

    > "bratek" 50ec031a$0$1220$6...@n...neostrada.pl
    > Słuszna -- nie zmieszałem pracowników banku z gównem

    debil_leszek_przetłumaczony: Ale spróbuję to nadrobić tutaj, poniżej:

> [...]
    > bratek_przetłumaczony> Dla mnie Millennium jest wszystko w porządku.
    > To nie jest analfabetyzm -- to zaledwie nieumiejętność używania języka. ;)

    ciszewski nie potrafi używać języka

    > Teraz zobaczmy, co pisze kolejny obrońca gównianego banku.

    Piszę o gównianym debilu, o banku ani słowa

    > Jaki bank -- tacy jego obrońcy.

    Jaki eneuel, takie gówno

  • 6. Data: 2013-01-09 00:13:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jameda" kchuhv$vbh$...@s...org

    [ja, menda? -- ciekawy nick]

    > debil_leszek_przetłumaczony: Ale spróbuję to nadrobić tutaj, poniżej:

    > ciszewski nie potrafi używać języka

    > Piszę o gównianym debilu, o banku ani słowa

    > Jaki eneuel, takie gówno

    Wreszcie język rodem z Mille.
    I argumentacja rodem z Mille. Bank nie powołuje
    się na żadne argumenty -- tak, jak mój rozmówca. Ja
    tymczasem powołuję się (tutaj) na znaczenie użytych
    słów oraz (w banku) na umowę zawartą pomiędzy mną i bankiem.

    Złożyłem dwie reklamacje w tym właśnie (Mille) banku -- obie dotyczą
    tego samego problemu. Jedną reklamację bank uznał (naliczał opłaty
    przez wiele miesięcy -- i opłaty te zwrócił mi) drugą zaś odrzucił.
    Czym różniły się te reklamacje? -- tym, że w jednej z nich zmieszałem
    pracowników banku (i bank) z gównem, zaś w wypadku drugiej -- byłem uprzejmy.

    -=-

    Aby było jasne -- nie ja prosiłem bank o wiadomą kartę,
    ale bank prosił mnie, abym tę kartę wziął. I obiecał mi,
    że karta ta nie będzie mnie kosztowała ani złotówki
    w pierwszym roku używania tejże karty.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2013-01-09 11:16:52
    Od: czikolatino <a...@g...com>

    Oczywiście masz rację, faktycznie zapomniałem kropki na końcu zdania, mogłeś przez to
    nie znaleźć poprawnego zakończenia mojej wypowiedzi. Serdecznie Cię, Eneuelu, za to
    przepraszam. Twa walka o język ojczysty jest godna pochwały.

    Czyż "mię" dla Cię jest bardziej ordynarne od rzucania "gównem" w temacie?

  • 8. Data: 2013-01-09 16:19:21
    Od: bratek <b...@u...o2.pl>

    uznanie pierwszej reklamacji to była "goodwill" banku, nie chciał psuć
    relacji z klientem, mimo, iż ten własnoręcznym podpisem zgodził się na
    pobieranie tej opłaty i zaakceptował regulamin. Pierwszy raz bank to
    przebaczył. Drugi,już i jak najbardziej słusznie. Każdy widzi co
    podpisuje. Raz można się pomylić, ale drugi raz podpisać i popełnić ten
    sam błąd. Za dużo. Są instytucje, które wszelkie umowy podpisane przez
    klienta egzekwują bardziej stanowczo niż mille, który za pierwszym razem
    dał szansę.

  • 9. Data: 2013-01-09 16:40:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "czikolatino" f...@g...co

    : Czyż "mię" dla Cię jest bardziej ordynarne od rzucania "gównem" w temacie?

    Owo 'mię' wyjaśnia Twój poziom rozwoju? Cała Twoja wypowiedź wyjaśnia,
    że jesteś człowiekiem raczej powierzchownie wychowanym i powierzchownie
    wykształconym, z czego (czyli z niskiego poziomu wykształcenia faktycznego)
    nie zdajesz sobie sprawy -- być może ciesząc się wysokim wykształceniem
    formalnym w prywatnej szkole, w której dyplom otrzymuje się w zamian za
    pieniądze, jak otrzymuje się chleb w sklepie... Gierek też cieszył się
    wysokim wykształceniem -- otrzymał je bodajże na jednej ze śląskich
    uczelni wyższych. :)

    Ty nie jesteś analfabetą -- jesteś po prostu niedouczony. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2013-01-09 17:46:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "bratek" 50ed8a0b$0$26689$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > które wszelkie umowy podpisane przez klienta egzekwują bardziej
    > stanowczo niż mille, który za pierwszym razem dał szansę.

