  • 81. Data: 2019-06-24 23:54:49
    Temat: Re: smartfon Xiaomi Redmi 6a w ofercie na start!!!
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-24 o 18:22, z pisze:

    > Teoretycznie tak ale poczytaj archiwum jak to komuś latami wisiały
    > grosze na zamkniętym koncie których nie można było wysłać/wypłacić bo za
    > drogo dla banku i powodowały comiesięczne zadłużenie za obsługę konta.
    > Wyobrażasz sobie zdziwienie klienta że ma dług kilkaset złotych?
    >
    > Dlatego... Na papierze z podpisem i pieczątką ;-)

    Ja tam nic nie mam na tym koncie, ale z ciekawości zadzwonię i zapytam.
    Zresztą by mi przysłali chyba jakiś monit, że im coś zalegam czy mam
    jakiś nadmiar.
    Problem mam z czcionką przy odpowiadaniu. Jest taka mała, że przwie
    wcale nie mozna powiększyć. Chyba oślepnę. Przy czytaniu postów mogę je
    sobie powiększać o ile chcę, ale przy odpisywaniu to juz koszmar.
    Mozilla Thunderbird.

    --
    animka

  • 82. Data: 2019-06-25 11:21:40
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 23 czerwca 2019 11:53:01 UTC+2 użytkownik z napisał:
    > jedyne, gdzie się sprawdza Twoje "nie ma nic za darmo".
    >
    > Dziękuję za zwrócenie uwagi ale ja piszę z poziomu miasta i pracujących
    > rodziców. Tu też nie ma nic za darmo.

    Ale o co chodzi?
    Kolejny nowy wątek? Czy Ty jesteś pracującym rodzicem?

    Promocje darmowe są za darmo, jeśli z nich umiejętnie korzystasz - bo tylko idiota
    wchodzi w każdą z nich. A jedyne obciążenie to posprzątanie po nich - czasem
    potrzebna jest wizyta w oddziale. Ja mam oddział każdego banku komercyjnego w
    odległości spaceru.

    poradzę, czytania umów nie da się nauczyć kijem ;P

    > Czy to jest wina Kowalskiego że umowy są takie jakie są? Dziwisz się że
    > mam wstręt do podpisywania umów?
    >
    > na dniach podpisałem dwie umowy na telefon. W jednej muszę w określonym
    > terminie zrezygnować z ochrony wyświetlacza A w drugiej z ochrony
    > antywirusowej.
    > WCISKAJĄ MI TO NA SIŁĘ a drobnym druczkiem piszą jak z tego zrezygnować.
    > Nie mam wyboru bo robią tak wszyscy.
    > Rzygam podpisywaniem umów w których traktuje się mnie jak debila z
    > którego da się wydoić więcej niż mu się zdaje.

    Ale mieszasz byty.
    Nie wiem jak jest z telekomami, bo ich unikam - jak widać słusznie.
    Telefon wolę dostać od banku, za darmo - bo od telekomu dostajesz go tylko na raty (a
    w różowym T wręcz jest to czystej wody kredyt ratalny w różowo-T-banku), może z małą
    zniżką - odejmij sobie od abonamentu 20zł, bo to to jest miesięczna cena przy umowie
    na dwa lata na no limit rozmów i sms oraz 15GB netu miesięcznie (2,5GB w UE) i
    zobaczysz, ile naprawdę za ten "złotówkowy" telefon płacisz.
    I w takiej umowie na abonament za 25zł (3 miesiące darmo) nie ma drobnych druczków.

    W bankowych też już nie ma - zadbali o to wisienkowicze skargami do UOKiK itp.
    Widocznie klienci telekomów są na niższym poziomie, skoro dają się głupio doić i się
    nie poskarżą.

    Ale nie mieszaj, bo na głupka wychodzisz.

    > To może pochwal się tym dochodem. Ile realnie i w jakim czasie bo banków
    > jest określona ilość wyciągasz na miesiąc. Może czegoś nie rozumiem.
    > Może jesteś emerytem z dużą ilością czasu. Może masz nienormowany czas
    > pracy? może pracujesz na dziele? I jakie są Twoje normalne dochody.
    > Pochwal się że mimo plucia Ci w twarz jesteś zadowolony z 200 zł
    > miesięcznie. Może zrozumiemy Twoje poświęcenie ;-)

