  • 1. Data: 2008-10-13 19:10:13
    Temat: 10 lat bankowosci internetowej! :)
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    14 pazdziernika mija 10 lat bankowosci internetowej w Polsce! :)
    Zapraszam na strone http://www.juz10lat.pl/
    Gdybyscie zauwazyli, ze brakuje jakiejs daty w historii - prosze o
    informacje.
    Co ciekawe - jako pierwszy wpis jest data powstania pl.biznes.banki -
    ladny kawalek czasu...

    M. Macierzynski

  • 2. Data: 2008-10-13 20:50:15
    Temat: Re: 10 lat bankowosci internetowej! :)
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    > Co ciekawe - jako pierwszy wpis jest data powstania pl.biznes.banki -
    > ladny kawalek czasu...

    Taki kawał życia zmarnowany (?) na pl.biznes.banki.

    MichalL

  • 3. Data: 2008-10-13 21:26:30
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > informacje.
    > Co ciekawe - jako pierwszy wpis jest data powstania pl.biznes.banki -

    oj tak, kawał czasu...nawet nie myślałem, że to już jakiś jubileusz się
    zbliża ;-)

    moja przygoda z bankowością elektroniczną zaczęła się przy okazji
    WBK24...byłem "testerem" zanim ogół klientów mógł skorzystać z tej
    usługi i (z niewielką przerwą) korzystam z ww. systemu aż do dzisiaj ;-)

    może inni również się pochwalą jak zaczynali?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    na grupie jest aż 700 aktywnych userów? sporo nas, na spot trzeba by
    chyba Salę Kongresową wynająć ;-D

  • 4. Data: 2008-10-13 22:30:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
> [...]
    > informacje.
    > Co ciekawe - jako pierwszy wpis jest data powstania pl.biznes.banki -

    fajne
    np. pekao24 ruszylo 25 pażdziernika 3902 roku i dalsze już konsekwentnie też
    a grupa pl.biznes banki "znajduje sie pod adresem".

    :)

    przydałyby sie print screeny tych wszystkich systemów. dobrze wiem, że
    to nierealne, ale obrazki ożywiają tekst.

  • 5. Data: 2008-10-14 05:17:50
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message

    > moja przygoda z bankowością elektroniczną zaczęła się przy okazji
    > WBK24...byłem "testerem" zanim ogół klientów mógł skorzystać z tej usługi
    > i (z niewielką przerwą) korzystam z ww. systemu aż do dzisiaj ;-)

    To ja chyba wczesniej, bo pierwszy dostep do banku za posrednictwem
    Internetu mialem w PBG, pozniej go Pekao przejelo. Dzis juz prawie nie
    pamietam jak to wygladalo ;). Potem byl Handlobank, mBank i nastepne. Z tych
    pierwszych do dzis korzystam tylko z mBanku.

    MK

  • 6. Data: 2008-10-14 05:34:52
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:48f39d15$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > informacje.
    > Co ciekawe - jako pierwszy wpis jest data powstania pl.biznes.banki -

    Szmat czasu.
    Ten Łódzki bank zdaje się został wchłonięty przez Pekao? I stąd wziął się
    dostęp internetowy w tym banku.
    Byłem w Pekao i wtedy byli prekursorami w bankowości - najpierw dostęp do
    konta w dowolnym oddziale w Polsce. Potem dostęp przez Internet. A potem
    wszedł mBank i zakończyłem współpracę z żubrem :)

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 7. Data: 2008-10-14 06:14:28
    Od: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>

    Dnia Mon, 13 Oct 2008 23:26:30 +0200, RobertS napisał(a):

> [...]
    > usługi i (z niewielką przerwą) korzystam z ww. systemu aż do dzisiaj ;-)
    >
    > może inni również się pochwalą jak zaczynali?

    Również WBK24 - pani w oddziale mi się tłumaczyła, że to tak długo trwa
    (formalności) bo jestem pierwszym klientem, który chce ten dostęp i dopiero
    sie uczą tych wszystkich formularzy :-)

    Kamil Paszkiewicz

  • 8. Data: 2008-10-14 06:21:07
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 14 Oct 2008 07:17:50 +0200, MK napisał(a):

    > To ja chyba wczesniej, bo pierwszy dostep do banku za posrednictwem
    > Internetu mialem w PBG, pozniej go Pekao przejelo. Dzis juz prawie nie
    > pamietam jak to wygladalo ;).

    Ja korzystałem już w Pekao. Wyglądało nieźle i działało szybko, dodatkowo
    praktycznie cała funkcjonalnośc dawała się obsłużyć pod linksem. Niestety
    potem zaczeli udziwniać.

    --
    Kojer

  • 9. Data: 2008-10-14 06:44:17
    Od: "Alien" <a...@a...com.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał:
    wej w Polsce! :)
    > Zapraszam na strone http://www.juz10lat.pl/
    > Gdybyscie zauwazyli, ze brakuje jakiejs daty w historii - prosze o
    > informacje.

    Ładny kawał czasu....

    Odnosnie strony:
    na "linii czasu" do poprawy są daty, które wyświetlają się w "dymkach"...

  • 10. Data: 2008-10-14 07:25:29
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

> [...]
    > Zapraszam na strone http://www.juz10lat.pl/
    > Gdybyscie zauwazyli, ze brakuje jakiejs daty w historii - prosze o

    Moze i internetowej 10 lat tak ale nie elektronicznej. Zanim powstal wbk24 w
    uzyciu od paru lat byl BSKonline ktory pozwalal na podglad konta i
    wykonywanie przelewow - i tak naprawde to BSK sprawil ze ludzie uzyskali
    dostep zdalny do konta i mozliwosc samodzielnego zdalnego przelewania
    pieniedzy. W tamtych czasach gdzie placilo sie za impulsy telefoniczne
    BSKonline byl duzo lepszy od WBK24 gdyz pozwalal na zrobienie wszystkich
    operacji mieszczac sie w 1 impulsie telefonicznym a w WBK24 zanim sie
    zaladowalo strony i cokolwiek zrobilo pare impulsow trzeba bylo stracić.