    Subject: Re: smartfon Xiaomi Redmi 6a w ofercie na start!!!
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <qefoi5$pb0$1@news.icm.edu.pl> <qei1tu$8r3$3@sunflower.man.poznan.pl>
    <5d0d1158$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <qejetg$vos$1@news.icm.edu.pl> <qeji09$hq5$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <qejlo1$rb0$1@news.icm.edu.pl> <qekjhn$asq$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <5d0eabe0$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <5d0f4bfb$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    From: z <...@...pl>
    Date: Tue, 25 Jun 2019 12:34:49 +0200

    > Promocje darmowe są za darmo, jeśli z nich umiejętnie korzystasz -

    Nie wiem czym się tu chwalić. Nowy wątek? ;-) Ktoś ma daleko i ma inne
    zdanie na temat opłacalności wychwalanych tu "promocji"

    > Nie wiem jak jest z telekomami, bo ich unikam - jak widać słusznie.

    Nic nie mieszam. W bankach nie jest lepiej. Podejście to samo i takie
    samo traktowanie klienta

    > Telefon wolę dostać od banku, za darmo - bo od telekomu dostajesz go tylko na raty
    (a w różowym T wręcz jest to czystej wody kredyt ratalny w różowo-T-banku), może z
    małą zniżką - odejmij sobie od abonamentu 20zł, bo to to jest miesięczna cena przy
    umowie na dwa lata na no limit rozmów i sms oraz 15GB netu miesięcznie (2,5GB w UE) i
    zobaczysz, ile naprawdę za ten "złotówkowy" telefon płacisz.
    > I w takiej umowie na abonament za 25zł (3 miesiące darmo) nie ma drobnych druczków.

    Właśnei jestem po podpisaniu dwóch umów i mam dokładnie wszystko
    przeliczone. Czasem warto brać w abo. za 1 zł a czasem NIE.

    Tłumaczę jeszcze raz to są groszowe zyski (na waciki) i dla ludzi z
    daleka od banów i dla ludzi zapracowanych (rodziców) w mieście.
    3 miesiące czekania na nagrodę wartą 200 zł. Żałość

    > Średnio będzie ze 150zł miesięcznie - tyle że bez plucia w twarz.

    Dzięki za info. każdy ma jakieś hobby i na tym pozostańmy.
    Gdybym chciał godzinę dziennie więcej popracować to spokojnie zarobię
    500 zł. Być może specyfika moje pracy jako bardziej umysłowa niż
    fizyczna powoduje że mam takie obrzydzenie do użerania się z naciągaczami.

    WACIKI