    Średnio będzie ze 150zł miesięcznie - tyle że bez plucia w twarz.
    Zeszły rok był niezły, wyszło ponad 2k, w tym może się uda zebrać 1500-2000.
    Za NIC - bo kartą i tak płacę, więc co to za różnica, którą?
    Jak ktoś się boi poznawania nowego ST, to niech się w ogóle do komputera nie dotyka,
    takie zabawki nie są dla dzieci.
    I wcale nie trzeba netu przetrząsać w poszukiwaniu promo, oraz czytać regulaminów -
    które ostatnio mają po stronę-dwie, bo banki dostały po łapach - wystarczy zaglądać
    na blogi temu poświęcone.
    Autorzy z tego żyją - więc warto ich wspomóc klikając w ich linki - a nie wiem, kto
    Ci powiedział, że z wisienek da się rodzinę utrzymać?
    To jest po pierwsze zabawa, po drugie hobby - testowanie banków, a jeszcze za to
    płacą - a po trzecie kasa, która pozwala różne niepowodzenia, straty czy obiad w
    restauracji za 100zł zrzucić na to, że to bank płaci - od razu człowiek czuje się
    lepiej ;>

  • 83. Data: 2019-06-25 12:34:49
    Od: z <...@...pl>

    > Promocje darmowe są za darmo, jeśli z nich umiejętnie korzystasz -

    Nie wiem czym się tu chwalić. Nowy wątek? ;-) Ktoś ma daleko i ma inne
    zdanie na temat opłacalności wychwalanych tu "promocji"

    > Nie wiem jak jest z telekomami, bo ich unikam - jak widać słusznie.

    Nic nie mieszam. W bankach nie jest lepiej. Podejście to samo i takie
    samo traktowanie klienta

> [...]
    zobaczysz, ile naprawdę za ten "złotówkowy" telefon płacisz.
    > I w takiej umowie na abonament za 25zł (3 miesiące darmo) nie ma drobnych druczków.

    Właśnei jestem po podpisaniu dwóch umów i mam dokładnie wszystko
    przeliczone. Czasem warto brać w abo. za 1 zł a czasem NIE.

    Tłumaczę jeszcze raz to są groszowe zyski (na waciki) i dla ludzi z
    daleka od banów i dla ludzi zapracowanych (rodziców) w mieście.
    3 miesiące czekania na nagrodę wartą 200 zł. Żałość

    > Średnio będzie ze 150zł miesięcznie - tyle że bez plucia w twarz.

    Dzięki za info. każdy ma jakieś hobby i na tym pozostańmy.
    Gdybym chciał godzinę dziennie więcej popracować to spokojnie zarobię
    500 zł. Być może specyfika moje pracy jako bardziej umysłowa niż
    fizyczna powoduje że mam takie obrzydzenie do użerania się z naciągaczami.

    WACIKI

  • 84. Data: 2019-06-25 12:43:54
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 25.06.2019 o 11:21, Dawid Rutkowski pisze:

    > I w takiej umowie na abonament za 25zł (3 miesiące darmo) nie ma drobnych druczków.

    Ależ są.

    Pakiet na iplę - darmowy 3-mies, zrezygnuj przez www

    Czasoumilacz - darmowy miesiąc, zrezygnuj sms-em.

    Pakiet na cośtam - etc.

    Telefon kupiony osobno, abonament w salonie, niedasie zrezygnować z tych
    gówien na miejscu w salonie, trzeba później samemu pojedynczo.

    Przy czym rezygnacja sms-ami oznacza wysłanie bezpłatnego sms-a na numer
    A, przychodzi odpowiedź z numeru B, żebyś wysłał jeszcze jedno 'tak' na
    bezpłatny numer C, bardzo podobny do numeru B, ale jak z rozpędu zrobisz
    odpowiedź na numer B, to jest płatna premium.

    I tak ze wszystkim.

    MJ

  • 85. Data: 2019-06-25 13:01:56
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 25 czerwca 2019 12:43:56 UTC+2 użytkownik Michał Jankowski napisał:

    > Ależ są.

    [...]
    > I tak ze wszystkim.

    Na uszczęśliwiaczy na siłę skarga do UOKiK.
    I poszukać lepszego - w plush abonament za 25zł - gadka, sms i 15GB danych - i trzy
    miesiące za darmo.
    W promo social free i video - free youtube przez 3 miesiące, potem dodatkowe 10G.
    I bez żadnych dodatkowych kruczków, które potem staną się płatne.
    Nie sądzę, by play miał lepszą cenę.
    I zgodzę się - skusić się łatwo, ale potem jednak idzie się gdzie indziej.
    Rozstawanie to było kilka reklamacji, w rezultacie czego dwa razy dostałem rabat na
    kilkadziesiąt groszy (a chcieli dodatkowo zerżnąć kilkadziesiąt złotych) - dałem już
    sobie spokój z tłumaczeniem, że oddali za dużo - zostało to u nich na moim "koncie",
    więc niech sobie leży.