    Zawarłem z bankiem umowę ustną (w czasie rozmowy telefonicznej -- inicjowanej
    przez bank, nie przeze mnie) na mocy której za kartę miałem nie płacić
    w pierwszym roku używania tejże karty. Wiesz, co to umowa? Na mocy (czy
    w efekcie zawarcia) tejże umowy ustnej podpisałem umowę -- czy to znaczy,
    że umowa ustna straciła swoją moc? Według mnie -- nie straciła. Tylko
    dlatego przyjechałem do banku i podpisałem umowę, gdyż dostałem zapewnienie
    tego, iż karta będzie za darmo. Gdyby nie to zapewnienie -- nie podpisałbym
    tej umowy? Nie przyjechałbym do banku w tej sprawie.

    Mam umawiać się pisemnie za każdym razem? Rozumiem, że umowa kupna mieszkania
    raczej powinna być sporządzona na piśmie, ale czy każda umowa musi być pisemna?
    Oczywiście nie. Szkoda na to życia.

    Bank nadużył mego zaufania, podstawiając mi do podpisania umowę łamiącą
    umowę ustną -- a że ja słabo widzę (mam wrodzone wady wzroku) można uznać,
    że bank żeruje na moim kalectwie. :) Na dodatek -- kalectwie nijak przeze
    mnie nie zawinionym. Nie straciłem wzroku w efekcie picia alkoholu (jak
    większość Polaków potraciła rozum) lecz przyszedłem na ten świat z wadami
    wzroku.

    Co byś powiedział o dyrektorze banku znęcającym się nad kimś, kto
    potrzebuje wózka inwalidzego? Uznałbyś zachowanie tegoż dyrektora
    za dziarskie? -- pełne krzepy, temperamentu?... Wyobraź sobie, że
    ów dyrektor powoływałby się na jakieś swe zmyślne rozporządzenia,
    które by niepotrzebnie uprzykrzały życie temuż kalece. :)

    A może byś (nie zważając na ,,wysokie stanowisko'' takiego
    dyrektora po prostu kopnął w jego dupę -- aby pokazać mu,
    że jest zwykłym gównem?

    -=-

    Dziś bank kradnie drobne pieniądze, łamiąc umowę ustną i otaczając
    się ludźmi wątpliwej reputacji (takimi, którzy nawet pisać nie
    potrafią) a jutro będzie doił ostro, podpierając się umowami,
    regulaminami itd... Będzie miał wprawę i poparcie społeczne.

    Akurat prawo (bardzo często i gęsto? -- może niekoniecznie) bierze
    w obronę tych, którzy zawarli umowy nieświadomi pułapek. Prawo
    ludzi mądrych, nie cwaniaczków. :) Mądry zaś człowiek omija
    cwaniaczków i otacza się ludźmi drżącymi ze strachu przed
    możliwością oszukania kontrahenta, klienta, współpracownika...

    Gdy Kaczyńscy wystąpili chamsko przeciwko ich współpracownikowi
    (Lepperowi) stracili władzę. Przykładów tego typu jest wiele.
    Mądrość nakazuje życie spokojne, ufne, pełne dobrych wrażeń,
    nie zaś życie pełne napięcia, przepychanek, węszenia podstępów...

    -=-

    Wielu ludzi uważa, iż pokój jest efektem równoważenia się sił
    czy napięć społecznych. Inni uważają, iż rozum daje nam brak
    wojen i brak niepotrzebnego płaczu, nie zaś równowaga sił.

    (jeden uważa, że w czasie rozmowy dwóch osób nikt od nikogo
    nie dostał po ryju, gdyż obaj rozmówcy byli równie silni;
    inny uważa, iż celem rozmowy nie było spowodowanie bijatyki,
    a bicepsy czy posiadane umiejętności rodem ze sztuk walki
    nie odegrały w rozmowie znaczącej roli)

    -=-

    Zapraszasz kogoś do domu, aby go okraść, podpierając się
    pisemną umową umożliwiającą okradanie gości w Twoim domu?

    Nie ja prosiłem bank o tę kartę, ale bank prosił mnie.
    Zatem (IMO) bank powinien był zatroszczyć się o to, abym
    nie stracił na tej współpracy -- gdyż mnie do niej namówił.

    -=-

    Jakie państwo będziecie tworzyć -- w takim będziecie żyć. :)
    (jak się pościelisz, tak się wyśpisz)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'