  • 86. Data: 2019-06-25 13:07:08
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 25 czerwca 2019 12:34:51 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Nie wiem czym się tu chwalić. Nowy wątek? ;-) Ktoś ma daleko i ma inne
    > zdanie na temat opłacalności wychwalanych tu "promocji"

    Cóż, pewnie takiemu, co ma daleko, jest przykro, że nie może skorzystać ze
    wszystkiego. Ale są takie, że można mieć daleko i to nie przeszkadza.

    > Nic nie mieszam. W bankach nie jest lepiej. Podejście to samo i takie
    > samo traktowanie klienta

    Spróbuj - teoretyzujesz, bo masz jakiś uraz.
    Zmieniło się bardzo. Oczywiście wyłączamy z tego skarbonkę, żubra i mBąk, bo tam
    nigdy się nic nie zmieni.

    > Właśnei jestem po podpisaniu dwóch umów i mam dokładnie wszystko
    > przeliczone. Czasem warto brać w abo. za 1 zł a czasem NIE.

    Pewnie - ale tak czy siak na pewno nie będzie taniej niż dostać telefon za darmo z
    banku. Dodatkowy plus to brak stresu w sytuacji, gdy się popsuje.

    > Tłumaczę jeszcze raz to są groszowe zyski (na waciki) i dla ludzi z
    > daleka od banów i dla ludzi zapracowanych (rodziców) w mieście.
    > 3 miesiące czekania na nagrodę wartą 200 zł. Żałość

    A o przetwarzaniu potokowym słyszałeś?
    Dla opornych: jak co miesiąc masz nową promo w innym banku, to na pierwszą nagrodę
    czekasz rzeczywiście 3 miesiące - ale potem jest już nagroda co miesiąc.

    > WACIKI

    Oczywiście, i zabawa - ale za NIC!
    Typowo polsko-pisowskie podejście - dają, ale za mało.
    Porównaj się z Ukrainą, może przestaniesz mieć unrealistic expectations.
    Reklamom w TV też wierzysz?

  • 87. Data: 2019-06-25 13:21:30
    Od: z <...@...pl>

    > Oczywiście, i zabawa - ale za NIC!

    Nie ma nic za darmo. Mój czas kosztuje i można go wycenić. Tym bardziej
    jest droższy gdy nie lubię użerać się z nacigaczami :-)

  • 88. Data: 2019-06-25 16:19:24
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 25 czerwca 2019 13:21:52 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Nie ma nic za darmo. Mój czas kosztuje i można go wycenić. Tym bardziej
    > jest droższy gdy nie lubię użerać się z nacigaczami :-)

    Cóż, dalej więc wydawaj ten Twój cenny czas na bezowocne czytanie usenetu - tylko nie
    marnuj nam przy okazji naszego, pisząc takie głupoty.

  • 89. Data: 2019-06-25 18:58:33
    Od: z <...@...pl>

    > Cóż, dalej więc wydawaj ten Twój cenny czas

    Niektórzy wiedzą co to godność i szacunek. Firmy które tu reklamujesz NIE

    na bezowocne czytanie usenetu - tylko nie marnuj nam przy okazji
    naszego, pisząc takie głupoty.

    Nie musisz czytać/pisać. Nie musisz nikogo namawiać do Twojego hobby.
    No chyba że musisz bo masz to w grafiku ;-)

    Każdy ma jakieś hobby. Ty podnosisz sobie ego 150 złotymi i namawiasz
    innych do pakowania się w drobne druczki.
    Wstydziłby się SMAPMERZE ;-)

    MANGO i inne podobne przybytki też ma swoich fanów ale tak samo
    rzeczowych argumentów na poparcie BRAK

  • 90. Data: 2019-06-25 21:07:49
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Oj, musiał Cię jakiś bank do poziomu PTSD skrzywdzić - niestety żadne argumenty nie
    trafią.
    Zresztą dyskusja z trollem sensu nie ma i właściwie to nie piszę do Ciebie, bo to nie
    ma sensu, tylko do tych, co Twoje teoretyczne głupoty czytają, żeby sprawdzili w
    praktyce - za radą kogoś, kto z praktyki twierdzi, że nie ma już drobnych druczków.
    A taką miałbyś piękną okazję się na tych złych bankach zemścić ;P